Gå til innhold

Hvor mye tjener du i måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg husker at enkelte levde kun på ris med ketchup, alltid var blakke, jamret og bar seg.

 

Anonymkode: 38885...f02

Vi levde på makaroni med ketchup for å få råd til øl til helgen :D 

Anonymkode: 4fe57...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi levde på makaroni med ketchup for å få råd til øl til helgen :D 

Anonymkode: 4fe57...cdd

;) Uff, og makaroni er det ikke særlig mye mat i. Jeg forsøker å kjøpe billig mat på tilbud. Har kommet frem til at jeg ikke kan leve på kun pasta og makaroni i lengden. Men iblant så går det fint med litt pasta og makaroni som snacksfood, eller hvis man tilsetter litt påleggsskinke eller annet i det, og lager en god billig saus :) 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de lever ikke bra de lever i ekstrem fattigdom gjerne på nudler og jobber 50 timer i uken for å få råd til å variere litt fra bare nudler (30-40 timer skole 10-20 jobb ved siden av per uke..)

Jeg gjentar, studenter lever IKKE bra på lite penger, ihvertfall ikke nå til dags, studielånet er vel på 100'000 sikkert nå, det lever en virkelig ikke bra på, og de som jobber ved siden har altså 50 timers uker, kun for å få råd til ordentlig mat

Studenter lever ikke bra, men de lever på lite penger det stemmer ;) 

Dette til orientering

Anonymkode: e9c7f...af3

Jeg kjenner folk som er studenter. Unge folk. Og de lever ganske sparsommelig og ganske likt som meg de også. De er de som jeg kan sammenligne levestandarden med. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...