Gå til innhold

Er det på tide å gi meg opp?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det var besøk fra verdensrommet var garantert en vrangforestilling ja.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Ok. Da vet vi litt om dine meninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er det delte meninger om. I 91 var det en som fikk besøk av ufo på fjellet her, det kom to vesener mot hytta hans. De snudde da han avfyrte et skudd med hagla. Var det og en vrangforestilling? Jeg nektet å reise på fjellet den perioden, ble redd jeg. 

Det som mest sannsynlig skjedde:

En stupfull og triggerhappy bygdetulling hentet hagla da han så to ukjente skikkelser stige ut av en ny BMW. Han trodde lensmannen hadde hørt om hjemmebrenningen hans, og fikk panikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Janus30 skrev:

Det som mest sannsynlig skjedde:

En stupfull og triggerhappy bygdetulling hentet hagla da han så to ukjente skikkelser stige ut av en ny BMW. Han trodde lensmannen hadde hørt om hjemmebrenningen hans, og fikk panikk. 

Du tror det ja? Jeg tror på han jeg. Hvorfor i alle dager skulle man lyve om noe sånt? Ikke alle hallusinerer eller ser feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du tror det ja? Jeg tror på han jeg. Hvorfor i alle dager skulle man lyve om noe sånt?

Ingen har sagt han lyver, han tror sikkert på det selv. Men det betyr ikke at det var et romskip fra en annen planet. Du er utrolig naiv og lettlurt.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har sagt han lyver, han tror sikkert på det selv. Men det betyr ikke at det var et romskip fra en annen planet. Du er utrolig naiv og lettlurt.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Hva om jeg hadde sett det selv og ingen trodde på meg? Har sett ufo flere ganger,vet at de eksisterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det burde være en rett, ellers er vi ikke frie mennesker med egen vilje. Men sånn er det jo ting fungerer i illuminati samfunnet :( 

Hvorfor tror du medisiner skrives på resept? Det er ikke for at vi selv skal kunne stappe i oss alt mulig av medisiner uten at det er en viss kontroll. Det er en grunn til at man må ha 3 år på høyskole bare for å få lov til å selge medisiner. Og personlig er jeg glad jeg slipper å sitte med hele felleskatalogen på egenhånd og bestemme hva jeg skal putte i meg av medisiner.

 

16 timer siden, laban skrev:

Du får heller ikke kjøpt f.eks. utstyr / materiell for å utføre arbeid på el-anlegget hjemme, uten å vise sertifikat på at du er fagperson som har lov til å gjøre det selv. Det er ment som en beskyttelse og har ingenting med illuminati å gjøre.

Jo, det gjør man. Og det verste er at de selger sånt på biltema. Biltema lysbryter liksom, skeptisk!!!! På Clas Ohlson har de ihvertfall elko. Det er jo bra for meg som ikke kan handle hos grossist lenger, men ikke så bra mtp alle alt-mulig-menn som finnes der ute.

 

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Min far har vært både elektriker og rørlegger, sånne regler har ikke han brydd seg om. Han har gjort det rett også, er en altmulig mann. Så det har ikke blitt fatalt. 

Får se hva som skjer da, kan jo hende de gir meg opp. Det er jo illuminati når dps sier "Hvis du ikke tar medisinen din får du ikke gå her"- Men sånn er det ikke hos fact har sykepleieren sagt, vi får se. De får vel en gang nok av meg de og. 

Hvordan vet du at han har gjort det rett og hvordan vet du at det i så fall ikke bare er pur flaks at det er rett? Pappa har også gjort "alt rett". Han er også sånn handyman, men han er ekstremt nøye på alt. Jada, også nøye på å skr ordentlig til. Men på tynne kobberledninger skal man ikke nødvendigvis skru ordentlig til, for da kan de knekke. Alt kan også se ut til å virke helt fint i mange år, men plutselig en gang, belaster man kanskje sikringen maks og finner ut når det begynner å brenne, at tverrsnittet på kabelen skulle vært større.

