Gå til innhold

Lyst til å slutte med medisinene


Gjest anbr42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan av og til føle at medisinene ikke virker og at bivirkningene er altfor store. Sannheten (for meg) er at det er nettopp medisinene som holder meg på beina. Uten medisiner blir jeg raskt veldig dårlig.

Uansett, vær så snill og ikke slutt uten å ta en prat med legen din om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg kan av og til føle at medisinene ikke virker og at bivirkningene er altfor store. Sannheten (for meg) er at det er nettopp medisinene som holder meg på beina. Uten medisiner blir jeg raskt veldig dårlig.

Uansett, vær så snill og ikke slutt uten å ta en prat med legen din om det.

Takk for innspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler på det samme med mine. Ville vært mye økonoisk besparende og mindre bryderi for meg også. Jeg føler at mange spesielt i helsevesen mangler all troverdighet i dag.

Anonymkode: eb3fa...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det er ting jeg ikke trenger og aldri har trengt. Slik tenker jeg i forhold til egen medisinering i dag. Så mye jug og bedrag selv statsansatte står bak i dag er det ingen utenkelig tanke. Men noen erstatning får man neppe for skadene. Det har sikkert maktapparatet gradert seg mot. Nå står jo mange på for fullt i sine saker har jeg skjønt.

Anonymkode: eb3fa...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Skjønner deg godt, vil slutte jeg også. 

Hvorfor begyne du nettopp på meds da?

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor begyne du nettopp på meds da?

Anonymkode: 27544...caa

Jeg vile egentlig ikke, følte jeg ble overtalt. Nå vil jeg ikke ha mer. Psykiateren ville snakke med meg om trevicta neste uke, men det er jo ikke vits i når jeg ikke vil mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vile egentlig ikke, følte jeg ble overtalt. Nå vil jeg ikke ha mer. Psykiateren ville snakke med meg om trevicta neste uke, men det er jo ikke vits i når jeg ikke vil mer. 

Synes du burde høre på psykiateren jeg. Ville du sluttet med medisiner hvis det feks var hjertemedisin du brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vile egentlig ikke, følte jeg ble overtalt. Nå vil jeg ikke ha mer. Psykiateren ville snakke med meg om trevicta neste uke, men det er jo ikke vits i når jeg ikke vil mer. 

Så blir du dårlig igjen, som du har blitt så mange ganger før. 

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Synes du burde høre på psykiateren jeg. Ville du sluttet med medisiner hvis det feks var hjertemedisin du brukte?

Det er ikke hjertemedisin. Dette er noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så blir du dårlig igjen, som du har blitt så mange ganger før. 

Anonymkode: 27544...caa

Da må jeg lære meg å leve med å være dårlig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er ikke hjertemedisin. Dette er noe helt annet. 

Vet at det ikke er hjertemedisin, men den medisinen du bør bruke, er kanskje like nødvendig for deg som en som må bruke hjertemedisin. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Vet at det ikke er hjertemedisin, men den medisinen du bør bruke, er kanskje like nødvendig for deg som en som må bruke hjertemedisin. 

 

Jeg har noen evner jeg ikke klarer å kontrollere uten medisiner, kanskje på tide jeg lærer meg det istedenfor å undertrykke det hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...