Gå til innhold

Irritert på meg selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Ja, det hender jo at du gjør det, men nå var vel dette din tråd?   

Ja, andre kan bli påvirket av alt negativt prat du har angående medisiner.

Kan du ikke skrive om andre ting også? Er sikker på at du har mye å bidra med på andre områder.

Forresten, har du fått  trent i det siste ?

Kan ikke huske jeg har skrevet noe negativt i andres tråder om medisiner siden kupton ba meg stoppe. 

Trener to ganger i uken og det er svært tungt- Må ned i vekt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du skal slutte å poste slikt tull på et seriøst helsenettsted.

Anonymkode: d8671...9e7

Ok. Jeg skal slutte å poste ting her jeg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kan ikke huske jeg har skrevet noe negativt i andres tråder om medisiner siden kupton ba meg stoppe. 

Trener to ganger i uken og det er svært tungt- Må ned i vekt . 

Nei, det er mulig du ikke har gjort det siden Kupton ha deg stoppe. Det er bra.

Så flink du er. Er stor selv og vet hva det kan koste å komme seg ut på trening når en både sliter og er stor. Men du får en fin gevinst da.  Hva pleier du å trene? Og hva liker du best å gjøre på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var da faen til angrep her da :( Slutter å skrive her jeg da hvis dere har sånn imot meg! 

Nå tolker du i verste mening. Jeg har ingenting i mot deg. Bare skeptisk når du skriver i andres tråder om medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Nei, det er mulig du ikke har gjort det siden Kupton ha deg stoppe. Det er bra.

Så flink du er. Er stor selv og vet hva det kan koste å komme seg ut på trening når en både sliter og er stor. Men du får en fin gevinst da.  Hva pleier du å trene? Og hva liker du best å gjøre på trening?

For tiden liker jeg ikke å trene noe. Men må jeg velge noe blir det tredemølle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Nå tolker du i verste mening. Jeg har ingenting i mot deg. Bare skeptisk når du skriver i andres tråder om medisin. 

Nå var jo dette Stjernestøv sin tråd da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Nå tolker du i verste mening. Jeg har ingenting i mot deg. Bare skeptisk når du skriver i andres tråder om medisin. 

Har ikke gjort det på lenge. Føler mange er imot meg her inne så tiden er kanskje inne for å gi seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

For tiden liker jeg ikke å trene noe. Men må jeg velge noe blir det tredemølle. 

Jeg liker også tredemølla :)

Har du prøvd romaskinen? Den synes jeg også er fin, men har brukt den så mye nå at jeg ville gjøre noe annet. Da ble det tredemølla :)

Nå liker jeg det meste, det vanskeligste er å komme seg ut døra hjemme .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 minutt siden, emilie321 skrev:

Nå var jo dette Stjernestøv sin tråd da

Ja, og det var om medisin kutt. Da vil jeg jo tro hun forventer motstand, ettersom hun har postet veldig mange lignende tråder.

 

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke gjort det på lenge. Føler mange er imot meg her inne så tiden er kanskje inne for å gi seg. 

Det er ikke noen her som er imot deg, men når du poster det samme så ofte, så vet du hvilke svar du vil få. Jeg tror nok du er ett godt menneske, og ikke noen jeg ville vært imot. Men du har veldig ustabilt syn på medisin. Og ettersom det er mange som ødelegger for seg selv ved å slutte med nødvendig medisin, så er jo det noen som blir syke. Det er ikke mer en ett par uker siden du skrev i en annen anonymt tråd der vedkommende ville slutte med medisin.... Om du tar dette personlig, så er det opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Jeg liker også tredemølla :)

Har du prøvd romaskinen? Den synes jeg også er fin, men har brukt den så mye nå at jeg ville gjøre noe annet. Da ble det tredemølla :)

Nå liker jeg det meste, det vanskeligste er å komme seg ut døra hjemme .

