Gå til innhold

Åpent forhold og sjalusi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det egentlig veldig supert. To menn som elsker meg, men jeg har allikevel problemer med å dele min mann. Jeg føler meg ensom og forlatt , sjalu... når jeg må være alene igjen. Takler det rett og slett veldig dårlig. Jeg ønsker veldig å forsette med begge mine menn. Da begge er veldig kjære for meg. Er det noen som kan hjelpe meg?Jeg har det til tider veldig vondt med sjalusien ,så noe må gjøres. Jeg har prøvd meditasjon ,positiv tenking... Jeg sover også veldig dårlig pga. av dette. Jeg skjønner at dette kan høres ut som en bagatell for mange , det er jo bare å gi opp en av de. Men det er ikke løsningen min.

Hjelp! Hvilken hjelp er mulig?

Anonymkode: a42f4...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det egentlig veldig supert. To menn som elsker meg, men jeg har allikevel problemer med å dele min mann. Jeg føler meg ensom og forlatt , sjalu... når jeg må være alene igjen. Takler det rett og slett veldig dårlig. Jeg ønsker veldig å forsette med begge mine menn. Da begge er veldig kjære for meg. Er det noen som kan hjelpe meg?Jeg har det til tider veldig vondt med sjalusien ,så noe må gjøres. Jeg har prøvd meditasjon ,positiv tenking... Jeg sover også veldig dårlig pga. av dette. Jeg skjønner at dette kan høres ut som en bagatell for mange , det er jo bare å gi opp en av de. Men det er ikke løsningen min.

Hjelp! Hvilken hjelp er mulig?

Anonymkode: a42f4...25c

Det høres ut som du vil ha hjelp til å bli kvitt helt normale følelser.

Det virker som om åpent forhold ikke er noe for deg. Det hadde sikkert vært bedre med en mann som var fornøyd med bare deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ovenstående. Dette høres usunt ut. Hadde det vært verdt det hadde du ikke fortvilet og rådløst tydd til et anonymforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du må ta en beslutning nå. Du har jo allerede problemer med dette. Hvilken avgjørelse du treffer må du finne ut selv. Du sa at du ikke kan dele mann og da ligger svaret inne. 

Anonymkode: 2e1e1...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det egentlig veldig supert. To menn som elsker meg, men jeg har allikevel problemer med å dele min mann. Jeg føler meg ensom og forlatt , sjalu... når jeg må være alene igjen. Takler det rett og slett veldig dårlig. Jeg ønsker veldig å forsette med begge mine menn. Da begge er veldig kjære for meg. Er det noen som kan hjelpe meg?Jeg har det til tider veldig vondt med sjalusien ,så noe må gjøres. Jeg har prøvd meditasjon ,positiv tenking... Jeg sover også veldig dårlig pga. av dette. Jeg skjønner at dette kan høres ut som en bagatell for mange , det er jo bare å gi opp en av de. Men det er ikke løsningen min.

Hjelp! Hvilken hjelp er mulig?

Anonymkode: a42f4...25c

Vil dette si at også din mann har to partnere? Eller deler du ham med den andre mannen? Om dere begge har en partner til så må du bare godta at han selvfølgelig skal ha de samme rettigheter som deg i et forhold. Han må jo også dele deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polyamori fungerer ikke like godt for alle. Sjalusien du føler er helt normal, ikke sykelig. Slik jeg ser det står du ovenfor et klassisk dilemma ("man kan ikke få i pose og sekk"), som psykiatrien i liten grad kan hjelpe deg med. Du må ta valget selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventet du å få ut av dette innlegget egentlig? Sympati over hvor synd det er for deg og trøstemeldinger? En mirakuløs løsning du ikke har tenkt på før? Nei, du famler bare i mørket og prøver å tviholde på:

1. kjærlighet

2. kjærlighet + frihet til å ha sex med flere 

Det første heter kjæreste. Det andre heter singel. 

Velkommen til livet.

Anonymkode: e8c5e...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...