Gå til innhold
AnonymBruker

Penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min penis er over 65 år gammel,  og blir mindre og mindre etter som årene går.  Har det noe å gjøre med med medisinen jeg bruker ?

Jeg tar 9 til 10 faste piller hver dag. Her er  medisinene:

Selo Zok,  Albyl E, Amlodipin, Atorvastatin, Cozaar  Comp, Levaxin, Metformin, Ofev .

Noen ganger kan den være så liten som 2-3-4 cm i romtempratur, men ved erotisk stimulering blir den jo større (feks ved eotisk tankevirksomhet).  (i errigrert tilstand har den samme størrelse som alltid,  ca 12-13 cm)

Problemet er f.eks  at da vil jeg aldri gå i offentlige bad, eller ikledd ei badebukse

 

Anonymkode: 35e77...879

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×