Gå til innhold

Kvalm av typen, gjøre det slutt?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste har filmet at han "voldtar" meg da jeg var full og i drømmeland. Han har med andre ord FORPESTET både munnen min og vagina med anal bakterier uten min viten, kjenner jeg spyr av å tenke på ham etter dette. Det klør nedentil og jeg har vondt i halsen! Problemet er at vi har to barn sammen og jeg er midt under utdanning, har veldig lyst dra herfra men samtidig er det vanskelig. Er redd for å ikke klare meg alene med ungene og studere samtidig. Er det noen som har en gladhistorie ang det? Jeg kjenner jeg blir helt på gråten etter dette fordi jeg føler meg brukt, og han gjør meg direkte kvalm. Vil helst ikke prate med ham , ikke se på ham, ingenting. Det er ikke første gang han har stappet penis i begge hullene etter hverandre uten lov og påført meg infeksjoner. Er ikke akkurat det artigste dra til legen med! han slo meg også i armen for noen dager siden da han var sint.. Jeg har seriøst blitt voldtatt da jeg var veldig ung av en annen, men det er ingenting som har gjort at jeg føler meg så liten og verdiløs som nå, når min kjæreste gjør det.

Anonymkode: 16faf...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Ja, du må selvfølgelig gjøre det slutt og dessuten anmelde ham. Se om du kan få filmen fra ham først så du har bevis, eventuelt ta med mobilen hans til politiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste har filmet at han "voldtar" meg da jeg var full og i drømmeland. Han har med andre ord FORPESTET både munnen min og vagina med anal bakterier uten min viten, kjenner jeg spyr av å tenke på ham etter dette. Det klør nedentil og jeg har vondt i halsen! Problemet er at vi har to barn sammen og jeg er midt under utdanning, har veldig lyst dra herfra men samtidig er det vanskelig. Er redd for å ikke klare meg alene med ungene og studere samtidig. Er det noen som har en gladhistorie ang det? Jeg kjenner jeg blir helt på gråten etter dette fordi jeg føler meg brukt, og han gjør meg direkte kvalm. Vil helst ikke prate med ham , ikke se på ham, ingenting. Det er ikke første gang han har stappet penis i begge hullene etter hverandre uten lov og påført meg infeksjoner. Er ikke akkurat det artigste dra til legen med! han slo meg også i armen for noen dager siden da han var sint.. Jeg har seriøst blitt voldtatt da jeg var veldig ung av en annen, men det er ingenting som har gjort at jeg føler meg så liten og verdiløs som nå, når min kjæreste gjør det.

Anonymkode: 16faf...5d9

Kom deg vekk så fort som mulig! Pakk det viktigste til ungene og deg og kom deg unna! Han høres jo ikke god ut på en flekk den fyren der...! Det ordner seg med ungene og studier, det er jeg helt sikker på - det viktigste nå er at du og ungene må komme dere i trygghet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Angående "to barn og studier", så skjønner jeg godt at det virker avskrekkende. Jeg har ikke noen konkrete råd, men det finnes garantert ordninger for å studere med barn. Det blir tøft i noen år, men det vil ordne seg. Jeg kan dessverre ikke se at du har noe alternativ. Jeg er mildt sagt skeptisk til om "kjæresten" din egner seg som far uansett. Han må være umoden og fri for empati på de områdene som virkelig teller. Jeg ville tenkt at en anmeldelse kan være viktig mhp barnefordeling senere også, men forstår at det virker tøft.

Jeg tenker at den første dørstokkmila er å gå til politiet, krisesenter eller andre så du får mental støtte og samtidig brenner noen broer som bør brennes. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Gargamel skrev:

Angående "to barn og studier", så skjønner jeg godt at det virker avskrekkende. Jeg har ikke noen konkrete råd, men det finnes garantert ordninger for å studere med barn. Det blir tøft i noen år, men det vil ordne seg. Jeg kan dessverre ikke se at du har noe alternativ. Jeg er mildt sagt skeptisk til om "kjæresten" din egner seg som far uansett. Han må være umoden og fri for empati på de områdene som virkelig teller. Jeg ville tenkt at en anmeldelse kan være viktig mhp barnefordeling senere også, men forstår at det virker tøft.

