Gå til innhold

Irritert på meg selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er så irritert på meg selv for at jeg tok xeplion sist, og nå sitter det i til 25 desember. Kanskje enda lenger? Har hatt så mye vondt i hodet og så mye trigeminusnevralgi,lurer på om det har noe med xeplion å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min er enig med meg i at jeg må slutte med xeplion, det var han som påpekte at jeg hadde så masse hodepine nå. Og han liker ikke at jeg har gått opp i vekt og puster tungt når jeg går i trappene, han sier han tenker på min fysiske helse. Og hva gjør det om jeg tror på illuminati og er litt paranoid? Det var han enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Samboeren min er enig med meg i at jeg må slutte med xeplion, det var han som påpekte at jeg hadde så masse hodepine nå. Og han liker ikke at jeg har gått opp i vekt og puster tungt når jeg går i trappene, han sier han tenker på min fysiske helse. Og hva gjør det om jeg tror på illuminati og er litt paranoid? Det var han enig i. 

Hvorfor skriver du det samme om og om igjen? Du vet jo hva folk svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bergogdal skrev:

Hvorfor skriver du det samme om og om igjen? Du vet jo hva folk svarer.

Vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke jeg. 

Etter hva jeg har sett så mener stort sett et samlet DOL at du bør ta antipsykotika. At du mener det annerledes kan visst ingen påvirke, men jeg er bekymret for at du kan påvirke andre til å ta dårlige valg mtp. medisinering.

Hvis man kan snakke om en "kollektiv" forståelse av fornuft, så vil denne kollektive fornuften anbefale deg antipsykotika. Det er sammenlignbart med vaksinedebatten. Det finnes en del folk som er mot vaksiner, men den kollektive fornuften mener at man skal vaksinere sine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bergogdal skrev:

Etter hva jeg har sett så mener stort sett et samlet DOL at du bør ta antipsykotika. At du mener det annerledes kan visst ingen påvirke, men jeg er bekymret for at du kan påvirke andre til å ta dårlige valg mtp. medisinering.

Hvis man kan snakke om en "kollektiv" forståelse av fornuft, så vil denne kollektive fornuften anbefale deg antipsykotika. Det er sammenlignbart med vaksinedebatten. Det finnes en del folk som er mot vaksiner, men den kollektive fornuften mener at man skal vaksinere sine barn.

Tror folk kan tenke selv jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror folk kan tenke selv jeg da. 

Så det å la være og vaksinere barna sine fordi man har lest noe  konspirasjonisk på nettet er å tenke selv. Deg om det.

Anonymkode: d8671...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det å la være og vaksinere barna sine fordi man har lest noe  konspirasjonisk på nettet er å tenke selv. Deg om det.

Anonymkode: d8671...9e7

Folk må tro på det de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bergogdal skrev:

Forbausende få kan tenke selv:-)

Da bør de ikke lese på nettet, alle har et valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Folk må tro på det de vil. 

Veldig dumt å tro på tullball. Særlig hvis det får dødlig utgang.

Anonymkode: d8671...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig dumt å tro på tullball. Særlig hvis det får dødlig utgang.

Anonymkode: d8671...9e7

Vaksiner kan få dødelig utgang det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Vaksiner kan få dødelig utgang det også. 

Det er ekstremt skjeldent.

Anonymkode: d8671...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt skjeldent.

Anonymkode: d8671...9e7

Man kan bli syk av det også- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Om du vil slutte med medisin så har du samtykke kompetanse. DVS du har rett til å si nei. Kanskje er du synsk? Mest sannsynlig er du ikke det, IOM att ingen noensinne har bevist å være klarsynt.

 

Men hvorfor du må kjøre det samme anti-medisin synspunktet i andres tråder, som kan gjøre stor skade, det skjønner jeg ikke. 

Du er ikke den som står i fare for å bli tvangsinnlagt, men hvorfor poster du det her? Hvorfor ikke holde det mellom deg og legen? Hvorfor går du hos lege hvis du ikke er psyk? Hvorfor poster du på psykiatri hvis du ikke er psyk, men bare "synsk", eller har "evner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Om du vil slutte med medisin så har du samtykke kompetanse. DVS du har rett til å si nei. Kanskje er du synsk? Mest sannsynlig er du ikke det, IOM att ingen noensinne har bevist å være klarsynt.

 

Men hvorfor du må kjøre det samme anti-medisin synspunktet i andres tråder, som kan gjøre stor skade, det skjønner jeg ikke. 

Du er ikke den som står i fare for å bli tvangsinnlagt, men hvorfor poster du det her? Hvorfor ikke holde det mellom deg og legen? Hvorfor går du hos lege hvis du ikke er psyk? Hvorfor poster du på psykiatri hvis du ikke er psyk, men bare "synsk", eller har "evner"?

Det var da faen til angrep her da :( Slutter å skrive her jeg da hvis dere har sånn imot meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var da faen til angrep her da :( Slutter å skrive her jeg da hvis dere har sånn imot meg! 

Tror ikke det er noen som er mot deg, heller mange som vil deg vell. 

Prøv å se forskjellen på sak og person :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, emilie321 skrev:

Tror ikke det er noen som er mot deg, heller mange som vil deg vell. 

Prøv å se forskjellen på sak og person :)

 

Jeg får kjeft fordi jeg påvirker andre og skriver i andres tråder om medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg får kjeft fordi jeg påvirker andre og skriver i andres tråder om medisiner?

Ja, det hender jo at du gjør det, men nå var vel dette din tråd?   

Ja, andre kan bli påvirket av alt negativt prat du har angående medisiner.

Kan du ikke skrive om andre ting også? Er sikker på at du har mye å bidra med på andre områder.

Forresten, har du fått  trent i det siste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kan bli syk av det også- 

Jeg syntes du skal slutte å poste slikt tull på et seriøst helsenettsted.

Anonymkode: d8671...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...