Gå til innhold

Er det på tide å gi meg opp?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet det. Men noen ganger er de fra andre planeter, og de små grå er ikke snille. Ikke rart den mannen ble redd. Så en på soverommet mitt en gang, ble livredd. 

Jeg så nettopp Stalin, Wenche Foss og Michael Jackson spille badminton mens de sang "Leva livet" på kjøpesenteret. Du kan ikkje motbevise meg. 

Anonymkode: 77805...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vanligvis legger jeg meg ni og leser en stund, pleier vel å sovne i elleve tiden og sover til ni ti tiden. Nå er det bare kaos. Sovner jeg våkner jeg midt på natten i ett to tiden og får ikke sove mer, kan være våken til fem tiden og sove litt . Ellers står jeg opp i fem seks tiden nåm og da har jeg gjerne ligget våken siden tre. Jeg trenger mye søvn og dette sliter meg helt ut. Forstår bare ikke hva som har skjedd, det begynte jo når jeg tok xeplion også. Det er ikke fordi jeg ikke tar det. Hadde det ikke sånn da jeg tok latuda. Har vært to netter uten seroquel nå, så tar det igjen i kveld og håper det hjelper. Jeg blir dårlig av dette og er redd jeg ikke skal klare å trene, vil jo det. Får prøve, de starter opp i neste uke. Skulle jo vært på trening fredag og men måtte avlyse. 

Jeg har brukt sovemedisin mange ganger og aldri har de vært så strenge som nå. Blir oppgitt. 

Min far har gjort mye selv, en elektriker så på det og sa det var helt riktig en gang. 

Det er ikke uvanlig at man i perioder i livet kan slite litt med søvn uten at det trenger å være noe stort. Prøv en varm dusj eller et varmt bad og kanskje kamille te. Jeg sliter veldig med søvn, men jeg trenger veldig mye søvn. Enkelte dager er jeg bare våken ca. 6 timer, sover på dagen 2-5 timer og i tillegg sover jeg hele natta. Har fått time til utredning og måling av søvn, mistanke om sovesykdom.

Medisiner er til bekymring og besvær. Har selv tenkt å slutte med Litium, men skal snakke med psykiater først, mulig det finnes andre alternativer eller kanskje det er best at jeg klarer meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så nettopp Stalin, Wenche Foss og Michael Jackson spille badminton mens de sang "Leva livet" på kjøpesenteret. Du kan ikkje motbevise meg. 

Anonymkode: 77805...4e1

Det blir noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det blir noe helt annet. 

Det blir akkurat det samme. I begge tilfeller ser du noe som ikke er reelt.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det blir noe helt annet. 

Hvorfor er det noe helt annet når andre  har sett noe de er skråsikre på, i forhold til hva du opplever at du ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Det er ikke uvanlig at man i perioder i livet kan slite litt med søvn uten at det trenger å være noe stort. Prøv en varm dusj eller et varmt bad og kanskje kamille te. Jeg sliter veldig med søvn, men jeg trenger veldig mye søvn. Enkelte dager er jeg bare våken ca. 6 timer, sover på dagen 2-5 timer og i tillegg sover jeg hele natta. Har fått time til utredning og måling av søvn, mistanke om sovesykdom.

Medisiner er til bekymring og besvær. Har selv tenkt å slutte med Litium, men skal snakke med psykiater først, mulig det finnes andre alternativer eller kanskje det er best at jeg klarer meg uten.

Jeg sover aldri om dagen med mindre jeg har kraftig migrene. Å har du kanskje sovesykdom, det er jo kjedelig da. Du må ha lykke til med det, håper de finner ut av det ❤️ 

Ja du får snakke med psykiater først. Jeg føler det ikke er vits i, og sist han var her var han uenig i alt jeg sa. Ikke noe kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir akkurat det samme. I begge tilfeller ser du noe som ikke er reelt.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Det jeg har sett er reelt. Jeg så en fra pleiadene og en natt for lenge siden, han var lys og hadde på seg en drakt. Veldig pen, lignet på han lyse i sølvpilen. Han stod og så på meg så gikk han inn på rommet til sønnen min. Ble ikke redd han, opplevde så masse underlig på den tiden så det var helt normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Hvorfor er det noe helt annet når andre  har sett noe de er skråsikre på, i forhold til hva du opplever at du ser?

Tror ikke personen så det, det var bare for å provosere meg. Men jeg er åpen for alt og tror alt er mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det jeg har sett er reelt.

Du TROR det er reelt. Det er ikke det samme.

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg så en fra pleiadene og en natt for lenge siden

Sa han at han var fra pleiadene?

 

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du TROR det er reelt. Det er ikke det samme.

Sa han at han var fra pleiadene?