Jeg tenker at den første dørstokkmila er å gå til politiet, krisesenter eller andre så du får mental støtte og samtidig brenner noen broer som bør brennes. 

politiet og krisesenter er helt utelukket.. jeg tenker jeg begynner lete etter leiligheter til salg nå og ser hva jeg kan få  til.. Er bare så jævlig. vi har vært sammen i mange år, og har lagt til sides alt for ham. Nå er jeg 23, sikkert ingen andre som vil være sammen med ei ung tobarnsmamma med en psyko ex hengende på slep. Tror jeg bare skal belage meg på å leve livet alene med ungene, det er kanskje det beste.... 🤐 Problemet er også at han kommer til å ødelegge ryktet mitt. Når han er uvenner med noen forteller han ALT til alle, og jeg er redd han skal vise rundt nakenbilder av meg etc til vennene sine. Han kommer også til å baksnakke meg noe forferdelig til sin egen familie, som jeg er veldig glad i.. off...

Han kommer GARANTERT til å snakke stygt om meg til barna også (eldste er snart 6år). For ja du har rett, han ER umoden. Han blir ikke tenke over hva dette kan gjøre med ungene, kun at han skal sverte meg. 

Dette kommer rett og slett til å bli ett helvette uten sidestykke! han har også truet med å ta sitt eget liv da vi holdt på å gå fra hverandre sist for 2 år siden.. Kjenner jeg gruer meg til å se hvor ille dette kan gå.

Anonymkode: 16faf...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer rett og slett til å bli ett helvette uten sidestykke! han har også truet med å ta sitt eget liv da vi holdt på å gå fra hverandre sist for 2 år siden.. Kjenner jeg gruer meg til å se hvor ille dette kan gå.

Anonymkode: 16faf...5d9

La ham true så mye han vil, han kommer med all sannsynlighet ikke til å gjøre alvor av det - uansett er ikke det noe du kan gjøre noe med. Du kan ikke leve hele livet med denne idioten fordi han truer med å ta livet av seg.

Du bør anmelde ham og søke hjelp på krisesenter slik andre foreslår - da får du kvalifisert hjelp til å takle det du nå står oppe i.

Selvfølgelig kan det dukke opp en ordentlig fyr som synes du er selve drømmedama selv om du har to barn! Jeg hadde to på 3 og 5 år da jeg møtte min kjære, riktignok hadde jeg ingen psyko eks på slep, men det er det siste du skal tenke på nå - barna og du er det viktige nå og lenge fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

politiet og krisesenter er helt utelukket.. jeg tenker jeg begynner lete etter leiligheter til salg nå og ser hva jeg kan få  til.. Er bare så jævlig. vi har vært sammen i mange år, og har lagt til sides alt for ham. Nå er jeg 23, sikkert ingen andre som vil være sammen med ei ung tobarnsmamma med en psyko ex hengende på slep. Tror jeg bare skal belage meg på å leve livet alene med ungene, det er kanskje det beste.... 🤐 

Anonymkode: 16faf...5d9

Tror det er viktig nå å kun ha fokus på den nærmeste tiden, ikke bekymre deg for hva som skjer resten av ditt liv. Sett deg kortsiktige mål og ha fullt fokus på dem. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Problemet er også at han kommer til å ødelegge ryktet mitt. Når han er uvenner med noen forteller han ALT til alle, og jeg er redd han skal vise rundt nakenbilder av meg etc til vennene sine. Han kommer også til å baksnakke meg noe forferdelig til sin egen familie, som jeg er veldig glad i.. off...

Han kommer GARANTERT til å snakke stygt om meg til barna også (eldste er snart 6år). For ja du har rett, han ER umoden. Han blir ikke tenke over hva dette kan gjøre med ungene, kun at han skal sverte meg. 

 

Om han prater stygt om deg slår det først og fremst tilbake på ham selv. Forsøke å la være å synke til hans nivå - det vil du nyte godt av i det lange løp.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette kommer rett og slett til å bli ett helvette uten sidestykke! han har også truet med å ta sitt eget liv da vi holdt på å gå fra hverandre sist for 2 år siden.. Kjenner jeg gruer meg til å se hvor ille dette kan gå.

