Gå til innhold

Det er vel greit?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Piller og alkohol for rus er ingen lur kombinasjon.

Anonymkode: 4e12f...720

Trenger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, cilie skrev:

Er du sikker på det? Svært få trenger ti timer. Du blir ikke bare trøtt av alle medisiner? 

Trenger ti timer ja, noen ganger tolv. Har alltid sovet så lenge. Sykepleieren mente jeg var sånn som jeg er nå pga at jeg ikke tok sprøyta. Men var jo sånn når jeg gikk på den og. 

Blir ikke trøtt av medisiner jeg. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei faen heller. Tar den siste imovanen nå. Hjalp ikke med vival heller, er urolig i hele kroppen. 

Jeg tror jeg forstår hvorfor legen ikke vil skrive ut mer. Fortsetter du sånn kan du rusikere å bli nektett vival ogs`.

Anonymkode: 4e12f...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil bli dårligere så.

Anonymkode: 4e12f...720

Vil ikke det og ble ikke dårlig julaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg forstår hvorfor legen ikke vil skrive ut mer. Fortsetter du sånn kan du rusikere å bli nektett vival ogs`.

Anonymkode: 4e12f...720

Slaø prøve å ikke ta så mye vival, det hjelper jo ikke uansett. Er veldig urolig i kroppen og ikke trøtt. Den imivanen virket ikke heller. Nå vet jeg ikke hva jeg kan ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hvorfor ingenting hjelper? Er jo lys våken. Og kriblingen er der fredeles, gjorde jo bare vondt verre med seroquel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant 15 mg truxal så tok en sånn og. Men hva er vanlig å ta av dem? Har kastet esken de kom med. Håper det hjelper da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lys våken jeg også, stjernestøv. Grunnen er enkel: i går natt var jeg kjempeplaget av tankekjør og hadde tunge depressive tendenser så jeg lå bare og pintes. Jeg hadde tatt min vanlige kveldsdose. Ikke imovane. Men så holdt jeg ikke ut mer og tok en imovane og to ekstra ap. Sovnet, og sov som en sten til klokken fem i ettermiddag. Regner ikke med å få sove i natt  . I morgen får jeg bare holde meg våken. Det blir et glass vin til maten i morgen og champagne ved midnatt men så ikke mer. Jeg er nok helt segneferdig da.

Jeg vet ikke hvorfor medisinene dine ikke funker eller kanskje du har sovnet nå for alt jeg vet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fant 15 mg truxal så tok en sånn og. Men hva er vanlig å ta av dem? Har kastet esken de kom med. Håper det hjelper da. 

Nå må du slutte å proppe i deg! Det er ikke bra. Kanskje du blir dårlig! Gjør som meg, aksepter at det ikke blir noe søvn i natt, at du kanskje kommer til å føle deg som en dritt i morgen og for all del: ikke for mye alkohol i morgen.

Hilsen tante Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Tok 200 mg seroquel istedenfor 100 mg i natt, det er vel greit? Det er jo sånne medisiner man får ta ubegrenset av? Håper bare på søvn i natt for har tenkt å drikke litt i morgen hvis jeg er i form.

Det er ingen her på DOL som kan gi deg klarsignal på at det er ok å avvike fra den dosering psykiateren din har lagt opp for deg.

Håper du kan huske dette også i morgen, neste uke og neste måned slik at du kan avstå fra dine faste innlegg om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gondor skrev:

Nå må du slutte å proppe i deg! Det er ikke bra. Kanskje du blir dårlig! Gjør som meg, aksepter at det ikke blir noe søvn i natt, at du kanskje kommer til å føle deg som en dritt i morgen og for all del: ikke for mye alkohol i morgen.

Hilsen tante Sofie

Men jeg sovnet etter truxalen, og sov til nå. Det var så deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, kupton skrev:

Det er ingen her på DOL som kan gi deg klarsignal på at det er ok å avvike fra den dosering psykiateren din har lagt opp for deg.

Håper du kan huske dette også i morgen, neste uke og neste måned slik at du kan avstå fra dine faste innlegg om dette.

Ok. Jeg skal ikke skrive flere innlegg om det her, heller ta det opp med sykepleier og psykiater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gondor skrev:

Jeg er lys våken jeg også, stjernestøv. Grunnen er enkel: i går natt var jeg kjempeplaget av tankekjør og hadde tunge depressive tendenser så jeg lå bare og pintes. Jeg hadde tatt min vanlige kveldsdose. Ikke imovane. Men så holdt jeg ikke ut mer og tok en imovane og to ekstra ap. Sovnet, og sov som en sten til klokken fem i ettermiddag. Regner ikke med å få sove i natt  . I morgen får jeg bare holde meg våken. Det blir et glass vin til maten i morgen og champagne ved midnatt men så ikke mer. Jeg er nok helt segneferdig da.

Jeg vet ikke hvorfor medisinene dine ikke funker eller kanskje du har sovnet nå for alt jeg vet?

 

Ok. Ja jeg sliter med tankekjør her også, det er noe dritt. Og pleier å bare være urolig i hele kroppen- Er glad jeg fikk sove etter truxalen. Nei sov du til fem så er det nok vanskelig å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg sliter med tankekjør her også, det er noe dritt. Og pleier å bare være urolig i hele kroppen- Er glad jeg fikk sove etter truxalen. Nei sov du til fem så er det nok vanskelig å sove.

Har sovet dårlig i natt jeg også. Ble et par timer, og så sto jeg opp igjen kl 5 idag tidig og på jobb. Nå skal jeg være oppe i 14 timer. Det blir hardt, men sånn er det, vi får bare gjøre det beste ut av det. 

Godt nytt år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MxxM skrev:

Har sovet dårlig i natt jeg også. Ble et par timer, og så sto jeg opp igjen kl 5 idag tidig og på jobb. Nå skal jeg være oppe i 14 timer. Det blir hardt, men sånn er det, vi får bare gjøre det beste ut av det. 

Godt nytt år :) 

Jeg har jo sovet i mange timer nå og det er jeg glad for. Men må si det er bale å slite med søvnen, gruer jo seg til å legge seg. Håper du får en brukbar dag! 

Godt nytt år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...