Hvorfor er det illuminati når DPS ikke lenger har et behandlingstilbud til deg fordi du nekter å følge tilbudet de har?

 

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg tok det fordi jeg fikk sove av det, trenger søvn for jeg blir så utslitt av å ikke sove. Det er andre medisiner enn ap det, det får meg til å føle meg som en annen person. Det gjør ikke imovane,men ap gir de villig ut. Føler det er ganske sterke medisiner som kan forandre meg så mye, er ikke det en tankevekker? Imovane og vival forandrer meg ikke. 

De gir deg villig ap fordi det er det du trenger for å bli frisk. Problemet er bare at du ikke vil være frisk.

 

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Ble veldig fysisk sliten i går, da gikk jeg i to timer med datteren min på shopping. Var så utslitt at jeg lå på sofaen resten av dagen og sov ganske godt i natt, tok to lyrica da. Satser på lyrica til seroquel virker igjen,vival virker ikke heller og jeg er desperat. Og de sier at treningen jeg gjør kommer til å hjelpe på søvnen, men har vel ikke trent nok enda. Begynner igjen i neste uke, håper jeg klarer å gjennomføre det. Trodde de kastet ap etter folk jeg,de begynte med det med meg da jeg var 17 år og siden har de alltid villet jeg skal ta det. Men jeg tror jo ikke det er psykose men evner, det er det som er problemet. Det er et stort problem det i grunn, men ser jo selvfølgelig at jeg sliter psykisk med bla mye angst og søvnvansker. Derfor vil jeg gjerne medisinere bort det. 

Klarer ikke helt å forholde meg til den friske sternestøv da tydeligvis,det vil si jeg har vært syk hele livet. Mine foreldre gjorde ikke noe for at jeg skulle få ap da jeg vokste opp, min mor pleide å si "Hun er bare sånn". Og det var jo sant, og jeg er bare sånn nå også. Og jeg kom jo inn i psykiatrien pga angst, angst har jeg hatt hele livet. Var mye redd ånder og demoner, Djevelen og sånne okkulte ting. Ingen hadde lært meg om det, det bare var sånn. Og det ble jo ikke bedre da jeg begynte å se skrekkfilmer. Aliens har jeg alltid vært redd, det stod en alien over meg da jeg var veldig liten.Det skremte meg veldig. Og jeg hadde masse søvnparalyse og ut av kroppen, og jeg så lys. Jeg snakket sammen med Gud og folk som ikke var der, det tok lang tid før min mor fikk kontakt med meg noen ganger. Det er det forholdet med Gud jeg savner når jeg tar ap, det er så fint. Og lysene er fine, alt er ikke bare vondt heller. 

Men hvordan kan jeg vite mitt eget beste når ikke foreldrene mine gjorde det? De lot meg jo være sånn, da mener jeg det er meningen jeg skal være sånn også. Jeg er ambivalent som voksen, derfor er jeg på og av medisiner. 

De kaster ikke ap etter folk, men de gir ap til de som trenger det, slik som du. Har du aldri tenkt på at dersom du velger å være stabil på ap over en lengre periode, kan det hende du blir kvitt, eller ihvertfall får kraftig redusert, både angst og søvnproblemer. Hvem som helst ville jo fått angst av de vrangforestillingene dine.

Du trenger ikke vite ditt eget beste, men du bør stole på at spesialistene vet det. Det blir litt som å nekte legen å gipse et brekt ben, for du tror ikke det er brekt, selv om røntgenbildene tydelig viser at det er det. Og det er jo ingen logikk i det du skriver om at foreldrene dine lot deg være sånn, så da er det meningen at du skal være sånn. Hadde du ment det samme dersom det var omgangsyke du hadde gått med hele barndommen. Hadde du ment at det var meningen at du skulle ha det siden foreldrene dine ikke gjorde noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Trine skrev:

Hvorfor tror du medisiner skrives på resept? Det er ikke for at vi selv skal kunne stappe i oss alt mulig av medisiner uten at det er en viss kontroll. Det er en grunn til at man må ha 3 år på høyskole bare for å få lov til å selge medisiner. Og personlig er jeg glad jeg slipper å sitte med hele felleskatalogen på egenhånd og bestemme hva jeg skal putte i meg av medisiner.

