Gå til innhold

Savner dere noen på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det hun som klager på at det er altfor stille her. Bidrar hun selv til å gjøre noe med dette? Nei.

Anonymkode: ea714...82d

Hun svarte jo i tråden. Ingen grunn til å starte tråder bare for å gjøre det. Eller er det kanskje på tide med tråder om hvorvidt man foretrekker pinnekjøtt eller ribbe til jul?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det hun som klager på at det er altfor stille her. Bidrar hun selv til å gjøre noe med dette? Nei.

Anonymkode: ea714...82d

Hun bidrar mye med sine svar i trådene, så å si at hun ikke bidrar til å gjøre noe bedre er urettferdig.  Det er ikke bare å starte tråder for så å svare seg selv.

Anonymkode: abbb3...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt lei meg hver gang dere begynner å snakke om hvor mye bedre alt var før og hvor frustrert dere er over de anonyme. Jeg mister litt motet og føler alt jeg skriver med er bortkastet og kjedelig selv om jeg prøver å bidra. Tror faktisk ikke dere helt forstår hvordan denne holdningen sårer. Og hva med alle de med nic som dere ikke savner, kanskje ikke så greit å ikke bli nevnt heller?. Det blir enda tatt opp en del tema som er interessante som ikke får noen respons. Kan det være at dere som har vært her i mange år har gått lei en del tema ?

Anonymkode: 78db5...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Hun svarte jo i tråden. Ingen grunn til å starte tråder bare for å gjøre det.

Heller ingen grunn til å klage på hvor dødt det er her.

2 timer siden, Xtra skrev:

Eller er det kanskje på tide med tråder om hvorvidt man foretrekker pinnekjøtt eller ribbe til jul?

Den gang det var liv på DOL var 90% av trådene irrelevant pjatt og/eller krangling/kverulering. Nå er det mest helserelaterte tråder med reelt innhold. Som det passer seg på et helseforum.

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller ingen grunn til å klage på hvor dødt det er her.

Den gang det var liv på DOL var 90% av trådene irrelevant pjatt og/eller krangling/kverulering. Nå er det mest helserelaterte tråder med reelt innhold. Som det passer seg på et helseforum.

Anonymkode: ea714...82d

Tror vi har en ganske ulik oppfatning av hva DOL er og bør være. Dvs., jeg er ikke uenig i at det skal være et helseforum, men om det bare var det ville det for meg vært ganske uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du gjør det ikke. Da har du heller ikke mandat til å klage.

Anonymkode: ea714...82d

Dersom du er moderator og har mandat til å gi andre mandat bør du signere med admin. 

Dersom ikke, blir dette bare så selvmotsigende og toskete at det bare er til å le av. Ingen kan jo vite om du selv rammes av eget synspunkt om at de som ikke starter tråder ikke kan klage siden du er anonym 🙄🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Xtra skrev:

Nå vet jeg ikke hva du bidrar med, men Kayia er en av ikke så mang som ofte har konstruktive innlegg her på forumet. Det viktigste bidraget er ikke å starte flest mulig tråder.

Takk, og i lige så :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kayia skrev:

Dersom du er moderator og har mandat til å gi andre mandat bør du signere med admin. 

Dersom ikke, blir dette bare så selvmotsigende og toskete at det bare er til å le av. Ingen kan jo vite om du selv rammes av eget synspunkt om at de som ikke starter tråder ikke kan klage siden du er anonym 🙄🤪 

Jeg klager ikke på at det er stille her. Hvor mange tråder har du startet denne måneden? Jeg finner en tråd fra 29 oktober, eller ikke en eneste en siden august (gadd ikke sjekke lengre tilbake.)

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klager ikke på at det er stille her. Hvor mange tråder har du startet denne måneden? Jeg finner en tråd fra 29 oktober, eller ikke en eneste en siden august (gadd ikke sjekke lengre tilbake.)

Anonymkode: ea714...82d

Én mer enn deg da. Du har jo ikke startet denne, ergo kan jeg ikke se at du har startet noen i det hele tatt. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kayia skrev:

Én mer enn deg da. Du har jo ikke startet denne, ergo kan jeg ikke se at du har startet noen i det hele tatt. 

Men har jeg klaget?

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men har jeg klaget?

Anonymkode: ea714...82d

Ja, på meg, gjentatte ganger bare i denne tråden. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg savner Bebba( og de andre nickene hun brukte ) fordi det var så underholdende når hun fyrte seg opp og det gjorde hun  alltid uten unntak  😀 Faktisk likte jeg humoren hennes også som kom til syne innimellom. 

En gang i blant dukker hun opp som anonym og da blir det liv :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎15‎.‎11‎.‎2018 den 0.10, Nicklusheletida skrev:

Jeg savner Bebba( og de andre nickene hun brukte ) fordi det var så underholdende når hun fyrte seg opp og det gjorde hun  alltid uten unntak  😀 Faktisk likte jeg humoren hennes også som kom til syne innimellom. 

En gang i blant dukker hun opp som anonym og da blir det liv :)

 

Hun ble rett og slett mobbet fordi hun ikke var A4 menneske og hun ble ikke trodd da hun skrev om livet sitt.  Det var ikke slik kvinner skulle være.  Jeg kan god for at det hun skrev var sant.  Hun levde et spennende liv.

Anonymkode: abbb3...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble rett og slett mobbet fordi hun ikke var A4 menneske og hun ble ikke trodd da hun skrev om livet sitt.  Det var ikke slik kvinner skulle være.  Jeg kan god for at det hun skrev var sant.  Hun levde et spennende liv.

Anonymkode: abbb3...b45

Var det hun som var fra Island?

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 20.28, Gargamel skrev:

Ja, savner Trollngs, Skrev, Den Norske Elg eller hva de eller han nå het. Jeg synes det var litt gøy. 

Savner også namnlaus. Ekte Nick, Maglor, Dexter Morgan, Solemnity. Kort sagt at det var mer folksomt. 

Så hyggelig at du savner meg, da! Jeg blir helt rørt, jeg 😄  Jeg er fortsatt innom av og til, men som andre her sier er det blitt nokså tamt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...