Ok :) 

Har ikke prøvd romaskin, de har ikke det der. Ja det er vanskelig å komme seg ut døra- Her er de veldig flinke til å motivere meg,eller si ting sånn at jeg føler jeg må gå. Så jeg går for jeg holder avtaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ja, og det var om medisin kutt. Da vil jeg jo tro hun forventer motstand, ettersom hun har postet veldig mange lignende tråder.

 

Det er ikke noen her som er imot deg, men når du poster det samme så ofte, så vet du hvilke svar du vil få. Jeg tror nok du er ett godt menneske, og ikke noen jeg ville vært imot. Men du har veldig ustabilt syn på medisin. Og ettersom det er mange som ødelegger for seg selv ved å slutte med nødvendig medisin, så er jo det noen som blir syke. Det er ikke mer en ett par uker siden du skrev i en annen anonymt tråd der vedkommende ville slutte med medisin.... Om du tar dette personlig, så er det opp til deg.

Jeg tar det personlig. Jeg kan ta en pause da. Blir dårlig av mye kritikk. Tenker på det. Føler meg som en dårlig person da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok :) 

Har ikke prøvd romaskin, de har ikke det der. Ja det er vanskelig å komme seg ut døra- Her er de veldig flinke til å motivere meg,eller si ting sånn at jeg føler jeg må gå. Så jeg går for jeg holder avtaler. 

Det å holde avtaler synes jeg er en veldig positiv egenskap :)

Synes det også er gøy med vekter og spesielt artig blir det når jeg kan øke belastningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Det å holde avtaler synes jeg er en veldig positiv egenskap :)

Synes det også er gøy med vekter og spesielt artig blir det når jeg kan øke belastningen.

Takk, ja liker å holde avtaler :) 

Holdt på med vekter sist jeg også,men bare holdt dem mens jeg gjorde en annen øvelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk, ja liker å holde avtaler :) 

Holdt på med vekter sist jeg også,men bare holdt dem mens jeg gjorde en annen øvelse. 

Hvordan kommer du deg til treningen? Går, kjørt eller buss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Hvordan kommer du deg til treningen? Går, kjørt eller buss?

Går, det er bare rett oppi hugget her hehe :D Det er noe av det de motiverer med "Det er ikke langt å gå". Er ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Går, det er bare rett oppi hugget her hehe :D Det er noe av det de motiverer med "Det er ikke langt å gå". Er ikke det. 

Uansett, så går du og litt er bedre enn ingenting :)

Når våren kommer så orker du kanskje å gå en liten tur en dag du ikke trener. Og da er ikke veien lang til at du virkelig vil føle deg i bedre form sånn fysisk :)

Det blir dessuten gøyere å trene når formen blir bedre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Uansett, så går du og litt er bedre enn ingenting :)

Når våren kommer så orker du kanskje å gå en liten tur en dag du ikke trener. Og da er ikke veien lang til at du virkelig vil føle deg i bedre form sånn fysisk :)

Det blir dessuten gøyere å trene når formen blir bedre :)

 

Ja det er jo en tung bakke opp dit da :) 

Ja gleder meg til våren, regner jo med å gå ned i vekt fra nyåret da. Gleder meg til formen blir bedre, og jeg kunne være med å trene så lenge jeg ville :) Først var det jo bare fire måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tar det personlig. Jeg kan ta en pause da. Blir dårlig av mye kritikk. Tenker på det. Føler meg som en dårlig person da. 

Oki, jeg skal ikke kritisere dine utsagn om medisin lengre. Nå kan du bli, og jeg skal ikke svare i dine tråder om medisinkutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Oki, jeg skal ikke kritisere dine utsagn om medisin lengre. Nå kan du bli, og jeg skal ikke svare i dine tråder om medisinkutt :)

Ok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo en tung bakke opp dit da :) 

Ja gleder meg til våren, regner jo med å gå ned i vekt fra nyåret da. Gleder meg til formen blir bedre, og jeg kunne være med å trene så lenge jeg ville :) Først var det jo bare fire måneder. 

En tung bakke er god trening :)

Jeg gleder meg også til våren, men først er det jul :)

Så bra at du kan bli med så lenge du vil :) Trening er ferskvare :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...