Gå til innhold

Sliten.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Flere som er slitne nå? Det er godt jula er over for denne gang, det tar på å være sosial. Og i morgen skal jeg på shopping med min "datter", noe jeg slettes ikke er i form til. Men får bare putte i meg noen vival. Føler meg ekstremt irritert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Flere som er slitne nå? Det er godt jula er over for denne gang, det tar på å være sosial. Og i morgen skal jeg på shopping med min "datter", noe jeg slettes ikke er i form til. Men får bare putte i meg noen vival. Føler meg ekstremt irritert. 

Er sliten, bedre i dag enn i går, men fortsatt sliten, men jula er ikke over før neste uke egentlig mener jeg.

Anonymkode: ed994...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er sliten, bedre i dag enn i går, men fortsatt sliten, men jula er ikke over før neste uke egentlig mener jeg.

Anonymkode: ed994...7b6

Orker ikke tenke mer på jul nå, for meg er den over i morgen. Så er det nyttårsaften da og en helligdag etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Flere som er slitne nå? Det er godt jula er over for denne gang, det tar på å være sosial. Og i morgen skal jeg på shopping med min "datter", noe jeg slettes ikke er i form til. Men får bare putte i meg noen vival. Føler meg ekstremt irritert. 

Jeg er veldig sliten og kan ikke vente til hverdagen kommer igjen. Vi skal i familieselskap både i morgen og i overimorgen og jeg kan ikke si jeg gleder meg. Jeg har ikke lyst til å være sosial. Jeg har lyst til å sitte på rommet mitt for meg selv, gå ensomme turer og lage hverdagsmat. I natt sov jeg i 15 timer og kunne gjerne sovet mer. Jeg er inntil margen utmattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Flere som er slitne nå? Det er godt jula er over for denne gang, det tar på å være sosial. Og i morgen skal jeg på shopping med min "datter", noe jeg slettes ikke er i form til. Men får bare putte i meg noen vival. Føler meg ekstremt irritert. 

Jeg er sliten av julematen jeg. Møkk lei allerede. I går fikk vi oss en skitur og da følte jeg meg bedre etterpå. 

I dag har det vært nytt familieselskap med mat, desserter og godteri og det fortsetter når vi kommer hjem også. Føler meg uvel. 

Nå gleder jeg meg bare til denne fråtsinga er over og til trening og skiturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Ble seff syk natt til 1.dag m vond hals osv, så har hatt to dager rett ut på sofaen. «Merkelig nok» har det ikke dempet appetitten... Og jeg som skulle trene tidlig 1. dag... jaja. I morgen er målet å spise normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til ny godtestopp 2 januar, det skal bli godt å komme i gang igjen.

Er ganske så sliten jeg og. Greier bare å konsentrere meg korte stunder. Det ble for mye for meg før jul og jula var også slitsom, selv om jeg hygget meg. Sånn matmessig har det dessverre gått over alle støvleskaft :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Flere som er slitne nå? Det er godt jula er over for denne gang, det tar på å være sosial. Og i morgen skal jeg på shopping med min "datter", noe jeg slettes ikke er i form til. Men får bare putte i meg noen vival. Føler meg ekstremt irritert. 

Du blir ikke noe mindre sliten og daff av benzo. 

Anonymkode: 0160b...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gondor skrev:

Jeg er veldig sliten og kan ikke vente til hverdagen kommer igjen. Vi skal i familieselskap både i morgen og i overimorgen og jeg kan ikke si jeg gleder meg. Jeg har ikke lyst til å være sosial. Jeg har lyst til å sitte på rommet mitt for meg selv, gå ensomme turer og lage hverdagsmat. I natt sov jeg i 15 timer og kunne gjerne sovet mer. Jeg er inntil margen utmattet.

Ja det tar på med jul, lykke til i selskaper! Nå orker ikke jeg mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er sliten av julematen jeg. Møkk lei allerede. I går fikk vi oss en skitur og da følte jeg meg bedre etterpå. 

I dag har det vært nytt familieselskap med mat, desserter og godteri og det fortsetter når vi kommer hjem også. Føler meg uvel. 

Nå gleder jeg meg bare til denne fråtsinga er over og til trening og skiturer. 

Ja det blir mye fråtsing også, blir tung i kroppen og hodet av det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det blir mye fråtsing også, blir tung i kroppen og hodet av det og. 

Man må ikke ete så mye da.

Anonymkode: ed994...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Samme her! Ble seff syk natt til 1.dag m vond hals osv, så har hatt to dager rett ut på sofaen. «Merkelig nok» har det ikke dempet appetitten... Og jeg som skulle trene tidlig 1. dag... jaja. I morgen er målet å spise normalt. 

Jeg spiser normalt fra 2 januar, da begynner jeg å trene og. Det er på fredag og men da orker jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke noe mindre sliten og daff av benzo. 

Anonymkode: 0160b...ea7

Det er ikke mye benzo jeg tar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli litt mye kos med " familyen" også. Godt jeg snart går  til ro for natten. I morra å jeg huse å dra gardinene fra slik at litt dagslys  komer inn. Må ikke glemme D vitaminene helt. God fortsettelse til dere alle. Det er kanskje ting man ikke trenger skrive😊

Anonymkode: 87c93...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bare bli " en lang dags ferd mot natt" når man " ga alt til dansen i ungdommen" Ikke sant. Da jeg hadde det som jævligst her om dagen og tenkte at snart klarer jeg ikke komme ut av senga og opp på bena ja da hadde jeg slik " ut av kroppen opplevelse" og så min egen kropp uttrykke egenfølt smerte i egen kropp i egenkomponert liten dans. Bare rart. Hvorfor klarer ikke jeg å gå til grunne med stil slik som " alle andre" later til.

Må huske å prøve å pusse tenner ikveld.Ennå tid til det. Om ikke annet mint skyllevann.

Keep smiling. 😊

 

Anonymkode: 87c93...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Blir bare til det. 

Da må man jobbe med viljestyrken. Eller ikke kjøpe inn så mye mat og snop.

Anonymkode: ed994...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...