Gå til innhold

Er det andre som er lei av livet når det nå går mot nytt år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, egentlig ikke. Tror slike tanker er uttrykk for sykdom. Jeg hadde slike tanker for ikke så lenge siden, men nå som jeg føler meg frisk og oppegående igjen, tror jeg at et nytt år kan bli spennende. 

Du kan jo prøve å sette deg noen mål. Noe du ønsker å oppnå, og så forsøke å nå målene. Kanskje du trenger hjelp til å definere noen mål. Det er ikke lett å finne dem selv når en er syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MxxM skrev:

Fortsetter bare å stå på for å få det bedre. Det kommer ikke av seg selv.

Det er greser for hvor lenge en skal orke. Etter mange nok år forsåt man det er nyttesløst.

Anonymkode: 542b6...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker å gå 2019 i møte med et åpent sinn, og ta de utfordringene jeg får på godt og vondt. Jeg er redd for å utvikle en sykdomsperiode, da dette har en lei tendens til å skje ca. 2. hvert år, men det er lite poeng i å male faen på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greser for hvor lenge en skal orke. Etter mange nok år forsåt man det er nyttesløst.

Anonymkode: 542b6...35c

Ok. Ville bare hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greser for hvor lenge en skal orke. Etter mange nok år forsåt man det er nyttesløst.

Anonymkode: 542b6...35c

Det hjelper i alle fall ikke å drikke bort sine problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, anbr42 skrev:

Det hjelper i alle fall ikke å drikke bort sine problemer...

Kunne gitt opp for lenge siden jeg også. Men jeg er nå her, jeg står på til tross for masse motgang. Har vel egentlig kjempet hele livet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, anbr42 skrev:

Det hjelper i alle fall ikke å drikke bort sine problemer...

Jeg har ikke drukket!

Anonymkode: 542b6...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, MxxM skrev:

Kunne gitt opp for lenge siden jeg også. Men jeg er nå her, jeg står på til tross for masse motgang. Har vel egentlig kjempet hele livet.. 

Godt at du ikke har gitt opp, da. Håper du fortsetter å kjempe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, anbr42 skrev:

Godt at du ikke har gitt opp, da. Håper du fortsetter å kjempe!

Det er det jeg alltid har gjort selv om jeg i perioder har hatt lyst til å bare gi opp. Det er jo en tøff, sltsom og vond prosess jeg er i. Vondt skal vondt fordrive - alvorlig skader fra fortiden skal visstnok rettes opp i og tar tid. Og så lenge behandler sier det er håp når alt føles motsatt fortsetter jeg.. 

håper du også fortsetter å stå på, takk for dine gode råd også..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever fremdeles i håpet om å få det bedre og slik kommer det nok til å være i 2019 også. Kan bare ikke godta at livet er over allerede nå selv om det til tider kan føles slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke lei av livet når det går mot nyttår, heller motsatt. Så fort det blir 2 januar så vet jeg at jeg vil føle meg bedre enn det jeg gjør akkurat nå. Romjula har vært tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, emilie321 skrev:

Nei, jeg er ikke lei av livet når det går mot nyttår, heller motsatt. Så fort det blir 2 januar så vet jeg at jeg vil føle meg bedre enn det jeg gjør akkurat nå. Romjula har vært tøff.

Samme her.. jula er en emosjonell vanskelig tid. Men heldigvis har vi hverandre som støtter hverandre her inne, det er iallefall til hjelp for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MxxM skrev:

Samme her.. jula er en emosjonell vanskelig tid. Men heldigvis har vi hverandre som støtter hverandre her inne, det er iallefall til hjelp for meg. 

Tror det er mange som sliter ekstra i jula, dessverre .  Ja, det er til hjelp for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...