Gå til innhold

Hvor mye tjener du i måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye tjener du i måneden? Er du utdannet? eller ikke? 

Jeg er ikke utdannet annet enn videregående. Jeg har kun en 50 til ca 70 prosent stilling. Jeg tjener ca 16 000 netto utbetalt til 20 000 kroner i måneden. Timelønnen er på litt over 200 kroner timen. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg får AAP. 12.000 i måneden. Jeg er glad for at jeg får det, men jeg skulle gjerne hatt litt mer å rutte med.

Anonymkode: ffc8f...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener du i måneden? Er du utdannet? eller ikke? 

Jeg er ikke utdannet annet enn videregående. Jeg har kun en 50 til ca 70 prosent stilling. Jeg tjener ca 16 000 netto utbetalt til 20 000 kroner i måneden. Timelønnen er på litt over 200 kroner timen. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Høy utdannelse, lederansvar, og tjener over 100.000 brutto i måneden.

Anonymkode: 4fe57...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

fikk årsmelding idag så var 191 tusen i året før skatt også 36 tusen i skatt tror jeg så ble 155 i året etter skatt eller 13 tusen i måneden etter skatt

får bostøtte på ca 1 tusen i tillegg så 14 tusen inklusiv bostøtte per måned å rutte med i måneden

Anonymkode: e9c7f...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har utdannelse på masternivå i realfag og mange år i arbeidslivet. Ca. 35 000 i mnd utbetalt når skattevesenet forsynt seg.

Anonymkode: 59e75...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke ut som om inntekten min er så ille allikevel. Jeg jobber kun deltid, men jeg har god timelønn. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker