Gå til innhold
AnonymBruker

Zoloft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg tom og at ting er kjedelig etter at jeg begynte på xeplion fordi jeg har mistet magien som var psykotiske symptomer.

kan det hjelpe å begynne å ta antidepressiva f.eks zoloft? Få en ekstra “gnist”? Står fra før på litium så er ikke dødsdeprimert og vil dø og sånn og har kjempevondt, men føler alt er tomt og kjedelig uten magien som å være i ett med sangtekster og slik som jeg var før og å ha mistet noen vrangforestillinger som skapte et system i hjernen min....

Anonymkode: 5ecd2...b18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Tror det blir ganske flat av zoloft og, det ble min mann- Han tok det mot irritasjon men det hjalp ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blomsterfluen
På 5.1.2019 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg tom og at ting er kjedelig etter at jeg begynte på xeplion fordi jeg har mistet magien som var psykotiske symptomer.

kan det hjelpe å begynne å ta antidepressiva f.eks zoloft? Få en ekstra “gnist”? Står fra før på litium så er ikke dødsdeprimert og vil dø og sånn og har kjempevondt, men føler alt er tomt og kjedelig uten magien som å være i ett med sangtekster og slik som jeg var før og å ha mistet noen vrangforestillinger som skapte et system i hjernen min....

Zoloft er bra. Den virker på meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg går på zoloft 50 mg mot angst, og jeg vil si at den gjør meg litt flat. 

Anonymkode: 3e62f...955

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her