Gå til innhold

Hvor mye tjener du i måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye tjener du i måneden? Er du utdannet? eller ikke? 

Jeg er ikke utdannet annet enn videregående. Jeg har kun en 50 til ca 70 prosent stilling. Jeg tjener ca 16 000 netto utbetalt til 20 000 kroner i måneden. Timelønnen er på litt over 200 kroner timen. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg får AAP. 12.000 i måneden. Jeg er glad for at jeg får det, men jeg skulle gjerne hatt litt mer å rutte med.

Anonymkode: ffc8f...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener du i måneden? Er du utdannet? eller ikke? 

Jeg er ikke utdannet annet enn videregående. Jeg har kun en 50 til ca 70 prosent stilling. Jeg tjener ca 16 000 netto utbetalt til 20 000 kroner i måneden. Timelønnen er på litt over 200 kroner timen. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Høy utdannelse, lederansvar, og tjener over 100.000 brutto i måneden.

Anonymkode: 4fe57...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

fikk årsmelding idag så var 191 tusen i året før skatt også 36 tusen i skatt tror jeg så ble 155 i året etter skatt eller 13 tusen i måneden etter skatt

får bostøtte på ca 1 tusen i tillegg så 14 tusen inklusiv bostøtte per måned å rutte med i måneden

Anonymkode: e9c7f...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har utdannelse på masternivå i realfag og mange år i arbeidslivet. Ca. 35 000 i mnd utbetalt når skattevesenet forsynt seg.

Anonymkode: 59e75...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke ut som om inntekten min er så ille allikevel. Jeg jobber kun deltid, men jeg har god timelønn. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som kan oppgi hvor mye dere tjener i timen. Jeg tjener 215 kroner i timen. Jeg søker ny jobb men spørs om jeg får like godt betalt i ny jobb. Men må søke pga bedriften tenker på å nedbemanne. 

Anonymkode: 00d65...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man mer penger i måneden når man er ufør enn når man er på AAP? 

Anonymkode: ffc8f...46f

Kommer an på hva du har tjent tidligere. Minstesatsen er lavere på AAP.

Anonymkode: 768bf...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har høyskoleutdannelse og jobbet i flere tiår. Pga psykiske plager jobbet jeg mindre de siste årene. Endte derfor opp med uføretrygd på ca 14000 utbetalt. Så et lite råd : prøv aldri  å ordne opp selv ved å jobbe litt mindre i en periode i håp om bedring. Hvis du ikke blir bedre vil det straffe seg. 

Anonymkode: 0cddd...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 pluss begynt forskudd alderspensjon.Regner ikke å bli så " utgammel" at det gjør noe. Har  kuttet ut alle dyre effekter såsom TV og radio blir det neste avhengig av hvordan den utvikler seg.Alt koster i dag og alt er i endring. Har ennå 2 boligabonnementer men vet ikke hvor mye jeg i grunnen trenger disse men det er jo en form for " organisering" og pålitelig informasjonskilde. Prøver også å kutte ned på matbudsjett så godt som mulig og det blir færre og færre handleturen i butikken. Klær handler jeg når jeg en sjelden gang er i storbyen. Unntatt sokker og slikt da. De får man jo nå i kolonialen også.Prøver å ikke bruke data etter månedens datamengde er brukt opp. Bare rådyre bits and bites. Husker i ungdommen hvor vanskelig det var ofte med telefonregningen og dette med data kan lett bli det samme. Prisene øker  ofte når tjenster er etablert i markedet. Veldig spent på hvordan månedens strømregning blir. Det har vært mye kaldt vær.

Men veldig glad vi har et økonomisk sikkerhetsnett som vi har i vårt samfunn. Håper bare pensjonen forblir trrygg om ikke annet. Ingen øndker å miste sjølråderetten.Det har ikke alltid vært slik.😊

Anonymkode: f3957...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side skulle man tenke tanken at pensjonene røk. Ja da ville jo skatten gå samme veien hvis ikke diktatur var innført da i utopens kaos verden.Tanker ingen har håper jeg.  Pensjonsfondet er jo heldigvis trygt fundert og investert.

Anonymkode: f3957...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ennå 2 boligabonnementer men vet ikke hvor mye jeg i grunnen trenger disse men det er jo en form for " organisering" og pålitelig informasjonskilde.

Anonymkode: f3957...cc4

Hva mener du med boligabonnementer? Tidsskrifter om bolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 års utdanning og rundt 25 års arbeidserfaring.

Jobber 90 % i en offentlig bedrift, og får utbetalt rundt 32.000 kr netto per måned.

Har ikke lederansvar.

Har stor frihet til både arbeidsoppgaver og fleksitid, men har ikke mulighet for overtidsbetaling eller bonusordninger.

Trives godt både faglig og sosialt, og kommer nok til å bli her i uoverskuelig fremtid.

Anonymkode: 2f055...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renholder på sykehus. Ca 34500,-  brutto  med fagbrev. 33500 uten. Full ansiennitet, full stilling fagarbeider

Anonymkode: 13dd3...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...