 

Jo, det gjør man. Og det verste er at de selger sånt på biltema. Biltema lysbryter liksom, skeptisk!!!! På Clas Ohlson har de ihvertfall elko. Det er jo bra for meg som ikke kan handle hos grossist lenger, men ikke så bra mtp alle alt-mulig-menn som finnes der ute.

 

Hvordan vet du at han har gjort det rett og hvordan vet du at det i så fall ikke bare er pur flaks at det er rett? Pappa har også gjort "alt rett". Han er også sånn handyman, men han er ekstremt nøye på alt. Jada, også nøye på å skr ordentlig til. Men på tynne kobberledninger skal man ikke nødvendigvis skru ordentlig til, for da kan de knekke. Alt kan også se ut til å virke helt fint i mange år, men plutselig en gang, belaster man kanskje sikringen maks og finner ut når det begynner å brenne, at tverrsnittet på kabelen skulle vært større.

Hvorfor er det illuminati når DPS ikke lenger har et behandlingstilbud til deg fordi du nekter å følge tilbudet de har?

 

De gir deg villig ap fordi det er det du trenger for å bli frisk. Problemet er bare at du ikke vil være frisk.

 

De kaster ikke ap etter folk, men de gir ap til de som trenger det, slik som du. Har du aldri tenkt på at dersom du velger å være stabil på ap over en lengre periode, kan det hende du blir kvitt, eller ihvertfall får kraftig redusert, både angst og søvnproblemer. Hvem som helst ville jo fått angst av de vrangforestillingene dine.

Du trenger ikke vite ditt eget beste, men du bør stole på at spesialistene vet det. Det blir litt som å nekte legen å gipse et brekt ben, for du tror ikke det er brekt, selv om røntgenbildene tydelig viser at det er det. Og det er jo ingen logikk i det du skriver om at foreldrene dine lot deg være sånn, så da er det meningen at du skal være sånn. Hadde du ment det samme dersom det var omgangsyke du hadde gått med hele barndommen. Hadde du ment at det var meningen at du skulle ha det siden foreldrene dine ikke gjorde noe med det?

Bestemoren min var psykotisk i perioder. Ingen gjorde noe, de trodde hun bare var sånn. Den siste tiden hun levde tok hjemmesykepleien affære og fikk henne tvangsinnlagt. Hun fikk AP og ble frisk. Den siste tiden hun levde hadde hun det fint, dessverre var det ikke lenge. Fordi ingen tok affære og trodde hun bare var sånn ble hun frarøvet et friskt liv. Trist at ingen brydde seg eller trodde hun bare var sånn. 

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Trine skrev:

Hvorfor tror du medisiner skrives på resept? Det er ikke for at vi selv skal kunne stappe i oss alt mulig av medisiner uten at det er en viss kontroll. Det er en grunn til at man må ha 3 år på høyskole bare for å få lov til å selge medisiner. Og personlig er jeg glad jeg slipper å sitte med hele felleskatalogen på egenhånd og bestemme hva jeg skal putte i meg av medisiner.

 

Jo, det gjør man. Og det verste er at de selger sånt på biltema. Biltema lysbryter liksom, skeptisk!!!! På Clas Ohlson har de ihvertfall elko. Det er jo bra for meg som ikke kan handle hos grossist lenger, men ikke så bra mtp alle alt-mulig-menn som finnes der ute.

