Gå til innhold

Kan sex sammenlignes med penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan sex sammenlignes med penger? Og dermed bruke det for å rettferdigjøre en politikk der staten ikke gir noe til dem som trenger hjelp og der man oppfordrer folk til å ikke hjelpe dem som trenger hjelp, for hvorfor skal dem som har gi til dem som ikke har? 

Og er det sant at det å "smøre seg inn med ostepop" er en "kjent fetisj blant mange seksuelt ressurssvake menn"? 

Les denne bloggposten og si hva du synes her på denne tråden. :-)

http://onarki.no/blogg/2013/08/maskulin-versus-feminin-sosialisme/

Anonymkode: fe273...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

smøre seg inn med ostepop? Da hadde jeg allefall ikke fått noe av exen. det syntes hun luktet mig-bleier.

 

Sex kan ikke sammenlignes med penger, det er helt andre følelser som er i spill der.

 

Begge deler kan gjøre en lykkelig, men på forskjellig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye man hører og ser i dag står det bare banditter bak tror jeg. Den egentlige virkeligheten og sannheten bak er ofte så vanskelig å avsløre spesielt for menigmannog kvinne.Alt annet enn gode krefter man leker med i dag tror jeg. Sannhet og virkelighet er ofte en ganske annen enn man tror tror jeg og ingen gode hensikter om å hjelpe noen men bare få makt over andre og naturressurser kanskje. Alle er ikke de vi tror tror jeg. Men den som lever får se.

Anonymkode: a3784...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid lett å vite hva som er hva når folk virkelig blir syke, men det er nærmest selvmordsaktivitet å regne å tenke sånn og dette tar jeg dyp avstand fra. Ingen mennesker trenger vel mere til rett og god helsehjelp og har fortjent dette.

Anonymkode: a3784...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv i en tegneserieverden ville det by på store problemer tror jeg. Ikke minst for tegneren tror jeg. I den virkelige verden ville det bare bli nok et eksempel på dårlig eller manglende styring. Kun eksperimentell galskap. Men selvsagt. Teoretisk er alt mulig.Man husker jo Gjørmebad på søttitall og hvem vet hva. Men er det noe som er bra for oss eller noen overhodet noen gang????

Anonymkode: a3784...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bloggforfatteren er Onar Åm. Hva kan man forvente av en som skriver at sex er et materiellt behov.

"Svar: hvorfor kan man ikke sammenligne sex med materielle goder? Materielle goder tilfredsstiller materielle behov. Er ikke sex et materielt behov?"

Sex er et EMOSJONELLT behov!!

Anonymkode: fe273...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Kan sex sammenlignes med penger? Og dermed bruke det for å rettferdigjøre en politikk der staten ikke gir noe til dem som trenger hjelp og der man oppfordrer folk til å ikke hjelpe dem som trenger hjelp, for hvorfor skal dem som har gi til dem som ikke har? 

Og er det sant at det å "smøre seg inn med ostepop" er en "kjent fetisj blant mange seksuelt ressurssvake menn"? 

Les denne bloggposten og si hva du synes her på denne tråden. 🙂

http://onarki.no/blogg/2013/08/maskulin-versus-feminin-sosialisme/

Anonymkode: fe273...515

Jeg har lest innlegget ditt og skjønner egentlig bare overskriften. Bloggen har jeg ikke lest, linken funker ikke. 

Første avsnitt om «bruke det for å rettferdigjøre en politikk der staten ikke gir noe til dem som trenger hjelp og der man oppfordrer folk til å ikke hjelpe dem som trenger hjelp, for hvorfor skal dem som har gi til dem som ikke har?» skjønner jeg nada av. Det med å «smøre seg inn med ostepop» vet jeg heller ikke noe om, men har aldri hørt dette omtalt, ever.  

Ad sex og penger kan jeg bekrefte at svaret på spørsmålet ditt er ja, men kanskje ikke i den sammenhengen du tenker. Sex er et velkjent maktmiddel - eller valuta om du vil - i enkelte miljø/situasjoner, selv om sex neppe er valuta for de fleste av oss. For meg feks, er ikke sex valuta eller transaksjon, kun kilde til nytelse, hengivelse og intimitet. 

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Jeg har lest innlegget ditt og skjønner egentlig bare overskriften. Bloggen har jeg ikke lest, linken funker ikke. 

Første avsnitt om «bruke det for å rettferdigjøre en politikk der staten ikke gir noe til dem som trenger hjelp og der man oppfordrer folk til å ikke hjelpe dem som trenger hjelp, for hvorfor skal dem som har gi til dem som ikke har?» skjønner jeg nada av. Det med å «smøre seg inn med ostepop» vet jeg heller ikke noe om, men har aldri hørt dette omtalt, ever.  

