Gå til innhold

Beto Neste President-kandidat (Fake News Warning - Dagbladet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/avviste-presidentplaner-i-intervju-med-dagbladet-na-er-han-favoritt-til-a-danke-ut-trump/70577477

Beto o rourke favoritt til å bli demokratenes kandidat til å bli president i 2020, hevder Dagbladet (etter å ha kopiert visse utenlandske sider som også kjemper hardt for Beto). Dette stusser jeg over og tviler MEGET sterkt på, så jeg leser videre...

Kilder? 

https://front.moveon.org/moveon-2020-straw-poll-results/

Hmm det så litt mistenkelig ut "straw poll", dette sier meg lite ut over å bli meget skeptisk, får google mer og se om jeg finner noe ut av dette, f.eks hvem som svarte på strawpollen er jo vesentlig... 

https://front.moveon.org/2020-straw-poll/

The results of MoveOn’s first membership-wide straw poll and survey for the 2020 presidential elections are in: Support from members is up for grabs among a wide and diverse field of potential candidates.

Så medlemmer i en jævla klubb, liker Beto best, dermed er Beto favoritt? Ja, takk for den Dagbladet... Og takk for at dere gjemte den ekte linken, for å lure leserne...

DABLADEEEEEET

Bilderesultat for Fake news gif

Anonymkode: 78023...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte forstår ingenting før de selv rammes av landets rikedom og maktfamilier. Det er skulte sammenkoplede " lokale"maktstrukturer som ligger bak tror jeg. Maktstrukturer og konflikter og hvem vet hva.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er bare ute etter å ødelegge konkurrentene tror jeg. Enkelte tror de kan få alt på fat. Konkurranseregler og tro på rettferdighet bare således til slutt. Heldigvis er der motkrefter.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte oppgaver er bare umulige ville jeg si. Det blir som å holde en mor fra sitt barn. En umulig oppgave. 

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke så lett å skjønne noe av men etter hva jeg forstår er det snart nytt valg i Amerika. Håper på mere stabilitet og klokskap for verden. Sikkert sammen med mange spesielt nå ved jule og nyttårshelgen.En tid for ettertanke på så mye.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er ikke så lett å skjønne noe av men etter hva jeg forstår er det snart nytt valg i Amerika. Håper på mere stabilitet og klokskap for verden. Sikkert sammen med mange spesielt nå ved jule og nyttårshelgen.En tid for ettertanke på så mye.

Anonymkode: 3a718...da9

To år til det er valg da.

Anonymkode: cd9bd...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2018 den 3.51, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/avviste-presidentplaner-i-intervju-med-dagbladet-na-er-han-favoritt-til-a-danke-ut-trump/70577477

Beto o rourke favoritt til å bli demokratenes kandidat til å bli president i 2020, hevder Dagbladet (etter å ha kopiert visse utenlandske sider som også kjemper hardt for Beto). Dette stusser jeg over og tviler MEGET sterkt på, så jeg leser videre...

Kilder? 

https://front.moveon.org/moveon-2020-straw-poll-results/

Hmm det så litt mistenkelig ut "straw poll", dette sier meg lite ut over å bli meget skeptisk, får google mer og se om jeg finner noe ut av dette, f.eks hvem som svarte på strawpollen er jo vesentlig... 

https://front.moveon.org/2020-straw-poll/

The results of MoveOn’s first membership-wide straw poll and survey for the 2020 presidential elections are in: Support from members is up for grabs among a wide and diverse field of potential candidates.

Så medlemmer i en jævla klubb, liker Beto best, dermed er Beto favoritt? Ja, takk for den Dagbladet... Og takk for at dere gjemte den ekte linken, for å lure leserne...

DABLADEEEEEET

Bilderesultat for Fake news gif

Anonymkode: 78023...358

Bra jobbet! Jeg sjekket linkene og jeg tror du har helt rett. Håper du deler dette flere steder så du når et litt bredere publikum.

Ikke en kjempestor sak, men nok et eksempel på at de som er kjappest på å anklage andre for "fake news" ikke er stort bedre selv. Det er visst greit å tulle med fakta så lenge man er på den "gode siden". 

