Gå til innhold

Er det på tide å gi meg opp?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg gjør jo ikke som psykiateren eller sykepleieren sier, så er det på tide å gi meg opp? Føler de kommer til å gjøre det nå, hva mener dere om det? Sykepleieren har jo sagt før at alt er frivillig og det er opp til meg,men tror han er sur nå. Sendte melding i dag og han svarte ikke. Bør jeg avbestille neste time med han? Orker ikke surhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg gjør jo ikke som psykiateren eller sykepleieren sier, så er det på tide å gi meg opp? Føler de kommer til å gjøre det nå, hva mener dere om det? Sykepleieren har jo sagt før at alt er frivillig og det er opp til meg,men tror han er sur nå. Sendte melding i dag og han svarte ikke. Bør jeg avbestille neste time med han? Orker ikke surhet!

Du vet jo best selv, og gjør akkurat det du vil, da er det vel bedre at ressurene går til noen som kan ha nytte av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, slabbedask skrev:

Du vet jo best selv, og gjør akkurat det du vil, da er det vel bedre at ressurene går til noen som kan ha nytte av det?

Ja det er sant det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sendte melding i dag og han svarte ikke. Bør jeg avbestille neste time med han? Orker ikke surhet!

Det var vel du som sendte en krass melding først, ifølge det du skrev her tidligere? Så da kommer det litt an på hva du skrev nå - det er vel ikke så rart om han er litt avventende?

Jeg synes ikke du skal tolke det som surhet eller noe annet personlig, og jeg synes ikke det er avbestillingsgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Det var vel du som sendte en krass melding først, ifølge det du skrev her tidligere? Så da kommer det litt an på hva du skrev nå - det er vel ikke så rart om han er litt avventende?

Jeg synes ikke du skal tolke det som surhet eller noe annet personlig, og jeg synes ikke det er avbestillingsgrunn.

Jeg ble irritert på at jeg ikke fikk imovane, og skrev jeg fikk jo bare drittmedisin og apedop av dem. Var det frekt? Det er jo sant! De er livredd for at folk skal bli avhengig, men det er jo mitt liv og min kropp. Har de rett til å styre hva jeg ikke skal putte i munnen? Mener jeg burde fått imovane. 

Hvis ikke jeg hører noe fra han avbestiller jeg , og sier som slabbedask skrev, at de kan bruke ressursene på noen andre. Jeg har jo ikke rett på hjelp sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ble irritert på at jeg ikke fikk imovane, og skrev jeg fikk jo bare drittmedisin og apedop av dem. Var det frekt? Det er jo sant! De er livredd for at folk skal bli avhengig, men det er jo mitt liv og min kropp. Har de rett til å styre hva jeg ikke skal putte i munnen? Mener jeg burde fått imovane. 

Jeg har ikke peiling på imovane, men de er forpliktet til å begrense bruk av medikamenter man lett blir avhengig av. Du kan ikke bli sint fordi de gjør jobben sin, det er ikke rettet mot deg personlig. Ingen har ubegrenset rett til å velge hvilke medisiner man skal spise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, laban skrev:

Jeg har ikke peiling på imovane, men de er forpliktet til å begrense bruk av medikamenter man lett blir avhengig av. Du kan ikke bli sint fordi de gjør jobben sin, det er ikke rettet mot deg personlig. Ingen har ubegrenset rett til å velge hvilke medisiner man skal spise. 

Ok. Det burde være en rett, ellers er vi ikke frie mennesker med egen vilje. Men sånn er det jo ting fungerer i illuminati samfunnet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg gjør jo ikke som psykiateren eller sykepleieren sier, så er det på tide å gi meg opp? Føler de kommer til å gjøre det nå, hva mener dere om det? Sykepleieren har jo sagt før at alt er frivillig og det er opp til meg,men tror han er sur nå. Sendte melding i dag og han svarte ikke. Bør jeg avbestille neste time med han? Orker ikke surhet!

Det er ikke på tide å gi deg opp :- )

Hold deg til møtet, ikke avbestill.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det er ikke på tide å gi deg opp :- )

Hold deg til møtet, ikke avbestill.