 

Dette er ikke ditt ansvar. Ikke la ham legge dette ansvaret på deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk med engang og så løser du praktiske problemer etterpå.  Pakk sammen og dra til krisesenter og/eller til dine foreldre eller annen familie.

Det er flere som har studert med små barn og det går fint.  Så ung som du er har du god tid til å finne en annen, men det haster ikke.

Hvis du var min datter hadde jeg hentet deg med engang jeg fikk mistanke om noe slikt.  Foreldrene dine tar imot deg og ikke nøl med å søke hjelp hos dem selv om det er vanskelig å forklare situasjonen.

Anonymkode: e3b12...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilleg til alt som er sagt, husk at ingen vil feste lit til det han sier om deg. Du tror jo ikke på baksnakkingen han serverer om andre men skjønner at det bare sier noe om HANS galskap, og sånn vil folk tenke når han snakker om deg også. 

Du og ungene vil greie dere MYE bedre uten enn med denne mannen, husk det! Masse lykke til :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så stygg og ubrukelig.. Har ikke fått sove inatt.Kan jeg ha fått depresjon nå? av dette.. Burde jeg gå til psykolog? Jeg ser det at alle disse årene med ham har ødelagt selvfølelsen min. føler meg verdiløs, og er sikkert derfor jeg ikke har satt mer krav til en kjæreste hittil. er bare så alene..

Anonymkode: 16faf...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så stygg og ubrukelig.. Har ikke fått sove inatt.Kan jeg ha fått depresjon nå? av dette.. Burde jeg gå til psykolog? Jeg ser det at alle disse årene med ham har ødelagt selvfølelsen min. føler meg verdiløs, og er sikkert derfor jeg ikke har satt mer krav til en kjæreste hittil. er bare så alene..

Anonymkode: 16faf...5d9

Du får uansett ikke psykolog over natten, ikke via offentlige kanaler i alle fall, så jeg synes ikke du skal tenke på det akkurat nå. Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg rent praktisk med å komme deg unna - politi, krisesenter, foreldrene dine, venner og kom deg unna med ungene så fort du kan.

Du er voksen og har selv ansvaret for ditt liv, ungene dine er prisgitt deg og hva du gjør og ingen barn skal vokse opp med en voldelig far som voldtar mor...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så stygg og ubrukelig.. Har ikke fått sove inatt.Kan jeg ha fått depresjon nå? av dette.. Burde jeg gå til psykolog? Jeg ser det at alle disse årene med ham har ødelagt selvfølelsen min. føler meg verdiløs, og er sikkert derfor jeg ikke har satt mer krav til en kjæreste hittil. er bare så alene..

Anonymkode: 16faf...5d9

Du kan sikkert trenge psykolog, men det viktigste er å ta bort årsaken til problemet, nemlig at du er sammen med feil mann. Jeg tror ingen psykolog kan få deg til å bli lykkelig sammen med en sånn fyr.

Jeg håper du går til noen som er 100% på din side så du får mental støtte til å bryte ut. Du må bare ta med barna og dra.

Jeg mener du bør anmelde siden det gir deg en sterk posisjon i det som kommer, men det viktigste er at du og barna kommer dere vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med SMISO. Der har man 100% taushetsplikt og kan ikke gjøre noe uten at du vil. Du bestemmer helt når du går der og du kan slutte når du vil. De skriver ikke rapport. Det er gratis og lett å få time. De er veldig dyktige og gode samtalepartnere. Kanskje en plass å få sotere tanker og få gode råd? 

Anonymkode: ecc11...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig du trenger psykolog, men du må først komme deg ut av dette. Og kanskje du heller skulle prioritere å snakke med en advokat med felt innenfor familierett med tanke på ungene dine.

