Gå til innhold

Det sies at det er lett å få jobb....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som jeg kjenner sier til meg at selv om jeg har fått beskjed om at jeg ikke får jobbe mer prosentstilling på jobben min så må jeg bare mase videre med sjefen om det. Men jeg føler at da blir han bare lei og det gidder jeg ikke. Nav har forløbig ikke gitt meg noe som helst å gjøre, så jeg jobber kun 50 prosent om dagen. Har søkt på 11 stillinger denne uken, men har ingen tro på at det blir annet enn avslag. Jeg kan ta på meg andre oppdrag som private vaskejobber for folk på finn, men jeg liker best å tjene penger via firma fremfor å ta det privat. Jeg har heller ikke bil... så kommer meg ikke så lett rundt.... 

Anonymkode: f8e37...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har forsøkt å ta på seg andre jobber , som egne private oppdrag, og har det funket? Altså via småjobber på finn eller lignende? :) 

Anonymkode: f8e37...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...