Gå til innhold

Hvordan er dagene dine?


Gjest

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, MxxM skrev:

Takk for svarene jeg har fått.

Det var trist å lese noen av svarene, jeg håper det blir bedre for dere.. jeg vet hvor vondt det er. 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.11.2018 den 17.18, MxxM skrev:

Hva gjør du om dagene? Hva gir livet ditt mening?

Ganske greie. Følger barna til fra skole og aktiviteter. Prøver å være mest mulig med dem ellers også. Noen dager er jeg på jobb. Og så er det husarbeid, skolearbeid og alle avtalene med helsesøster, kommunepsykolog m. fl. Og så har jeg begynt litt på julegavene. Og så skal jeg liksom gå tur, men det har jeg vært sløv. Må begynne å prioritere å bruke tid på det.

Barna gir livet mening. I perioder hvor jeg ellers ikke ser mening, er det tanken på dem som gjør at selvmord ikke er et alternativ.  Familien ellers. Gode venner. Jobben.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene mine er svært variable. Noen er alt annet enn gode, andre stikk motsatt. Jeg kan gjøre alt fra kjøre seriemaraton på nettet, tegne/male, være litt på Fontenehuset (fontenehuset.no - verdt å sjekke ut for de som ikke vet hva det er :) ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Jobber, lager middag, vasker opp, handler et par ganger i uka, ser på TV, strikker, leser bøker, hører på musikk... Helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

A4 liv:

-Jobb.

-Følge opp barnas aktiviteter (de går på aktiviteter som krever mye tid fra foreldrene.)

-Trene litt. 

-Se det viktigste på TV/Netflix. 

-Litt hus/hage/bil og annet innimellom.

- litt sosiale ting. 

Disse tingene er omtrent det samme som gir livet mening. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Gargamel skrev:

A4 liv:

-Jobb.

-Følge opp barnas aktiviteter (de går på aktiviteter som krever mye tid fra foreldrene.)

-Trene litt. 

-Se det viktigste på TV/Netflix. 

-Litt hus/hage/bil og annet innimellom.

- litt sosiale ting. 

Disse tingene er omtrent det samme som gir livet mening. 

Svarer en gang til jeg, siden jeg svarte på hva jeg gjorde på lørdagen...

Jeg har også et tilnærmet A4-liv, og trives med det:

  • Jobb
  • Hjelpe tenåringene med øving til prøver og skriveoppgaver
  • Samtaler med tenåringene - gir meg mye positivt, selv om jeg kan bli himla frustrert innimellom :blink:
  • Følge opp hun minste sine fritidsaktiviteter (litt kjøring til trening innimellom, men det er mye mindre enn for noen år siden)
  • Trene/gå turer, gjerne sammen med mannen
  • Synge i kor
  • Treffe ei venninne eller to av og til
  • Strikke, lese, se på TV
  • Ryddeprosjekter, mindre oppussingsprosjekter, hage
  • Krydre med en konsert eller teater kanskje en gang i måneden.
  • Treffe foreldre og annen slekt innimellom

Jeg finner glede og mening i alt dette, og får særlig overskudd av turer i skogen og korsang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...