Gå til innhold

Har man rett til å betale ut lånet før låneperioden er ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og det virker jo litt rotete å bytte nok en gang... og det kommer jo med etableringsgebyr osv ..  Renten må være betraktelig lavere om jeg skulle bytte. Vet ikke hvor langt de kan gå ned i rente på et forbrukslån.... 

Anonymkode: ff475...590

Pass på at du ikke blir tilbudt en lurerente, og økes etter kort tid.

Anonymkode: 4d120...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.1.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Noen som vet litt om dette? Jeg har ikke fått med meg at det er binding på et lån... 

Dersom du ikke har bundet renta kan du fritt betale ned hele lånet når som helst. Ved månedslutt får du krav på evt restgjeld (feks gebyr el renters renter), og etter det er lånet avsluttet. Du trenger ikke si fra om dette, men det er ikke noe stress at du sendte mail heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...