Gå til innhold

Fornyet resept på faste medisiner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte sms til fastlege for et par uker siden og ba om fornyet resept på alle faste medisiner. Man må nå gjøre dette for hver gang etter hva jeg har forstått på apoteket. Jeg fikk positivt svar om at medisiner kunne hentes på alle apotek. Jeg har ikke hentet disse ennå da jeg ennå har en del igjen og tidligere har apoteket sagt at man ikke får utdelt noe når man fremdeles har og etter deres mening må ha for noen uker. Jeg ba om denne resepten nå  fordi nå er det snart jule og nyttårshelgen og i hver fall i tidligere tider er det ofte vanskelig å få nye resepter da jo mange har velfortjent ferie. Den senere tiden har jeg tatt litt mindre medisiner og føler meg bedre ved det. Men det betyr jo også at antallet medisiner jeg har hjemme og i vesken min vil  vare mye lenger. Jeg håper faktisk at jeg er relativt frisk til legetime planlagt  litt utpå nyåret.

Hvor lenge ligger resepten på apoteket?

Noen som vet?

Anonymkode: c966c...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev: