Gå til innhold

Hvordan foregår utredning av bipolar lidelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tanken min var ikke at noen nødvendigvis skulle svar, men håper at noen tenker over for seg selv.

Sliten har blitt den nye moten. Alle er så slitne selv om livet aldri har vært enklere og ingen har det bedre enn oss i Norge. Min erfaring er at de viktigste ting i livet er noe du oppnår som følge av noe du må slite for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, kupton skrev:

Tanken min var ikke at noen nødvendigvis skulle svar, men håper at noen tenker over for seg selv.

Sliten har blitt den nye moten. Alle er så slitne selv om livet aldri har vært enklere og ingen har det bedre enn oss i Norge. Min erfaring er at de viktigste ting i livet er noe du oppnår som følge av noe du må slite for.

Jeg for min del er mye sliten pga bl a krevende jobb kombinert med fysiske og psykiske plager. Har aldri ment å klage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Tanken min var ikke at noen nødvendigvis skulle svar, men håper at noen tenker over for seg selv.

Sliten har blitt den nye moten. Alle er så slitne selv om livet aldri har vært enklere og ingen har det bedre enn oss i Norge. Min erfaring er at de viktigste ting i livet er noe du oppnår som følge av noe du må slite for.

Jeg forstår forresten poenget :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Tanken min var ikke at noen nødvendigvis skulle svar, men håper at noen tenker over for seg selv.

Sliten har blitt den nye moten. Alle er så slitne selv om livet aldri har vært enklere og ingen har det bedre enn oss i Norge. Min erfaring er at de viktigste ting i livet er noe du oppnår som følge av noe du må slite for.

Det er akkurat det som er livet. At man oppnår noe gjennom å jobbe for å oppnå et mål.

Anonymkode: 235d1...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det som er livet. At man oppnår noe gjennom å jobbe for å oppnå et mål.

Anonymkode: 235d1...620

Hva om en faktisk er sliten. Betyr det at en er svak og pinglete og burde tåle mer?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MxxM skrev:

Hva om en faktisk er sliten. Betyr det at en er svak og pinglete og burde tåle mer?

Nei, det bør bare være et mål. Målet er forskjellig for hver enkelt. For noen kan det f.eks. være å gå en tur, for andre kan det være å fullføre Vasaloppet. Det viktigste vil være å greie å nå de målene man setter seg, for det gir inspirasjon og mening.

Anonymkode: 235d1...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, MxxM skrev:

Hva om en faktisk er sliten. Betyr det at en er svak og pinglete og burde tåle mer?

Hvis en ikke er sliten minst en gang om dag, anstrenger en seg for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...