Gå til innhold

Støre bryr seg ikke om trafikkreglene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765

Hva synes dere om dette, virker ikke ha mye respekt for reglene "det er jo foreldelsesfrist for trafikale forbrytselser" spøker han mens han presser sin ansatte til å bryte loven, for seg, for å ikke måtte stå fast så lenge i trafikken som de som følger reglene må. Med NRK som filmer... 

Trykker og ser på mobilen mens han kjører...

Ansatte folk til å jobbe svart på sin eiendom....

 

Er dette AP sin fremtid, landsmoderens arvtager? En "pamp" som skal representere "arbeiderne" ? Kjør debatt ! ;) 

Anonymkode: 4ccd5...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765

Hva synes dere om dette, virker ikke ha mye respekt for reglene "det er jo foreldelsesfrist for trafikale forbrytselser" spøker han mens han presser sin ansatte til å bryte loven, for seg, for å ikke måtte stå fast så lenge i trafikken som de som følger reglene må. Med NRK som filmer... 

Trykker og ser på mobilen mens han kjører...

Ansatte folk til å jobbe svart på sin eiendom....

 

Er dette AP sin fremtid, landsmoderens arvtager? En "pamp" som skal representere "arbeiderne" ? Kjør debatt ! ;) 

Anonymkode: 4ccd5...241

Vi husker også Stoltenberg som rygget bilen inn i en Volvo, men "glemte" å varsle eieren. Det gjelder nok egne regler for disse AP-pampene.

Anonymkode: ac66b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765

Hva synes dere om dette, virker ikke ha mye respekt for reglene "det er jo foreldelsesfrist for trafikale forbrytselser" spøker han mens han presser sin ansatte til å bryte loven, for seg, for å ikke måtte stå fast så lenge i trafikken som de som følger reglene må. Med NRK som filmer... 

Trykker og ser på mobilen mens han kjører...

Ansatte folk til å jobbe svart på sin eiendom....

 

Er dette AP sin fremtid, landsmoderens arvtager? En "pamp" som skal representere "arbeiderne" ? Kjør debatt ! ;) 

Anonymkode: 4ccd5...241

Vel - hva skjer om noen tar med seg denne filmen og går til politiet og anmelder ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Vel - hva skjer om noen tar med seg denne filmen og går til politiet og anmelder ham?

De har jo intervjuet politiet, virker ikke som de har noen planer om å straffe denne forbryteren, det blir vel opp til velgerne i så fall, han får ikke min stemme ihvertfall ;)  

Anonymkode: 4ccd5...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Nå er det jo skapt så mye usikkerhet om disse foreldelsesfristreglene på  så mange områder og det er vel ikke akkurat Støre som har bidratt til dette hva jeg vet. Så han er vel kanskje inne på viktige poeng i rettsikkerheten der. Når det gjelder trafikkreglene så håper han kanskje på støtte fra Lysbakken om han skulke komme borti noe. SV er vel tradisjonelt støtteparti i tykt og tynt fra tidligere tider og har kanskje mye erfaring når det går raskt i svingene og krona raser på børsene og valkamp på overornet nivå er i emning kanskje. Alle har sine i dag .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2018 den 8.45, AnonymBruker skrev:

https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765

Hva synes dere om dette, virker ikke ha mye respekt for reglene "det er jo foreldelsesfrist for trafikale forbrytselser" spøker han mens han presser sin ansatte til å bryte loven, for seg, for å ikke måtte stå fast så lenge i trafikken som de som følger reglene må. Med NRK som filmer... 

Trykker og ser på mobilen mens han kjører...

Ansatte folk til å jobbe svart på sin eiendom....

 

Er dette AP sin fremtid, landsmoderens arvtager? En "pamp" som skal representere "arbeiderne" ? Kjør debatt ! ;) 

Anonymkode: 4ccd5...241

Hei!

Det har nok neppe med partitilhørighet å gjøre, men jeg syns også det blir litt verre når folk som representerer et parti som sier de ønsker mer sosial utjevning og tradisjonelt har stått på arbeidernes side, bryter lover og regler, og i tillegg ikke beklager det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2018 den 9.00, AnonymBruker skrev:

Vi husker også Stoltenberg som rygget bilen inn i en Volvo, men "glemte" å varsle eieren. Det gjelder nok egne regler for disse AP-pampene.