Ad sex og penger kan jeg bekrefte at svaret på spørsmålet ditt er ja, men kanskje ikke i den sammenhengen du tenker. Sex er et velkjent maktmiddel - eller valuta om du vil - i enkelte miljø/situasjoner, selv om sex neppe er valuta for de fleste av oss. For meg feks, er ikke sex valuta eller transaksjon, kun kilde til nytelse, hengivelse og intimitet. 

 

du må merke linken og deretter klikke "åpne lenke" :-)

Anonymkode: fe273...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, kupton skrev:

Ikke turisthytte. Bare tåkeheimen.

Nå skjønte jeg, tror jeg. Du mente denne tråden? Jeg trodde du hadde linket til en tråd, så da skjønte jeg ikke Tåkeheimen, som ikke engang var en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Trine skrev:

Nå skjønte jeg, tror jeg. Du mente denne tråden? Jeg trodde du hadde linket til en tråd, så da skjønte jeg ikke Tåkeheimen, som ikke engang var en tråd.

Hei!

Tåkeheimen er faktisk et riktig flott sted, så det var umulig å vite om han mente at hytta nesten satt på en fjellhylle var bedre enn sex. Jeg trodde han mente det. Men så når jeg tenkte på navnet så tenkte jeg det muligens er noe "muffins" noe tull kupton drev med. For innlegget til trådstarter var jo rart og kanskje bare tull det også.

Jeg faktisk tenkte meg om, hva jeg ville foretrukket, sex eller stillhet og ro på en hytte unna allfarvei, svaret kom ikke.

Jeg liker fred og ro, men jeg liker også sex, fred og ro på ei hytte i fjellet varer mye lengre enn en oregasme, så logisk sett tenkte jeg det burde vært mer forlokkende med ei hytte man kan være alene på i fjellet.

Dessuten ang sex, så kan man jo langt på vei ordne opp selv, hvis det er det at man blir anspent, selvsagt fint med en man elsker, men sammenlignet med en uke i fred og ro, alene kanskje på fjellet...det ble en vanskelig sammenligning.

Men etter en uke, savner man jo den man er glad i, så i lengden ville selv ikke Tåkeheimen vært så bra:-)

Derfor umulig sammenligne sex, penger eller Tåkeheimen, man trenger jo alle 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Tåkeheimen er faktisk et riktig flott sted, så det var umulig å vite om han mente at hytta nesten satt på en fjellhylle var bedre enn sex. Jeg trodde han mente det. Men så når jeg tenkte på navnet så tenkte jeg det muligens er noe "muffins" noe tull kupton drev med. For innlegget til trådstarter var jo rart og kanskje bare tull det også.

Jeg faktisk tenkte meg om, hva jeg ville foretrukket, sex eller stillhet og ro på en hytte unna allfarvei, svaret kom ikke.

Jeg liker fred og ro, men jeg liker også sex, fred og ro på ei hytte i fjellet varer mye lengre enn en oregasme, så logisk sett tenkte jeg det burde vært mer forlokkende med ei hytte man kan være alene på i fjellet.

Dessuten ang sex, så kan man jo langt på vei ordne opp selv, hvis det er det at man blir anspent, selvsagt fint med en man elsker, men sammenlignet med en uke i fred og ro, alene kanskje på fjellet...det ble en vanskelig sammenligning.

Men etter en uke, savner man jo den man er glad i, så i lengden ville selv ikke Tåkeheimen vært så bra:-)

Derfor umulig sammenligne sex, penger eller Tåkeheimen, man trenger jo alle 3.

Det så flott ut på bildene. Ja, det tenkte jeg ikke på, kunne hende han mente Tåkeheimen var bedre enn sex. Jeg hadde uten tvil foretrukket Tåkeheimen. Men det er nok noe "muffins" ja, at det var navnet mer enn hytta, han siktet til.

Jeg hadde heller foretrukket en hytte på fjellet, langt unna folk, fremfor sex, men det er vel fordi jeg overhode ikke har noe behov for sex og egentlig bare syns det er plagsomt og unyttig.

Jeg hadde så klart tatt med meg hundene, så da hadde det ikke vært noen å savne. Men om valget var mellom Tåkeheimen og penger, måtte jeg nok valgt penger. Ellers måtte jeg jo brukt store deler av dagen på å jakte/fiske og finne ved. Er ikke så lett å finne ved på fjellet, og det koster jo penger om man skal jakte og fiske lovlig. Også måtte jeg jo hatt våpen og ammunisjon og det koster også penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bare ikke akseptere alt mener jeg. Enkelte ser nok ikke virkeligheten om de ønsker seg et sånt samfunn.

Anonymkode: a3784...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ville nok si at vi er " der" den berømte sosiologen på åttitall  sa vi ville komme. At vi underholder oss til døde foran skjermene våre. Generasjoner med mennesker vil underholdes og søker underholdning i de fleste av livets arenaer. Underholdningsindustrien bidrar lov er kanskje den industrien vi vet minst om i dag. 

Anonymkode: a3784...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...