Gå til innhold

Hvordan håndterer du frekke kollegaer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Det kan bare for mye for alle tror jeg og arbeidsmiljøet havner i dårlige og selvforsterkende sirkler. Framtidstro ryker og alle blir veldig alene i situasjonen ofte tror jeg. Om nettverket for enkelte er helt fraværende da tror jeg ofte det ender sykdom og kanskje langvarig og alvorlig med tap av så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Hva folk gjør i dag om problemene vedvarer er å skaffe seg en dyktig advokat og la han eller hun ta seg av saken. Dernest tenke minst mulig på tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er så mange tror jeg som lider under umenneskelig arbeidsmiljø selv her i landet. Til tross for meeto bevegelser og alt man skryter av å ha ryddet opp i. Men mange skjebner blir igjen. De klarer ikke gå videre. Alt er så gjennomregulert at de ansatte kveles mange steder tror jeg. Alt som betyr noe er effektivitet og måloppfyllelse( ledelsens mål) og bedriftens eller etatens inntjeningsevne. Man mister mer og mer kontakt med virksomhetens overordnede målsetting og idé. Slik var det følte jeg hvor jeg jobbet en tid og jeg tror ikke vi var spesielle. Mer produkt av vår tid tror jeg. Jeg mener alle har det ikke så godt selv i dag i vårt "velstansdemokrati" . Ingens skyld og ingens fortjeneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 2.34, Soletti skrev:

Det har du så rett i Maggi55 og de gangene jeg har hatt med slike å gjøre over tid har jeg gjerne funnet ut at de skjuler ganske alvorlige ting. Feks at de ikke gjør jobben de er satt til men later som eller at de har ett større rusproblem og så bruker de slike teknikker for å holde mennesker nære og samtidig langt borte fra seg. 

Jeg ser ofte at slike som holder på slik har problemer som de forsøker å skjule. De gjør mange feil selv, og gjerne større feil, og derfor så forsøker de å lempe det over på andre. 

Anonymkode: 6f391...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er så mange tror jeg som lider under umenneskelig arbeidsmiljø selv her i landet. Til tross for meeto bevegelser og alt man skryter av å ha ryddet opp i. Men mange skjebner blir igjen. De klarer ikke gå videre. Alt er så gjennomregulert at de ansatte kveles mange steder tror jeg. Alt som betyr noe er effektivitet og måloppfyllelse( ledelsens mål) og bedriftens eller etatens inntjeningsevne. Man mister mer og mer kontakt med virksomhetens overordnede målsetting og idé. Slik var det følte jeg hvor jeg jobbet en tid og jeg tror ikke vi var spesielle. Mer produkt av vår tid tror jeg. Jeg mener alle har det ikke så godt selv i dag i vårt "velstansdemokrati" . Ingens skyld og ingens fortjeneste?

Jeg har slitt mye under umenneskelig arbeidsmiljø, derfor så sliter jeg litt med tanken på å klare å tenke på å jobbe fullt. Men jeg søker fullt arbeid. Men mange av de som er vanskelige i jobbsammenheng har også gode sider. Jeg forsøker å tilgi de så lenge de viser litt gode sider også. Men det er veldig kjedelig når de blir vanskelige. 

Anonymkode: 6f391...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Føler jeg forstår kjempegodt. Det forferdelige er at denne type miljø er så nedbrytende og  det koster å komme over i noe annet eventuelt som kanskje ikke er noe bedre i vår tid.  Bare fortvilet men jeg føler at leder her har ansvaret altså oftest.Men hva skal man gjøre for å gå frem på rett måte for å bringe bedring frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...