Gå til innhold

Lyst til å slutte med medisinene


Gjest anbr42

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da må jeg lære meg å leve med å være dårlig da. 

Forstår ikke poenget med å være dårlig.

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke poenget med å være dårlig.

Anonymkode: 27544...caa

Forstår ikke poenget med å være bedre psykisk men i dårlig form og feit fysisk. Det er å velge mellom to onder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg har noen evner jeg ikke klarer å kontrollere uten medisiner, kanskje på tide jeg lærer meg det istedenfor å undertrykke det hele tiden. 

Det har du prøvd maaaaaange ganger, og det har gått like dårlig hver gang. Men slutt med medisiner du, bare du ikke kommer hit og klager når det går dårlig igjen. 

Anonymkode: aae2d...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Forstår ikke poenget med å være bedre psykisk men i dårlig form og feit fysisk. Det er å velge mellom to onder. 

Du slutter, så blir du så dårlig at du begynner igjen. Sånn har det pågått i årsvis. Har du glem det?

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har noen evner jeg ikke klarer å kontrollere uten medisiner, kanskje på tide jeg lærer meg det istedenfor å undertrykke det hele tiden. 

Og jeg blir hemlig agent med evner til å lese andres tanker når jeg ikke tar medisinene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du prøvd maaaaaange ganger, og det har gått like dårlig hver gang. Men slutt med medisiner du, bare du ikke kommer hit og klager når det går dårlig igjen. 

Anonymkode: aae2d...1e5

Skal ikke klage jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du slutter, så blir du så dårlig at du begynner igjen. Sånn har det pågått i årsvis. Har du glem det?

Anonymkode: 27544...caa

Denne gangen skal jeg ikke begynne igjen. Må bare takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, emilie321 skrev:

Og jeg blir hemlig agent med evner til å lese andres tanker når jeg ikke tar medisinene mine.

Jeg får også inn andres tanker når eg ikke tar medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du burde høre på legen du er i kontakt med og ta det opp med legen når du liksom er i et " opplegg". 

Situasjonen er noe annen for meg, men heller ikke jeg ville finne på å bråslutte.

Lykke til i dialogen med din lege.😊

Anonymkode: eb3fa...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Denne gangen skal jeg ikke begynne igjen. Må bare takle det. 

Det sier du hver gang.

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg får også inn andres tanker når eg ikke tar medisiner. 

Det er ikke mulig å få inn andres tanker telepatisk.

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier du hver gang.

Anonymkode: 27544...caa

Må bare klare det. Det er jo sånn jeg er født. Damå det være meningen jeg skal være sånn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å få inn andres tanker telepatisk.

Anonymkode: 27544...caa

Jo det er godt mulig. Og energiene deres...eller følelsene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt AntiPsykotiske medisiner hver dag siden 2003.

 

Har lært meg til å leve med det. Vil ikke ha det slik det var før jeg fikk zyprexa. Tjukk har jeg blitt. Håper alltids det kommer en medisin som virker beroligende slik som zyprexa som ikke har vektøkning som bivirkning. 

Anonymkode: 72629...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må bare klare det. Det er jo sånn jeg er født. Da må det være meningen jeg skal være sånn også. 

Jeg hadde ikke tenkt å svare i denne tråden, men nå provoserer du meg! Mener du at alle som er født med en eller annen funksjonshemming eller skade skal være sånn fordi det er meningen? Hvem har bestemt at det er meningen? Er det egentlig meningen at sønnen min skulle dødd av hjertefeilen sin også mener du, siden han ble født med den og ikke hadde overlevd uten 3 store operasjoner? Skulle man heller latt ham dø siden det tydeligvis var en eller annens mening med å la ham bli født sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg hadde ikke tenkt å svare i denne tråden, men nå provoserer du meg! Mener du at alle som er født med en eller annen funksjonshemming eller skade skal være sånn fordi det er meningen? Hvem har bestemt at det er meningen? Er det egentlig meningen at sønnen min skulle dødd av hjertefeilen sin også mener du, siden han ble født med den og ikke hadde overlevd uten 3 store operasjoner? Skulle man heller latt ham dø siden det tydeligvis var en eller annens mening med å la ham bli født sånn?

Nei nå misforstår du. Jeg er født med evner det er meningen jeg skal takle. Fysiske skader må jo ordnes på så man blir frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 18.19, stjernestøv skrev:

Jeg får også inn andres tanker når eg ikke tar medisiner. 

Det gjør du ikke. Det er en vrangforestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bergogdal skrev:

Det gjør du ikke. Det er en vrangforestilling.

Det er ikke det. Og jeg kommer til å si det neste gang at jeg er feildiagnostisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke det. Og jeg kommer til å si det neste gang at jeg er feildiagnostisert. 

Du dyrker sykdommen.

Anonymkode: 27544...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...