Gå til innhold

Å komme full til behandler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg møter opp full på samtalen på dps i morgen? Har begynt å drikke, og kommer nok til å holde på en stund med det nå. Men så kom jeg på at jeg har time i morra. Det beste er vel å ringe i morgen tidlig å melde avbud pga sykdom? 

Anonymkode: 8dc15...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greier ikkje å slutte når jeg først har begynt. Men jo, trenger timen. Hva hvis jeg møter beruset opp i morgen, vil jeg bli nektet samtale?

Anonymkode: 8dc15...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greier ikkje å slutte når jeg først har begynt. Men jo, trenger timen. Hva hvis jeg møter beruset opp i morgen, vil jeg bli nektet samtale?

Anonymkode: 8dc15...524

Skal du ikke sove i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg møter opp full på samtalen på dps i morgen? Har begynt å drikke, og kommer nok til å holde på en stund med det nå. Men så kom jeg på at jeg har time i morra. Det beste er vel å ringe i morgen tidlig å melde avbud pga sykdom? 

Anonymkode: 8dc15...524

Det beste er å slutte NÅ.

Anonymkode: 5b77c...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greier ikkje å slutte når jeg først har begynt. Men jo, trenger timen. Hva hvis jeg møter beruset opp i morgen, vil jeg bli nektet samtale?

Anonymkode: 8dc15...524

Vet ikke, men hvorfor går du der da? Vil du ikke ha det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som møtte opp på dps høy på cannabis, hun fikk fremdeles ha den avtalte samtalen med psykologen sin. Dog kan man disktutete hvor mye hun fikk ut av den timen. 

Anonymkode: 59175...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Bare å møte opp full. Men vær forberedt på ubehagelige spørsmål.

Som hvilke? 

Anonymkode: 8dc15...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker utrolig respektløst både å møte opp full til time og å avlyse i siste liten fordi man med vitende vilje har drukket seg full.

 

Men innser at kan være noen mekanismer knyttet til psykdom her som jeg ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Xtra skrev:

Det virker utrolig respektløst både å møte opp full til time og å avlyse i siste liten fordi man med vitende vilje har drukket seg full.

 

Men innser at kan være noen mekanismer knyttet til psykdom her som jeg ikke har greie på.

Goft dy innser det d

Anonymkode: 8dc15...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dette gjør meg provosert. En av mine kjære er alvorlig syk og venter på time. Hn trenger virkelig en time, men står i kø. Så kaster du bort en time som hadde vært verdifull for en annen fordi du er så ansvarsløs. Behandleren din får neppe brukt denne tiden på en annen som sårt trenger timen. 

Anonymkode: ad4ac...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca hver 6. time i vanlig psykiatri og ikke langt fra hver tredje i rusbehandling går tapt pga ikke møtt/ikke gitt beskjed.

Hadde alle gitt beskjed innen kl. 08.00 når de ikke gidder å møte, hadde en ikke hatt ventelister i psykiatrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kupton skrev:

Ca hver 6. time i vanlig psykiatri og ikke langt fra hver tredje i rusbehandling går tapt pga ikke møtt/ikke gitt beskjed.

Hadde alle gitt beskjed innen kl. 08.00 når de ikke gidder å møte, hadde en ikke hatt ventelister i psykiatrien.

:( 

Anonymkode: ad4ac...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner dette gjør meg provosert. En av mine kjære er alvorlig syk og venter på time. Hn trenger virkelig en time, men står i kø. Så kaster du bort en time som hadde vært verdifull for en annen fordi du er så ansvarsløs. Behandleren din får neppe brukt denne tiden på en annen som sårt trenger timen. 

Anonymkode: ad4ac...f80

Drit å dra du da!

Anonymkode: 8dc15...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit å dra du da!

Anonymkode: 8dc15...524

Ok. Kos deg med flaska. Håper du synes det er verdt det. 

Anonymkode: ad4ac...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...