Gå til innhold

Hva er best?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det virker ikke som om de bryr seg i psykiatrien om man legger på seg, er det bedre å være stor og føle seg bedre? Ikke være psykotisk? Er det det de mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777

De bryr seg ikke om at jeg har uholdbare leggkramper og restless legs heller, samt lider av fedme. Så ja. Ligger oppe om natta med smerter i beina pga depot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, elina777 skrev:

De bryr seg ikke om at jeg har uholdbare leggkramper og restless legs heller, samt lider av fedme. Så ja. Ligger oppe om natta med smerter i beina pga depot

Kan du ikke spør om å få prøve akineton?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det virker ikke som om de bryr seg i psykiatrien om man legger på seg, er det bedre å være stor og føle seg bedre? Ikke være psykotisk? Er det det de mener?

Alt er vel bedre enn å være psykotisk. Ellers må man bare præve å spise mindre.

Anonymkode: 56656...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alt er vel bedre enn å være psykotisk. Ellers må man bare præve å spise mindre.

Anonymkode: 56656...07b

Ok. Klarer ikke spise mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det virker ikke som om de bryr seg i psykiatrien om man legger på seg, er det bedre å være stor og føle seg bedre? Ikke være psykotisk? Er det det de mener?

Hvem er det som har ordnet med trening for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Fionys skrev:

Hvem er det som har ordnet med trening for deg?

Det ba jeg om selv, fact ordnet det for meg og syns det er bra jeg trener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Klarer ikke spise mindre. 

Du klarer vel hvis du virkelig vil det.

Anonymkode: 56656...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du klarer vel hvis du virkelig vil det.

Anonymkode: 56656...07b

Nei dessverre, det blir for vanskelig for meg. Men uten medisiner er det lettere, så mulig jeg slutter igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg spiser ikke mer enn jeg gjorde før jeg fikk medisiner, men da tålte jeg det. Nå må jeg leve som en anorektiker for å gå ned. Fordi kroppen er vant til kiloene og vil holde på de de fikk mens jeg gikk på zyprexa og overspiste. Så det er en håpløs situasjon. Kanskje slankeoperasjon er løsningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg spiser ikke mer enn jeg gjorde før jeg fikk medisiner, men da tålte jeg det. Nå må jeg leve som en anorektiker for å gå ned. Fordi kroppen er vant til kiloene og vil holde på de de fikk mens jeg gikk på zyprexa og overspiste. Så det er en håpløs situasjon. Kanskje slankeoperasjon er løsningen

Prøvde å slanke meg sist jeg tok xeplion, gikk ikke ned et gram. Gikk automatisk ned når jeg sluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Prøvde å slanke meg sist jeg tok xeplion, gikk ikke ned et gram. Gikk automatisk ned når jeg sluttet. 

Tviler ikke et sekund på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.12.2018 den 17.39, stjernestøv skrev:

Det virker ikke som om de bryr seg i psykiatrien om man legger på seg, er det bedre å være stor og føle seg bedre? Ikke være psykotisk? Er det det de mener?

 

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg får bare klare meg uten medisiner, får heller være tynn og dårlig. 

Hvis du får tenkt deg om skjønner du sikkert at det er bedre å være stor og føle seg bedre i hodet. Du har lite glede av å være tynn om du er psykotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

 

Hvis du får tenkt deg om skjønner du sikkert at det er bedre å være stor og føle seg bedre i hodet. Du har lite glede av å være tynn om du er psykotisk.

Men jeg får sånn kjeft av mannen, han sier nå er jeg tungpustet igjen og jeg må slutte med å spise sånn. Så enkelt er det ikke, jeg må slutte med medisinen får å klare å gå ned i vekt. Men jeg har det bra psykisk og har mye mindre angst, men jeg vil ikke være så stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Xtra skrev:

 

Hvis du får tenkt deg om skjønner du sikkert at det er bedre å være stor og føle seg bedre i hodet. Du har lite glede av å være tynn om du er psykotisk.

Noe øket vekt er sannsynligvis en bivirkning verdt å ta med seg dersom man trenger medisinene. Samtidig er det ingen grunn til å underslå at mennesker med alvorlige psykiske lidelser har betydelig kortere levetid enn gjennomsnittet i befolkningen, og noe av grunnen er overvekt. 

Anonymkode: 3187e...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg får sånn kjeft av mannen, han sier nå er jeg tungpustet igjen og jeg må slutte med å spise sånn. Så enkelt er det ikke, jeg må slutte med medisinen får å klare å gå ned i vekt. Men jeg har det bra psykisk og har mye mindre angst, men jeg vil ikke være så stor. 

Jeg vet egentlig ikke hvorfor du bruker medisiner? Fins det virkelig ikke noe som kan fungere som ikke gir vektøkning?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Jeg vet egentlig ikke hvorfor du bruker medisiner? Fins det virkelig ikke noe som kan fungere som ikke gir vektøkning?  

Psykose? Men jeg tror ikke det stemmer, jeg bare slutter jeg. Tar ikke neste sprøyte og da begynner jeg nok å gå ned i vekt på nyåret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Psykose? Men jeg tror ikke det stemmer, jeg bare slutter jeg. Tar ikke neste sprøyte og da begynner jeg nok å gå ned i vekt på nyåret. 

Blir du psykotisk, så skjønner jeg hylekoret om at du ikke må slutte. 

Vet du med sikkerhet at det er medisinene som gir ulvehungeren? For meg uten slike medisiner,holder det med en dårlig periode, en rekke utskeielser, og jeg er «hektet». Så må jeg bare ta meg inn igjen og slik går det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, cilie skrev:

Blir du psykotisk, så skjønner jeg hylekoret om at du ikke må slutte. 

Vet du med sikkerhet at det er medisinene som gir ulvehungeren? For meg uten slike medisiner,holder det med en dårlig periode, en rekke utskeielser, og jeg er «hektet». Så må jeg bare ta meg inn igjen og slik går det.

Det med at en kan få ulvehunger av enkelte medisiner, er nok helt riktig. Jeg skjønner fortvilelsen til @stjernestøv på dette punktet. Har selv opplevd å gå opp enormt på noen medisiner mens andre er snillere. Noe har også med dose å gjøre, jo større dose, jo mer ulvehunger.  Har selv gått i noen korte perioder uten medisiner med det resultat at jeg gikk ned i vekt, men samtidig ble jeg veldig syk. Så jeg håper at Stjernestøv ikke slutter med medisiner, men heller kan finne noen snillere (sammen med psykiateren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...