Gå til innhold

Savner dere noen på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, morsan skrev:

 

Froskens innlegg og påskeliljes sitat av det er helt tomt for meg! Hva er dette??

Det er en ny kommunikasjonsform! Du vet, noe om at taushet kan si mer enn ord;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, frosken skrev:

Jeg slettet.  Skrev noe om at selv om de aller fleste kommentarer er velmente, så tror jeg ikke man skal være så naiv at man fornekter at det innimellom også finnes både ufine og lite konstruktive kommentarer. 

Jeg håper at du ikke synes jeg har vært ufin mot deg selv om det noen ganger har sett slik ut. Du har betydd mye for meg (og mine nå store barn). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MxxM skrev:

Jeg håper at du ikke synes jeg har vært ufin mot deg selv om det noen ganger har sett slik ut. Du har betydd mye for meg (og mine nå store barn). 

Neida:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, laban skrev:

Noe frosken rakk å slette?

Tydeligvis. :) Og da lærte jeg også at på DOL, i motsetning til Facebook, ikke lar en se redigeringshistorikk. Iallfall ikke på min mobil. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, morsan skrev:

Tydeligvis. :) Og da lærte jeg også at på DOL, i motsetning til Facebook, ikke lar en se redigeringshistorikk. Iallfall ikke på min mobil. 😎

Her lærte jeg også noe nytt..... Ante ikke at man kunne se redigeringshistorikk på Face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.12.2018 den 22.54, frosken skrev:

Neida:-)

Godt å høre.

Kanskje jeg sender deg en mail når formen blir bedre om du fortsatt har samme e-post adresse. Jeg tar en pause fra dol nå. God jul til deg og alle andre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MxxM skrev:

Godt å høre.

Kanskje jeg sender deg en mail når formen blir bedre om du fortsatt har samme e-post adresse. Jeg tar en pause fra dol nå. God jul til deg og alle andre :) 

Har samme mailadresse🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Dette med løgn og sannhet kan jo også ha å gjøre med at vi er så mange i dag som ikke er ektefødte barn av vår mor. Mange har mye gamle forestillinger den dag i dag om sånne ting. Det er ikke det samme som at jeg selv mener løgn og sannhet er to sider av samme mynt. Uten at jeg har kjennskap til denne personen.

Anonymkode: ebe5e...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...