Gå til innhold

Tror nesten de tenker selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Så synd. Jeg er smellfeit som bare det, men jeg tenker at jeg må prøve å blåse en lang marsj i hvordan folk ser på meg i dysjen, så lenge jeg har badedrakt på i badehallen. Noen kropper er store, noen kropper er små, noen kropper er lange, noen kropper er korte, alle er forskjellig, men det er utenpå. 

Ja det har du rett i, det er tøft av deg å tørre det å gå naken i dusjen. Jeg burde gi mer blaffen jeg også,tenke at store damer også har verdi. Jeg syns ikke andre store damer ser fæle ut, det er bare meg. Har med selvbilde å gjøre tror jeg,det er på bånn nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det har du rett i, det er tøft av deg å tørre det å gå naken i dusjen. Jeg burde gi mer blaffen jeg også,tenke at store damer også har verdi. Jeg syns ikke andre store damer ser fæle ut, det er bare meg. Har med selvbilde å gjøre tror jeg,det er på bånn nå. 

Er det fellesdusj????? 😯

Anonymkode: c55b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fellesdusj????? 😯

Anonymkode: c55b4...909

Det er sånne båser tror jeg, men må jo gå naken bort dit. Men kunne jo tatt rundt meg et håndkle,men da må jeg jo legge det på gulvet og da blir det sikkert vått. Kunne tatt på badedrakten hjemme,men det står jo ofte at man må dusje naken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men kunne jo tatt rundt meg et håndkle,men da må jeg jo legge det på gulvet og da blir det sikkert vått.

Du har hørt om plastposer? Gå inn i båsen med både håndkle og pose, lukk døra (helt eller nesten avhengig av hvor stor sprekk det er under døra), legg håndkleet i posen og skyv den ut av sprekken, enten i åpningen eller under, slik at posen står utenfor mens du dusjer.

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kunne tatt på badedrakten hjemme, men det står jo ofte at man dusje naken. 

Gå i badedrakten til båsen, lukk døra, vreng av deg badedrakten, dusj og ta den på igjen. Husk å ta med undertøy til hjemveien.

Men husk at jo mer du styrer med å kamuflere deg, desto mer oppmerksomhet kan du risikere å få.

Jeg fikk deg nesten til å gå i svømmehallen for en lang stund siden, du bestilte til og med badedrakt. Jeg har løsningen på alle de uoverkommelige problemene :D Er det virkelig så fullt av folk der på dagtid at dette problemet holder deg unna? (Og hvis det virkelig er masse folk der - tror du at du skiller deg vesentlig ut fra de andre?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, laban skrev:

Du har hørt om plastposer? Gå inn i båsen med både håndkle og pose, lukk døra (helt eller nesten avhengig av hvor stor sprekk det er under døra), legg håndkleet i posen og skyv den ut av sprekken, enten i åpningen eller under, slik at posen står utenfor mens du dusjer.

Gå i badedrakten til båsen, lukk døra, vreng av deg badedrakten, dusj og ta den på igjen. Husk å ta med undertøy til hjemveien.

Men husk at jo mer du styrer med å kamuflere deg, desto mer oppmerksomhet kan du risikere å få.

Jeg fikk deg nesten til å gå i svømmehallen for en lang stund siden, du bestilte til og med badedrakt. Jeg har løsningen på alle de uoverkommelige problemene :D Er det virkelig så fullt av folk der på dagtid at dette problemet holder deg unna? (Og hvis det virkelig er masse folk der - tror du at du skiller deg vesentlig ut fra de andre?)

 

Jepp har hørt om plastposer og det var jo en god ide, men det er ikke dør i dusjene så folk kan se meg mens jeg dusjer. 

Ja badedrakten ligger i skapet, har ikke blitt brukt da dessverre. Det føles bare feil å være naken, men alle har jo en kropp og kanskje det til og med er noen overvektige der. Har lyst å svømme da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jepp har hørt om plastposer og det var jo en god ide, men det er ikke dør i dusjene så folk kan se meg mens jeg dusjer. 

Hvis du står med ryggen til åpningen, er det grenser for hvor mye oppmerksomhet du kan vekke.

Altså - jeg skjønner veldig godt at ikke dusjingen er den beste delen av seansen. Men hvis du virkelig har lyst til å svømme og du (fortsatt?) har noen du kan ta følge med, slik at du får ørlite press på deg til å gjennomføre det, er det vel verd 3 minutter med mindre lystbetont aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor godtar  folk felles-naken-dusjing i offentlige svømmehaller? Det burde vært en selvfølge med egne avlukker.

Anonymkode: c55b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Hvis du står med ryggen til åpningen, er det grenser for hvor mye oppmerksomhet du kan vekke.

Altså - jeg skjønner veldig godt at ikke dusjingen er den beste delen av seansen. Men hvis du virkelig har lyst til å svømme og du (fortsatt?) har noen du kan ta følge med, slik at du får ørlite press på deg til å gjennomføre det, er det vel verd 3 minutter med mindre lystbetont aktivitet.

Ja skal tenke på det, og hun venninnen har nok lyst til det. Var meg som satte en stopper for det, hun er jo også overvektig. Men det er litt kleint å se hverandre naken syns jeg. Men det har jo sikkert med min holdning å gjøre, det er jo naturlig og alle har en kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor godtar  folk felles-naken-dusjing i offentlige svømmehaller? Det burde vært en selvfølge med egne avlukker.

Anonymkode: c55b4...909

Ja det burde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det er litt kleint å se hverandre naken syns jeg.

Enig - men det pågår jo bare i noen minutter. Det er jo ikke sånn at man må være naken i hallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, laban skrev:

Enig - men det pågår jo bare i noen minutter. Det er jo ikke sånn at man må være naken i hallen.

Nei det er jo sant, og de har dager der det bare er damer der. Vil ihvertfall helst gå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 7.1.2019 den 19.26, elina777 skrev:

Jeg sover dårlig på xeplion.... men jeg blir ikke manisk av det lenger

Har du melk i brystene pga xeplion? Det har jeg. Fikk tilbud om å snakke med psykiater, får se hva jeg gjør. Syns vi var så uenige sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Har du melk i brystene pga xeplion? Det har jeg. Fikk tilbud om å snakke med psykiater, får se hva jeg gjør. Syns vi var så uenige sist. 

Nei ingen melk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Har du melk i brystene pga xeplion? Det har jeg. Fikk tilbud om å snakke med psykiater, får se hva jeg gjør. Syns vi var så uenige sist. 

Snakk med psykiater, man trenger ikke alltid å være enig. Jeg er ofte uenig med psykolog og psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, elina777 skrev:

Nei ingen melk

Melken forsvinner nok når xeplion forsvinner og godt er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Fionys skrev:

Snakk med psykiater, man trenger ikke alltid å være enig. Jeg er ofte uenig med psykolog og psykiater.

Ok. Kan vel ta en prat med han. Det er jo fort gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

De hadde forståelse for at jeg ikke kom på fredagene siden jeg sliter med søvnen, da begynner de jo ni. Men måtte bare komme om jeg hadde sovet godt, det var godt de forstod det syns jeg. Går jo onsdagene da- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...