Gå til innhold

Tråden for de av oss som gruer seg til jul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vanligvis gleder jeg meg til jul på tross av at jeg har en psykisk lidelse. Det er litt lys, varme og litt å være opptatt med i en veldig mørk og kald årstid. I år har desverre depresjonen valgt å slå til for fullt akkurat i desember. Jeg har jobbet og jobbet med meg selv og prøvd å holde motet oppe. Men den siste uka har jeg møtt på en del stressa folk som klager over jula. En venninne snakker mye om hvor vondt det er å feire jul siden mannen døde i sommer. Det er såå forståelig. . En annen deprimert nabo stoppet meg i går og overøste meg med sin bitterhet og sine klager. Om hvor ensom han er og hvor sint han er på Gud. Hvor irritert han er på glade mennesker som går rundt å kjøpte gaver osv. Jeg prøvede å si noe oppmuntrende men da ble han enda sintere. Det var som om han bare hadde  bestemmt seg for å hate jula. Jeg gikk hjem og følte meg mye verre. Vil tross alt skape en god jul for familien. Ikke gi meg dårlig samvittighet og anklag meg for å prøve. 

Anonymkode: 39915...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp fått jula mi ødelagt i år også. Det er det flere årsaker til. Det så lyst frem til i går og så idag. 

:( 

Anonymkode: 75a3a...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...