 

Anonymkode: 2ae61...ee8

Ok. Det virket reelt for meg. Jeg har sett bilder fra folk fra pleiadene, han var en sånn så rolig og vakker. Jeg lurer på om han er faren til min ene sønn, har alltid trodd min ene sønn er halvt utenomjordisk. Når han var liten så jeg på han som en engel, han var så snill og god. Det er han fremdeles, alltid vært redd for å miste han. Men ei dame sa til meg "Engler for også være på jorden". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det virket reelt for meg. Jeg har sett bilder fra folk fra pleiadene, han var en sånn så rolig og vakker. Jeg lurer på om han er faren til min ene sønn, har alltid trodd min ene sønn er halvt utenomjordisk. Når han var liten så jeg på han som en engel, han var så snill og god. Det er han fremdeles, alltid vært redd for å miste han. Men ei dame sa til meg "Engler for også være på jorden". 

Les det du skriver. Dette er syke tanker, stjernestøv. 

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les det du skriver. Dette er syke tanker, stjernestøv. 

Anonymkode: f8320...4c9

Har trodd det siden han var født. Til og med når han var baby var han veldig klok, så meg rett inn i øynene med et spesielt blikk. Måtte se vekk jeg for han stirret på meg, ga han melk da. Og han var veldig sterk i kroppen som baby og gikk når han var ni måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det virket reelt for meg. Jeg har sett bilder fra folk fra pleiadene, han var en sånn så rolig og vakker. Jeg lurer på om han er faren til min ene sønn, har alltid trodd min ene sønn er halvt utenomjordisk. 

Det er bare å få tatt en DNA-test, så får dere avklart det.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å få tatt en DNA-test, så får dere avklart det.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Ja det hadde vært interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det hadde vært interessant. 

Å få avklart om din sønns far er utenomjordisk?

Bestemoren min trodde hun var gravid med en grønn mann fra mars i en alder av 75. Tror du at hun var det? 

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å få avklart om din sønns far er utenomjordisk?

Bestemoren min trodde hun var gravid med en grønn mann fra mars i en alder av 75. Tror du at hun var det? 

Anonymkode: f8320...4c9

Man vet aldri. Er redd for å ta dna test, for pappaen nå tror han er faren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Dessuten sa mannen min "Du må ikke ta det dritet der". Altså medisinen,så jeg hører jo på han og. Og sykepleieren fra dagsenteret sa "Du har klart deg fint uten medisiner før". Da sa han fra fr fact "Da håper jeg du hører på oss og ikke henne". Blir så forvirret,vet ikke hva som er rett lenger :( 

Jeg skjønner at du blir forvirret. Ikke bare er du skikkelig ambivalent selv, men folkene rundt deg klarer jo ikke engang være enige. Men det er bare en som har utdannelse til å uttale seg og det er psykiateren. Så det beste er om du driter i hva alle andre sier og hører på han.

 

4 timer siden, laban skrev:

Joda, man får kjøpt enkelte ting, jeg vet det. Større ting som de ikke har i slike butikker, er det bedre kontroll med. Men vi er nok enige om hovedpoenget 😉

Jepp, det er vi :) Men det er litt merkelig at man får kjøpt ting man ikke selv har lov til å montere. Jeg hadde ihvertfall nektet å montere en biltema-sikring hos noen.

 

2 timer siden, Fionys skrev:

Når det gjelder det elektriske i hus kan man gjøre noe selv og en god del kan du gjøre selv, men må få det godkjent av elektriker og noe kan du ikke gjøre selv i det hele tatt.

Man har ikke lov til å gjøre noe som krever godkjenning selv, selv om man får noen til å se over anlegget og godkjenne det. Forskriften sier at elektriske installasjoner kun skal utføres av godkjent elektrikerfirma med installatør. Er man elektriker får man også gjøre ting i sitt eget hus, uten at en installatør må involveres. Andre folk kan bytte ledninger (ikke kabler), lysholdere, støpsler og stikkontakter i skjøteledninger. Man har ikke lov til å tukle med faste installasjoner. Hilsen elektrikeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man vet aldri. Er redd for å ta dna test, for pappaen nå tror han er faren. 

Hvordan ble du gravid med en utenomjordisk mann tenker du?

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble du gravid med en utenomjordisk mann tenker du?

Anonymkode: f8320...4c9

Jeg hadde energiske opplevelser der jeg fikk orgasmer, det var som jeg hadde sex med noen. Men det var ingen der, det var på et energi nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde energiske opplevelser der jeg fikk orgasmer, det var som jeg hadde sex med noen. Men det var ingen der, det var på et energi nivå. 

Har du fortalt behandlerne dine om dette?

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...