Gå til innhold

hvor mange ganger har du vært innlagt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært så mange ganger innlagt at jeg har kommet ut av tellingen for lenge siden. Mest på psykiatrisk, men også alt for mange ganger på somatisk. Bla en del operasjoner. 

Nå er det heldigvis 10 år siden jeg har vært innlagt på psykiatrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 ganger på psykiatrisk avdeling og 2 ganger på DPS. I tillegg til dette har jeg hatt 2 innleggelser på somatisk avdeling i forbindelse med min psykiske helse. 

Anonymkode: 84d47...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger, men har vel til sammen vært innlagt nærmere fire og et halvt år. 

Anonymkode: 4c248...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Bare én gang på vanlig sykehus for veldig lenge siden (tror det var i 1979), om en ser bort fra opphold på fødeavdelingen da jeg fikk ungene, men det var også i forrige århundre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 gonger på psykiatrisk sjukehus, ein av dei var frivillig, dei andre med tvang. 2 gonger på dps, ein frivillig og ein med tvang

Anonymkode: 3cbd2...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet tellinga ;). Jeg hadde min første innleggelse i 2003, og siden da har jeg hatt både planlagte tog akutte. Flesteparten frivillig, 5-6 ganger på tvang (observasjonsparagraf). Nå teller jeg ikke med somatiske innleggelser i forbindelse med fysiske helseutfordringer jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i 6 måneder. Kombinert Lukket AVD og psykehjem da var jeg tvangsinnlagt.

1 gang frivillig på lukket avdeling, i 5 dager.

1 gang frivillig på DPS døgn, i ca 1 uke.

 

Ellers fikk jeg plass på DPS i vinter, men ombestemte meg og dro hjem.

Anonymkode: 99d71...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluttet å telle på 157... blandet frivillig og tvang, psykiatri og somatisk. Siden juni 2012  

Ironisk nok mener nav at jeg egentlig ikke er syk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...