Gå til innhold

Øm "strek" i nedre venstre kvadrant abdomen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tidligere lagt merke til at jeg har kjent en slags fortykning i nedre venstre kvadrant av abdomen, og for et par dager siden merket jeg den tydeligere og den er trykkøm, kjennes 1-2 cm nedover mot lysken. Kjenner den hvis jeg presser litt ned i magen. Jeg er selv legestudent og usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg er i 20-årene, har ingen tidligere sykdommer men har nylig gjennomgått konisering grunnet HPV. Etter koniseringen har jeg hatt utflod som har sett puss-aktig ut, og følt meg varm men ikke de siste par dagene. Jeg kan ha smerter ved hoste, når jeg ler eller av og til når jeg går, i samme område som fortykningen. Jeg har hatt sviende smerter i korsryggen de siste dagene (spesielt fra liggende til sittende stilling) og vært stiv/støl i korsryggen. Har hatt dette tidligere også. Jeg har vanligvis varierende avføring både mtp lukt, farge og konsistens. Har nylig sjekket Hb og mange andre blodprøver, alt innenfor normalen men dette var før koniseringen. Burde jeg oppsøke lege for undersøkelse? Hva kan dette være? 

Anonymkode: 3c58e...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...