Anonymkode: ac66b...632

Hei! 

Det som gjorde saken enda mer sjokkerende var at han lot som han la lapp på ruten, men denne ble sjekket av noen som så situasjonen, og lappen var blank 😞 veldig ille og utspekulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Politikk er bare blitt uforståelig synes jeg. Men vi er blitt mere avhengige av politikerene enn jeg husker før i tida. Vanskelig å si hvorfor. Det kan sikkert bli for mye skøy for dem også. Ikke lett å svare for alt som skjer ute i verden sikker. Håper de har gode og lange ferier.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei! 

Det som gjorde saken enda mer sjokkerende var at han lot som han la lapp på ruten, men denne ble sjekket av noen som så situasjonen, og lappen var blank 😞 

Blank lapp? Det hadde jeg ikke fått med meg.

Anonymkode: ac66b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blank lapp? Det hadde jeg ikke fått med meg.

Anonymkode: ac66b...632

Det finnes diverse varianter av den historien, som fant sted for 17 år siden. Én av dem går ut på at han la en lapp under vinduspusseren på bilen, som viste seg å være bare en parkeringslapp uten noen påskrift. Det har også blitt hevdet at han ikke så skaden og derfor ikke la igjen noe, en annen påstand er at han også la igjen visittkortet sitt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Det finnes diverse varianter av den historien, som fant sted for 17 år siden. Én av dem går ut på at han la en lapp under vinduspusseren på bilen, som viste seg å være bare en parkeringslapp uten noen påskrift. Det har også blitt hevdet at han ikke så skaden og derfor ikke la igjen noe, en annen påstand er at han også la igjen visittkortet sitt. 

 

 

Hei 

Jeg forholder meg til det som stod i dagspressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Politikere flest trenger å " brette opp ermene" og gi seg i kast med " materien" tror jeg. Virkelig vise vei. Men det er jo ingen enkvinnesjobb eller enmannsjobb vil jeg tro. Samtidig kan det sikkert bli i overkant derigården også. Det er bare "ofre " i verden hvor man ser. Vi vet nok lite om hvilke ting de virkelig står i vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Støre sliter nok med å få sympati. Han virker ikke som en sympatisk person. Men mulig jeg har antipati mot han, grunnet karikaturstriden, der han fordømte Selbekk.

 

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

 der han fordømte Selbekk.

Måtte google hadde helt glemt dette, var ikke bare selbekk visst: At en slik man skal være statsminister for et vestlig demokrati blir for dumt, at det er mulig -_- 

«Jeg mener at jeg har deltatt i debatten om det etterpå», sier han. Joda, på sitt vis. La oss se på hva Støre sa 8. januar 2015. Tidpunktet er ikke tilfeldig valgt. I Paris var nesten hele staben i den satiriske avisen Charlie Hebdo nettopp blitt massakrert av jihadister. Fordi de hadde publisert noen tegninger.

Støre svarer på et spørsmål fra Dagens Næringsliv:

– Er det viktig å stå opp for retten å drive blasfemi?

– Nei, jeg vil ikke si det er viktig å stå opp for retten til å bedrive blasfemi. 

Lykke til, Norge. 

Anonymkode: 4ccd5...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man må prøve å ikke se for mørkt på alt. Det er fremgang og vekst på mange samfunnsområder uavhengig av partiene og alt som kanskje er feilsitert for alt man vet. Når det gjelder hva som skjer i politikken føler jeg ofte at det er de gærne tingene jeg selv har fulgt  med på i media for tingene endres så raskt. Det betyr ikke at jeg ikke forstår hva jeg leser ,men den dagen det igjen er valg synes jeg ikke det er mindre vanskelig om jeg skulle gå å stemme om dere forstår. Man må prøve å glede seg over de områder der er vekst og fremgang og håpe det igjen medfører arbeidsplasser og gode ringvirkninger for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...