Gå til innhold

Drømmer


Gjest Maggie55

Har innholdet i drømmene dine / mareritt i ungdom i noen tidsbolker vært at du vandret fortvilet omkring for å finne et sted å sove og bo selv om du sov i din egen seng rent faktisk?   

8 stemmer

  1. 1. Har innholdet i drømmene dine / mareritt i ungdom i noen tidsbolker vært at du vandret fortvilet omkring for å finne et sted å sove og bo selv om du sov i din egen seng rent faktisk?

    • Ja
      1
    • Nei
      6
    • Vet ikke
      1
  2. 2. Har du noen gang vært psykotisk?

    • Ja
      2
    • Nei
      4
    • Vet ikke
      2

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 07. des. 2018, 04:48

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Jeg tror psykose og drømmeinnhold har sammenheng og at drømmens innhold kan ha sammenheng med den tidsbolken vi til enhver tid lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør fordi jeg er av dem som opplevet psykose som en så forferdelig hendelse i mitt liv uten at jeg havnet som kriminell eller noe men som jeg opplever følger det ofte så mye sorg og smerte både for den det gjelder og de nærmeste at jeg skulle ønske man lettere kunne hjelpe på et tidligere tidspunkt ofte på bedre måte enn jeg føler ofte ting har vært gjort eller gjøres i dag.

Jeg tror utrygghet omkring basale ting som i vår kultur er vanskelig å snakke om fordi generell levestandard er så høy såsom eksempelvis manglende bolig kan være psykoseutløsende faktorer. Jeg tror at mennesker som dessverre opplever psykoser konfronteres i livet ( dæsj med skjebne??)med mye mere uttrygghet når det gjelder sånne basale ting.  Altså at årsak kommer i mindre grad innenifra demoner fra noe inne i pasienten selv eller av hekser til mødre.

Jeg spør fordi jeg tror enkelte mennesker virkelig er syke og trenger hjelp og enkelte ting kunne det kanskje være enklere å gjøre noe med dersom man klarte å snakke om de og man mye tidligere klarte å hjelpe. Kanskje noen tap av liv og kanskje også selvmord kunne vært avhjulpet. Kanskje man kunne lykkes like bra som innsatsen mot trafikkdrepte.

Anonymkode: d7790...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...