Gå til innhold

vær forberedt for det kan komme skjelv i europa om 6 dager (med kildevideo)


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

På 5.12.2018 den 21.31, Blomsterfluen skrev:

ja vel, men det er ennå et døgn til det har gått 6 dager.

Nå har det gått 9 dager. 

Anonymkode: e3e6a...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det gått 9 dager. 

Anonymkode: e3e6a...62d

alle selv forskere kan ta feil. det gjør jo værmelderne også. så…  nokk om denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kalevaala skrev:

Det har til alle tider vært spådommer om at forferdelige ting skal skje. 

Vær forberedt, 3. verdenskrig kommer i 2010

Vær forberedt, jorda går under i 2012

Den 2012-greia var vel i grunnen bare det at mayakalenderen ikke gikk lengre enn til 21/12-2012, det var vel ikke spådd noen undergang var det? Kalenderen sluttet bare der, man vet jo ikke om de da så for seg en ny kalender etterpå. :) Men det er klart at det er mye mer interessant å lage en katastrofe ut av det - spesielt om noen kunne tjene noe på det. Hvor mange ganger har vel ikke Jehovas vitner spådd jordas undergang og fått folk til å selge alt de eier og har og gi til dem? Nostradamus spådde vel verdens undergang til juli 1999, det slo ikke til den gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hvem som helst kan påstå hva som helst....

 

Noen tror jo til og med att jorden ble skapt av gud for 6000 år siden....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Mëmëso skrev:

Sunnmøre

ok. nå sjekket jeg sunnmøre skjelv. 2.5. i fjor opplevde jeg på Tysvær, et skjelv på 2.7. det kom fra nordskjøen. det var skummelt. jeg gråt fordi jeg trodde det var deep impakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vi vårt i dag. Jeg har ingen aksjer i global bevegelse eller natur og miljøforskningen eller nyere energiformer.

Anonymkode: 0b0e2...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...