 

Hvordan vet du at han har gjort det rett og hvordan vet du at det i så fall ikke bare er pur flaks at det er rett? Pappa har også gjort "alt rett". Han er også sånn handyman, men han er ekstremt nøye på alt. Jada, også nøye på å skr ordentlig til. Men på tynne kobberledninger skal man ikke nødvendigvis skru ordentlig til, for da kan de knekke. Alt kan også se ut til å virke helt fint i mange år, men plutselig en gang, belaster man kanskje sikringen maks og finner ut når det begynner å brenne, at tverrsnittet på kabelen skulle vært større.

Hvorfor er det illuminati når DPS ikke lenger har et behandlingstilbud til deg fordi du nekter å følge tilbudet de har?

 

De gir deg villig ap fordi det er det du trenger for å bli frisk. Problemet er bare at du ikke vil være frisk.

 

De kaster ikke ap etter folk, men de gir ap til de som trenger det, slik som du. Har du aldri tenkt på at dersom du velger å være stabil på ap over en lengre periode, kan det hende du blir kvitt, eller ihvertfall får kraftig redusert, både angst og søvnproblemer. Hvem som helst ville jo fått angst av de vrangforestillingene dine.

Du trenger ikke vite ditt eget beste, men du bør stole på at spesialistene vet det. Det blir litt som å nekte legen å gipse et brekt ben, for du tror ikke det er brekt, selv om røntgenbildene tydelig viser at det er det. Og det er jo ingen logikk i det du skriver om at foreldrene dine lot deg være sånn, så da er det meningen at du skal være sånn. Hadde du ment det samme dersom det var omgangsyke du hadde gått med hele barndommen. Hadde du ment at det var meningen at du skulle ha det siden foreldrene dine ikke gjorde noe med det?

Her skrev du veldig mye, så jeg vet ikke hva jeg skal svare. Er dårlig nå, våknet med migrene og helt stiv i kroppen. Jeg bare mener legene burde være mer åpen og skrive ut mer det man vil ha, det er ikke så farlig. Jeg vet min far har gjort det rett fordi han har studert andre som har gjort det samme, han lærer veldig fort. De er illuminati fordi de prøver å bestemme over folk. Jeg vil være frisk.Er redd for å ta ap og pga bivirkninger- Ja sa sist jeg var usikkert "Jeg er sikker" sa psykiateren. Burde kanskje høre på det, men jeg er koko i hodet. Hadde jo trodd det var sånn det skulle være om jeg hadde hatt omgangssyke hele barndommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten sa mannen min "Du må ikke ta det dritet der". Altså medisinen,så jeg hører jo på han og. Og sykepleieren fra dagsenteret sa "Du har klart deg fint uten medisiner før". Da sa han fra fr fact "Da håper jeg du hører på oss og ikke henne". Blir så forvirret,vet ikke hva som er rett lenger :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg bare mener legene burde være mer åpen og skrive ut mer det man vil ha, det er ikke så farlig.

Jeg tror faktisk at leger og andre fagfolk har adskillig mer kunnskaper om dette enn det du har... Hadde det ikke vært farlig hadde det ikke vært så strenge regler for det, det skjønner du også? Det er ikke noe de gjør for å plage mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg tror faktisk at leger og andre fagfolk har adskillig mer kunnskaper om dette enn det du har... Hadde det ikke vært farlig hadde det ikke vært så strenge regler for det, det skjønner du også? Det er ikke noe de gjør for å plage mennesker.

Ja de har vel mer kunnskap enn meg. Men når jeg sliter sånn med å sove å ikke får imovane? Trodde de skulle hjelpe meg jeg, de gjør jo ikke det nå. Så jo, tror de vil meg vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trine skrev:

Jo, det gjør man. Og det verste er at de selger sånt på biltema. Biltema lysbryter liksom, skeptisk!!!! 

