Gå til innhold

Har du ryddet bort jula?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Her var jula borte da jeg stod opp i dag, og det var deilig. Jeg byttet bare gardiner. Er glad jula er over nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Ja ,unntatt lysene i vinduet. De blir en liten stund til.

Etterpå var det spagetti, kjøttdeig og løk og tomater. Bare herrlig.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre i helgen. Synes nesten det må være framme ca. to uker hvis det skal være noen vits.

Men ferien min er over om noen timer, juleferien går alltid mye fortere enn jeg tror på forhånd 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, laban skrev:

Det skal jeg gjøre i helgen. Synes nesten det må være framme ca. to uker hvis det skal være noen vits.

Men ferien min er over om noen timer, juleferien går alltid mye fortere enn jeg tror på forhånd 😞

Her har vi hatt jula i en mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Her var jula borte da jeg stod opp i dag, og det var deilig. Jeg byttet bare gardiner. Er glad jula er over nå. 

Jepp - da jeg sto opp i morrest tok jeg av juletrepynten og siden jeg først var i gang tok jeg resten også. Det er første gangen selv julegardinene røk alt 1. januar! Må med skam melde at det har hendt at nissegardinene har hengt til mars.... Dette var hos kjæresten og i tillegg var jeg helt i rute med tanke på oppvask og klesvask også og det er jeg veldig fornøyd med. :) 

Da ungene og jeg kom hjem til leiligheten min utpå dagen kastet jeg ikke bort ett sekund, men ryddet bort all jul her også. Er veldig fornøyd med det nå, synes det er greit å få det ut før jeg blir dritlei det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jepp - da jeg sto opp i morrest tok jeg av juletrepynten og siden jeg først var i gang tok jeg resten også. Det er første gangen selv julegardinene røk alt 1. januar! Må med skam melde at det har hendt at nissegardinene har hengt til mars.... Dette var hos kjæresten og i tillegg var jeg helt i rute med tanke på oppvask og klesvask også og det er jeg veldig fornøyd med. :) 

Da ungene og jeg kom hjem til leiligheten min utpå dagen kastet jeg ikke bort ett sekund, men ryddet bort all jul her også. Er veldig fornøyd med det nå, synes det er greit å få det ut før jeg blir dritlei det.

Ok. Jeg var drittlei. Vi har jo hatt jul i en mnd her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg var drittlei. Vi har jo hatt jul i en mnd her. 

Her i min leilighet satte vi opp julepynten første helga i advent (eller var det et par dager etter?) og hos kjæresten andre helga i advent. Pyntet ikke så voldsomt i år og siden jeg jo er halve tiden på hvert sted rakk jeg ikke å bli lei heller. :) Hadde jeg bodd fast hos kjæresten hadde jeg gjerne hatt juletreet noen dager til, det var så fint, ikke noe disney-tre, men gammeldags med glitter og pynt som er full av gamle og nye minner. :)❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mektig rart dette med jula. Folk styrer og maser som gale før jul, og  etter jul er det om å gjøre å få skiten ut så raskt som mulig. Var det ikke så morsomt med jul likevel? Det er mye rart ja.

Anonymkode: 91450...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Her i min leilighet satte vi opp julepynten første helga i advent (eller var det et par dager etter?) og hos kjæresten andre helga i advent. Pyntet ikke så voldsomt i år og siden jeg jo er halve tiden på hvert sted rakk jeg ikke å bli lei heller. :) Hadde jeg bodd fast hos kjæresten hadde jeg gjerne hatt juletreet noen dager til, det var så fint, ikke noe disney-tre, men gammeldags med glitter og pynt som er full av gamle og nye minner. :)❤️ 

Ja det er koselig med juletre, ble mørkt der det stod nå- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mektig rart dette med jula. Folk styrer og maser som gale før jul, og  etter jul er det om å gjøre å få skiten ut så raskt som mulig. Var det ikke så morsomt med jul likevel? Det er mye rart ja.

Anonymkode: 91450...fc8

Jeg liker advent istedenfor julen best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Her har vi hatt jula i en mnd. 

Jeg tar bare fram adventslysestaken og stjernen i vinduet til første helg i advent. Resten venter jeg med til ca. lille julaften. Derfor får det stå til første helg etter nyttår.

Julegardiner har vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, laban skrev:

Jeg tar bare fram adventslysestaken og stjernen i vinduet til første helg i advent. Resten venter jeg med til ca. lille julaften. Derfor får det stå til første helg etter nyttår.

Julegardiner har vi ikke.

Samme her. Men ryddet bort julepynten i dag. Ble ikke så lenge, men lenge nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke!

Vi er på nyttårsferie, og her er det omtrent ingen julepynt.  Vi kom 3.juledag,  og gadd ikke pynte til jul da. Men i morgen skal vi kjøre i 10 timer, og jeg gleder meg til å se igjen mitt hus med julepynt og vårt personlige kjære juletre 🎄🎄

Tenker nok at vi lar pynten være til helga 11-12 januar. Vi pyntet ikke juletreet før lille julaften, så det må nå få lov til å henge en stund 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man skulle ta vekk julepynten på 13. dag jul, eller hva det nå var mormor kalte det. Litt ut i januar ihvertfall. Men julepynten skal jo heller ikke fram før lille julaften. I år har jeg sett juletre før det engang rakk bli desember. Her i huset ble aldri julepynten rotet fram, så da slipper jeg rydde den bort. Når jeg tenker meg om, har jeg ikke noe julepynt å rote fram, og det er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Trine skrev:

Trodde man skulle ta vekk julepynten på 13. dag jul, eller hva det nå var mormor kalte det. Litt ut i januar ihvertfall. Men julepynten skal jo heller ikke fram før lille julaften. I år har jeg sett juletre før det engang rakk bli desember. Her i huset ble aldri julepynten rotet fram, så da slipper jeg rydde den bort. Når jeg tenker meg om, har jeg ikke noe julepynt å rote fram, og det er like greit.

Ja litt styr med den julepynten, men koselig i adventstiden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...