Gå til innhold

Norge er et religiøst samfunn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mye rare saker nå mener jeg. Det er klart det må skje noe.

Anonymkode: a0e50...7ff

Hva er det du snakker om??????? 🤨

Anonymkode: 7ec69...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunen her har evig og alltid dårlig styring men alt kan skje om bare venstresida blir strøket av listene. Det er ikke mer.

Anonymkode: a0e50...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan umulig leve her blant oss.

Anonymkode: a0e50...7ff

Hvem? 

Anonymkode: 7ec69...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikeren som står på talerstolen og snakker om selvstyrte busser til en formue kommunen ikke har. I en tid da det minste forbruk koster dyrt. Et frieri til høyresiden kanskje. Alle skal jo samles nå.

Kan umulig leve blant oss. Kanskje nettopp derfor de blir politikere skal du se.

Anonymkode: a0e50...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er nesten aldri som man tror synes jeg. Det beror på hva man legger i dette med religiøsitet synes jeg. Hører man på hva folk snakker om kan det kanskje virke slik men jeg er ikke så sikker på hva religion betyr for folk flest. 

Anonymkode: a0e50...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...