Gå til innhold

Sliten.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Enig. Alt trenger man ikke av sjukdom og elendighet. Ting man helst ønsker på sjumilsavstand. Håper dere alle også får en så god natt som råd er.😊

Anonymkode: 87c93...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klokken er 6 om morgenen og jeg er allerede oppe. Sov ikke særlig godt i natt pga mensen, men jeg føler meg mindre sliten nå enn jeg har vært de siste dagene. Håper det varer utover dagen og at jeg ikke faller sammen. Jeg har fremdeles ikke lyst til å dra i familieselskap, men føler at jeg må. Nyttårsaften er alle barna borte og da er det mulig jeg dropper hele kvelden. Alternativt kommer eksen bortover men jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å stelle i stand. Nyttårsaften betyr ingenting for meg. Jeg kan gjerne sitte hjemme alene med en bok eller en god film.

Jeg håper alle dere slitne mennesker får en god dag. Drikk mye vann. Vann er livseliksir. Godt for maven. Godt for hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gondor skrev:

Klokken er 6 om morgenen og jeg er allerede oppe. Sov ikke særlig godt i natt pga mensen, men jeg føler meg mindre sliten nå enn jeg har vært de siste dagene. Håper det varer utover dagen og at jeg ikke faller sammen. Jeg har fremdeles ikke lyst til å dra i familieselskap, men føler at jeg må. Nyttårsaften er alle barna borte og da er det mulig jeg dropper hele kvelden. Alternativt kommer eksen bortover men jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å stelle i stand. Nyttårsaften betyr ingenting for meg. Jeg kan gjerne sitte hjemme alene med en bok eller en god film.

Jeg håper alle dere slitne mennesker får en god dag. Drikk mye vann. Vann er livseliksir. Godt for maven. Godt for hodet.

Jeg våknet av et mareritt klokka seks og ble full i angst, var oppe i natt også. 

Du må ha lykke til med selskaper! Her blir det masse kaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Alt trenger man ikke av sjukdom og elendighet. Ting man helst ønsker på sjumilsavstand. Håper dere alle også får en så god natt som råd er.😊

Anonymkode: 87c93...5c7

Oppe du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg våknet av et mareritt klokka seks og ble full i angst, var oppe i natt også. 

Du må ha lykke til med selskaper! Her blir det masse kaffe. 

Uff da. Har du ofte mareritt?

Jeg har nettopp vært i butikken og kjøpt bl.a. iskaffe. Nå ber jeg bare til gudene om at jeg må holde ut dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Gondor skrev:

Uff da. Har du ofte mareritt?

Jeg har nettopp vært i butikken og kjøpt bl.a. iskaffe. Nå ber jeg bare til gudene om at jeg må holde ut dagen.

Ja har hatt det ofte i det siste, veldig slitsomt. 

Har handlet vi og nå, sitter og drikker is kaffe jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har hatt det ofte i det siste, veldig slitsomt. 

Har handlet vi og nå, sitter og drikker is kaffe jeg også. 

Jeg kan ha ubehagelige drømmer, men sjelden mareritt. Har det noe med medisiner å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gondor skrev:

Jeg kan ha ubehagelige drømmer, men sjelden mareritt. Har det noe med medisiner å gjøre?

Ja det er mulig det er xeplion som gjør det, skal ikke ta det mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja har hatt det ofte i det siste, veldig slitsomt. 

Har handlet vi og nå, sitter og drikker is kaffe jeg også. 

Imovane gir i hvert fall meg mareritt, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...