 

 

Ok, da er det delte meninger om det.  

Er bare redd han er sur, det er jo ikke noe kjekt. Jeg skrev jo "Håper du ikke er sur". Kunne vel ha svart på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det burde være en rett, ellers er vi ikke frie mennesker med egen vilje. Men sånn er det jo ting fungerer i illuminati samfunnet :( 

Medisiner er mer enn sovemidler og AP, det kan ikke slippes fullstendig løs. Det ville fått tragiske følger veldig raskt.

Du får heller ikke kjøpt f.eks. utstyr / materiell for å utføre arbeid på el-anlegget hjemme, uten å vise sertifikat på at du er fagperson som har lov til å gjøre det selv. Det er ment som en beskyttelse og har ingenting med illuminati å gjøre.

Ikke gi opp verken deg selv eller avtalene med hjelpeapparatet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok, da er det delte meninger om det.  

Er bare redd han er sur, det er jo ikke noe kjekt. Jeg skrev jo "Håper du ikke er sur". Kunne vel ha svart på det?

Du overlever om han er sur, du tåler at det evt skulle bli ukomfortabelt. Det er ikke farlig. Snakk ut med ham i stedet for å tolke og tro for du tolker det meste som negativt. Han er sikkert bare stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

Medisiner er mer enn sovemidler og AP, det kan ikke slippes fullstendig løs. Det ville fått tragiske følger veldig raskt.

Du får heller ikke kjøpt f.eks. utstyr / materiell for å utføre arbeid på el-anlegget hjemme, uten å vise sertifikat på at du er fagperson som har lov til å gjøre det selv. Det er ment som en beskyttelse og har ingenting med illuminati å gjøre.

Ikke gi opp verken deg selv eller avtalene med hjelpeapparatet. 

Tror ikke det ville fått tragiske følger om det var anarki jeg. 

Min far har vært både elektriker og rørlegger, sånne regler har ikke han brydd seg om. Han har gjort det rett også, er en altmulig mann. Så det har ikke blitt fatalt. 

Får se hva som skjer da, kan jo hende de gir meg opp. Det er jo illuminati når dps sier "Hvis du ikke tar medisinen din får du ikke gå her"- Men sånn er det ikke hos fact har sykepleieren sagt, vi får se. De får vel en gang nok av meg de og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det ville fått tragiske følger om det var anarki jeg. 

Min far har vært både elektriker og rørlegger, sånne regler har ikke han brydd seg om. Han har gjort det rett også, er en altmulig mann. Så det har ikke blitt fatalt. 

Får se hva som skjer da, kan jo hende de gir meg opp. Det er jo illuminati når dps sier "Hvis du ikke tar medisinen din får du ikke gå her"- 

Nå du må slutte å skylde å alt mulig annet enn deg selv.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, XbellaX skrev:

Du overlever om han er sur, du tåler at det evt skulle bli ukomfortabelt. Det er ikke farlig. Snakk ut med ham i stedet for å tolke og tro for du tolker det meste som negativt. Han er sikkert bare stressa.

Han er jo bare et menneske. Men liker ikke å prate med folk som er sur på meg,men mulig han bare er stressa da som du sier. Kanskje han ikke hadde tid til å svare meg i dag, men det hadde bare tatt et minutt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå du må slutte å skylde å alt mulig annet enn deg selv.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Forstår ikke hva du mener med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det ville fått tragiske følger om det var anarki jeg

Min far har vært både elektriker og rørlegger, sånne regler har ikke han brydd seg om. Han har gjort det rett også, er en altmulig mann. Så det har ikke blitt fatalt. 

Det er ikke de ansvarlige amatørene med gode kunnskaper som er problemet. Det er alle de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, laban skrev:

Det er ikke de ansvarlige amatørene med gode kunnskaper som er problemet. Det er alle de andre.

Ja det er jo noe i det, min far har kunnskap om det meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo noe i det, min far har kunnskap om det meste. 

Men hvis huset brenner ned er det ikke sikkert det blir noe å hente fra forsikringsselskapet dersom papirene på el-anlegget ikke er i orden.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...