Joda, man får kjøpt enkelte ting, jeg vet det. Større ting som de ikke har i slike butikker, er det bedre kontroll med. Men vi er nok enige om hovedpoenget 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja de har vel mer kunnskap enn meg. Men når jeg sliter sånn med å sove å ikke får imovane? Trodde de skulle hjelpe meg jeg, de gjør jo ikke det nå. Så jo, tror de vil meg vondt. 

Har du spurt om årsaken til at du ikke får mer imovane? 

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt om årsaken til at du ikke får mer imovane? 

Anonymkode: f8320...4c9

Psykiateren sa man skulle bare ta det to ganger i uken ellers sluttet de å virke, jeg tok det hver natt og de virket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja de har vel mer kunnskap enn meg. Men når jeg sliter sånn med å sove å ikke får imovane? Trodde de skulle hjelpe meg jeg, de gjør jo ikke det nå. Så jo, tror de vil meg vondt. 

Hvordan er dine sovevaner? Kanskje det er noe du kan gjøre der for å få det bedre. Hvor mange timer i løpet av døgnet sover du? Kanskje du egentlig ikke trenger mer søvn? 

Jeg har brukt sovemedisin to ganger og da fikk jeg kun medisin for 14 dager, men er i en annen situasjon enn deg. 

 

Når det gjelder det elektriske i hus kan man gjøre noe selv og en god del kan du gjøre selv, men må få det godkjent av elektriker og noe kan du ikke gjøre selv i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Psykiateren sa man skulle bare ta det to ganger i uken ellers sluttet de å virke, jeg tok det hver natt og de virket. 

Har du abstinennser nå?

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fionys skrev:

Hvordan er dine sovevaner? Kanskje det er noe du kan gjøre der for å få det bedre. Hvor mange timer i løpet av døgnet sover du? Kanskje du egentlig ikke trenger mer søvn? 

Jeg har brukt sovemedisin to ganger og da fikk jeg kun medisin for 14 dager, men er i en annen situasjon enn deg. 

 

Når det gjelder det elektriske i hus kan man gjøre noe selv og en god del kan du gjøre selv, men må få det godkjent av elektriker og noe kan du ikke gjøre selv i det hele tatt.

Vanligvis legger jeg meg ni og leser en stund, pleier vel å sovne i elleve tiden og sover til ni ti tiden. Nå er det bare kaos. Sovner jeg våkner jeg midt på natten i ett to tiden og får ikke sove mer, kan være våken til fem tiden og sove litt . Ellers står jeg opp i fem seks tiden nåm og da har jeg gjerne ligget våken siden tre. Jeg trenger mye søvn og dette sliter meg helt ut. Forstår bare ikke hva som har skjedd, det begynte jo når jeg tok xeplion også. Det er ikke fordi jeg ikke tar det. Hadde det ikke sånn da jeg tok latuda. Har vært to netter uten seroquel nå, så tar det igjen i kveld og håper det hjelper. Jeg blir dårlig av dette og er redd jeg ikke skal klare å trene, vil jo det. Får prøve, de starter opp i neste uke. Skulle jo vært på trening fredag og men måtte avlyse. 

Jeg har brukt sovemedisin mange ganger og aldri har de vært så strenge som nå. Blir oppgitt. 

Min far har gjort mye selv, en elektriker så på det og sa det var helt riktig en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du abstinennser nå?

Anonymkode: 2ae61...ee8

Nei tror ikke det. Har bare tatt 20 stk til sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Hva om jeg hadde sett det selv og ingen trodde på meg? Har sett ufo flere ganger,vet at de eksisterer. 

UFO betyr bare Uidentifisert Flygende Objekt. Det betyr ikke farkost fra andre planeter.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

UFO betyr bare Uidentifisert Flygende Objekt. Det betyr ikke farkost fra andre planeter.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Vet det. Men noen ganger er de fra andre planeter, og de små grå er ikke snille. Ikke rart den mannen ble redd. Så en på soverommet mitt en gang, ble livredd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...