Gå til innhold

Har tatt helt av.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Dette må være et spiseproblem, har jo tatt helt av. Bare putter i meg alt mulig og blir deprimert av det, sluttet med fluoxetin fordi det ikke virket. Xeplion gjør meg sulten døgnet rundt og jeg er svak, er inne i en ond sirkel nå. Bør jeg kutte alt ut eller ta sprøyta i morgen? Går på trening to ganger i uken men jeg eser jo ut, ikke noe kjekt. Og ja det er min feil, klarer ikke begrense meg. Føler meg veldig missa og er flau over meg selv, føler at andre ser på meg med avsky. Det er så vondt å føle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å slutte med treningen også,men de sier det er ihvertfall viktig om jeg spiser mye. Bare føler alt er så bortkastet. Jeg er så udugelig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg blir ikke sulten av xeplion, men jeg går på topimax da

Ok. Kanskje jeg kunne fått topimax også? Kan jo spørre. Ble sulten av risperdal og og det er vel likt xeplion? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man medisiner, ønsker å gå ned i vekt, og har lite å ta seg til, er det ikke underlig at tankene kretser mye omkring mat og at man spiser for mye.

I tillegg til å finne rett medisinering (selvsagt) er det sikkert lurt å ikke ha usunne ting hjemme, heller ikke ting på grensen, som lyst brød. Ikke like fristende å fråtse i blomkål og havrekli.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kanskje jeg kunne fått topimax også? Kan jo spørre. Ble sulten av risperdal og og det er vel likt xeplion? 

Jeg hadde tenkt å spørre om å bytte ut topimax med lamictal, men nå ble jeg skeptisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg hadde tenkt å spørre om å bytte ut topimax med lamictal, men nå ble jeg skeptisk 

Ok. Men som regel får jeg ulvehunger av all ap, utenom abilify. Da var jeg tynn og la ikke på meg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xtra skrev:

Tar man medisiner, ønsker å gå ned i vekt, og har lite å ta seg til, er det ikke underlig at tankene kretser mye omkring mat og at man spiser for mye.

I tillegg til å finne rett medisinering (selvsagt) er det sikkert lurt å ikke ha usunne ting hjemme, heller ikke ting på grensen, som lyst brød. Ikke like fristende å fråtse i blomkål og havrekli.

Nettopp, får det alltid sånn på ap, det hjelper meg å bli bedre psykisk men er alternativet så bra for min fysiske helse? Jeg bare kjøper på usunne ting hele tiden, samboeren fortviler og vil ikke jeg skal holde på med dette. Han sier "Du var jo så flink". Men mesteparten av kiloene gikk jeg ned uten medisiner. Jeg blir bare sånn på medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nettopp, får det alltid sånn på ap, det hjelper meg å bli bedre psykisk men er alternativet så bra for min fysiske helse? Jeg bare kjøper på usunne ting hele tiden, samboeren fortviler og vil ikke jeg skal holde på med dette. Han sier "Du var jo så flink". Men mesteparten av kiloene gikk jeg ned uten medisiner. Jeg blir bare sånn på medisiner. 

Jeg forstår det kan være vanskelig å holde seg unna godsaker i skuffen, men om du ikke klarer å la være å handle dem inn bør du vel overlate all handling til samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men som regel får jeg ulvehunger av all ap, utenom abilify. Da var jeg tynn og la ikke på meg heller. 

La ikke på meg av cisordinol heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg forstår det kan være vanskelig å holde seg unna godsaker i skuffen, men om du ikke klarer å la være å handle dem inn bør du vel overlate all handling til samboer.

Ja bør vel sikkert det, jeg er desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

jeg. 

Men jeg kan ikke bruke cisordinol for da kommer jeg til å få tardive dyskinesier, det har jeg fått forvarsler om fra Gud og engler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, elina777 skrev:

Men jeg kan ikke bruke cisordinol for da kommer jeg til å få tardive dyskinesier, det har jeg fått forvarsler om fra Gud og engler

Ok. Jeg har egentlig ikke lov å bruke noen medisiner, det er bestemt av høyere hold. Så jeg trosser dem ved å høre på psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har egentlig ikke lov å bruke noen medisiner, det er bestemt av høyere hold. Så jeg trosser dem ved å høre på psykiatrien. 

Jeg håper iallfall det gjelder kun cisordinol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sykdommen din som snakker. 

Anonymkode: 6e04f...f61

Ja de sier så, men jeg tror det er evner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...