Anonymkode: fba57...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra jobbet! Jeg sjekket linkene og jeg tror du har helt rett. Håper du deler dette flere steder så du når et litt bredere publikum.

Ikke en kjempestor sak, men nok et eksempel på at de som er kjappest på å anklage andre for "fake news" ikke er stort bedre selv. Det er visst greit å tulle med fakta så lenge man er på den "gode siden". 

Anonymkode: fba57...cbf

Takk 😛 

Delte på kvinneguiden men fikk ikke mye respons der heller, gjerne del det videre du om du har noen steder å dele det gir fra meg all copyright kjør på! ;) 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

To år til det er valg da.

Anonymkode: cd9bd...ebe

Får se om USA har lært av "pest vs kolera" situasjonen de satte seg i forrige valg (ved at Clinton, som Dagbladet hyller) rigget demokratenes primary valg slik at det ble hun mot Trump.

Jeg har min tvil, men vi får se hva som skjer, vi får se ;) 

Anonymkode: 78023...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt trenger man ikke så lenge man har en stor og til familie og det har jo alltid amerikanske presidenter. Så det er ingen synd på dem når de må trekke seg tilbake. En annen ting er jo at de vel da er utslitte. Rart at det er bare så mye eldre personer som stiller til valg eller kanskje når opp i det aktuelle skiltet? Spesielt i Amerika. Ikke sant? Noe med familietilfang å gjøre kanskje? Merkevare trygghet? Sånt selger i dag.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte bør virkelig få betale for greiene sine. Våpnene de eneherskerene alltid skaffer seg.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enkelte parti har for mange " politiske lik" i skapene sine til at folk vil bruke stemmeseddelen tror jeg. Og jeg skjønner dem godt.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enkelte parti har for mange " politiske lik" i skapene sine til at folk vil bruke stemmeseddelen tror jeg. Og jeg skjønner dem godt.

Anonymkode: 3a718...da9

ja, det er så fælt så.

Anonymkode: cd9bd...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper jo også på Clinton. Håper folket klare brasene denne gangen.😊

Anonymkode: 3a718...da9

Clinton er nok ute av dansen.

Anonymkode: cd9bd...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper jo også på Clinton. Håper folket klare brasene denne gangen.😊

Anonymkode: 3a718...da9

Clinton har sikkert mye gode meninger om ting, men hun gjorde en del ting forrige valg (i 2016) hvor hun rett og slett kjøpte innflytelse hos Demokratene (DNC) og i praksis rigget valget mot sin motkandidat Bernie Sanders som såvidt tapte kampen mot henne som følge av dette slik at det ble Clinton mot Trump til slutt. Det var også "superdelegater" som tippet det over i Clintons favør ettersom demokratenes elite foretrakk Clinton og hadde stor påvirkningskraft på valget, det er også ganske tvilsomt det bør jo være folket som avgjør ikke noen parti-elite i så viktige valg. Vil bare få frem det, jeg forstår godt at Clinton kan virke forlokkende sammenlignet med Trump, men målet bør nok være å få en enda bedre kandidat, både Clinton og Trump synes jeg er tvilsomme folk ;) 

 

Anonymkode: 78023...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg regnet med Sanders men  talte allikevel vell om Trumps kompetanse da den jo var litt uvanlig og man skal jo fremsnakke folk også til hjemsykepleiere som så Trump som katastrofe fra den første dag. Jeg synes det var jo litt interessant på grunn av hans tidligere ekskjæreste fra Norge og aner og slekt i England. Vanskelig å forstå men jeg trodde ikke han han hadde en sjanse helt til siste sekund. Så jeg trodde ikke mine egne sanser i det øyeblikk jeg forstod resultetet. Må være mediaskapt og i grunnen veldig skummelt. Men her har jeg like lite kunnskap om Amerika som i musikk og musikkens verden.

Men jeg tenker slik at uansett hvordan det går videre så er det alltid noen som overlever og får fortalt hele historien. Men man ser jo hvordan det er med armenierne nå. Man vet ikke hva man skal tro i dag. Alt ruller bare videre.

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle har det ikke likt i Amerika på noe måte og tenker ikke likt så det blir spennende altså om 2 år. Håper inderlig på Clinton nå at hun klarer å ta vare alt og orker.😊

Anonymkode: 3a718...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...