Det ordner seg alltid. Og det finnes ganske gode støtteordninger for studenter med barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 12.53, AnonymBruker skrev:

politiet og krisesenter er helt utelukket.. jeg tenker jeg begynner lete etter leiligheter til salg nå og ser hva jeg kan få  til.. Er bare så jævlig. vi har vært sammen i mange år, og har lagt til sides alt for ham. Nå er jeg 23, sikkert ingen andre som vil være sammen med ei ung tobarnsmamma med en psyko ex hengende på slep. Tror jeg bare skal belage meg på å leve livet alene med ungene, det er kanskje det beste.... 🤐 Problemet er også at han kommer til å ødelegge ryktet mitt. Når han er uvenner med noen forteller han ALT til alle, og jeg er redd han skal vise rundt nakenbilder av meg etc til vennene sine. Han kommer også til å baksnakke meg noe forferdelig til sin egen familie, som jeg er veldig glad i.. off...

Han kommer GARANTERT til å snakke stygt om meg til barna også (eldste er snart 6år). For ja du har rett, han ER umoden. Han blir ikke tenke over hva dette kan gjøre med ungene, kun at han skal sverte meg. 

Dette kommer rett og slett til å bli ett helvette uten sidestykke! han har også truet med å ta sitt eget liv da vi holdt på å gå fra hverandre sist for 2 år siden.. Kjenner jeg gruer meg til å se hvor ille dette kan gå.

Anonymkode: 16faf...5d9

Jeg er enig med alle som sier at du bør komme deg unna fyren fortere enn flint. Han er svært ødeleggende for både deg og barna.

Samtidig kan jeg faktisk relatert meg til dette du sier om at han kan lage ett ytterligere helvete for deg om du rømmer nå. Jeg har selv en ex som ble direkte ond med en gang det ble snakk om at jeg ville gjøre det slutt. Han ville gjøre alt i sin makt for å bevare ryktet sitt (fordi han fryktet JEG vil ville snakke negativt om ham..)  og få meg i et dårligst mulig lys overfor nær familie og felles venner. Jeg hadde samme vonde situasjon som deg mtp det gode forholdet jeg hadde til foreldrene hans som også var gode besteforeldre til mitt barn.

Vet ikke om min løsning var god, men den funket til slutt. Jeg var iskald og ignorerte ham så godt det lot seg gjøre over lang tid. Aviste alle hans forslag om å finne på ting. Inkl utenlandsferie han ville spandere. Ingen sex. Til slutt ble det så kjøligste at han mistet gnisten helt. Og bruddet ble enklere for begge to.

Det var et vondt år og sikkert ikke særlig sunt for barnet mitt. Men hun var bare 1 år og fikk ikke med seg mye. Han var en god far for henne forøvrig og jeg var en god mor.

Nå mistenker jeg at din situasjon er en del verre enn i min situasjon var. Men om du frykter hans reaksjoner og handlinger, så ville jeg prøvd å kjøre samme linje som jeg gjorde. Ver tilstede, men hold deg samtidig unna ham mentalt. Vær kald. VIS at han gjør deg kvalm. Avis all form for ‘koselige henvendelser (manipulering). Til slutt vil han forhåpentligvis gå lei.

I mellomtiden ville jeg absolutt tatt kontakt med politiet. Men først ETTER å ha sikret meg gode bevis. Om du ikke skaffer det ville jeg droppet det for å verne deg selv. Å anmelde noen for voldtekt uten å bli trodd er noe av det vondeste og nedbrytende en kan oppleve. Det unner jeg ingen. Og følgene kan bli langt verre enn de var i utgangspunktet. Akkurat som du selv fryktet. OM du har gode bevis, ville jeg kontaktet en advokat og diskutert saken. Om han mener bevisene er sikre nok til å kunne straffe ham og du vil bli trodd, så har du alt å vinne. Han vil skamme seg og mest sannsynlig trekke seg bort fra samfunnet en stund fremfor å stikke hodet fram og stille deg i et enda dårligere lys.

 

Kan uansett leve meg inni hvor vanvittig grusom situasjon du er oppi nå. Sender deg mange varme tanker og lykke på veien. Dette kommer til å ordne seg til slutt skal du se. Nettopp det at du er ung og har hele livet foran deg. Og to barn som sikkert betyr alt for deg. At du driver å fullfører en utdannelse oppi  det hele står det stor respekt av og er samtidig nok ett eksempel på at du er på riktige veien til et nytt og bedre liv❤️

 

 

Anonymkode: ee436...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...