Gå til innhold

Kan du løse gåten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den der overgår min iq... Utover å være et innlysende eksempel på noe jeg ikke hadde tatt seriøst, og slettet med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Den der overgår min iq... 

(første greia) var å oppdage 1 store bokstaver, 2. ETT  punktum. 3. at .eu er et domene navn 4.slå alle de punktene sammen og innse at det er en webadresse.

Deretter så var det å omrokere for å finne riktig webadresse (twitterhai.eu).

Deretter var det å inspisere et bilde i notepad eller noe og finne neste webside stod i header området ett sted.

Deretter vet jeg ikke fordi da må en være noe "script kiddie" tror jeg, stod noe rart i HTML fila som vel er ledetråd, så noen folk snakka om å bruke wireshark for å lese IP trafikken og gudene vet hva det ble for mye selv for meg med mine fritidsproblemer :P 

1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Utover å være et innlysende eksempel på noe jeg ikke hadde tatt seriøst, og slettet med en gang. 

Slette websiden til PST, jammen, kanskje du er den de leter etter da ;) 

Anonymkode: d18a4...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...