Gå til innhold

Håper på svar fra Kupton


Bergogdal

Anbefalte innlegg

Er i en krise ift min separasjonsangst. Bruker ikke sobril til vanlig, men vil nå ta det fast i en uke. Jeg er en stor mann på 150kg og trenger ganske store doser for effekt. Mitt spørsmål, kan man få problemer ved seponering etter 1 uke hvis dosene er store nok, eller er en uke for kort tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det farmakologiske er nok ikke et stort problem, men det som Sobril har lagt lokk på i en uke er vel kanskje der på dag 8 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kupton skrev:

Det farmakologiske er nok ikke et stort problem, men det som Sobril har lagt lokk på i en uke er vel kanskje der på dag 8 også?

Det er en ganske avgrenset periode der halve familien er bortreist. Det løser seg onsdag. Bør jeg trappe ned et par dager istedet for bråstopp? Min separasjonsangst bør absolutt jobbes med. Hvilken behandling gir etter din erfaring best effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er eventuelle tidligere erfaringer med Sobril? Har denne doseringen funket greit og ikke skapt problemer for deg (det er jo forskjell på et menneske på 75kg vs/ 150kg og anbefalte doseringer er så vidt jeg kan huske å ha lest beregnet etter normalvekt), kan jeg ikke helt se at en uke burde være problematisk. Bråstopp eller ikke? Det kommer vel i grunnen litt an på individuelle variasjoner mtp om man får ubehag eller ikke, men er man redd for ubehag skader det aldri å trappe ned litt. Kanskje det vil gi litt gjennombrudd av angsten du strever med, men i en sånn grad at den er håndterlig. 

Tipper at Kupton vil anbefale metakognitiv terapi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ta "En pille mot alt som er ille". Men når medisinen er ute av kroppen, har en det like ille. Jeg ville ikke gitt det.

Angst er innbilt fare. Jeg anbefaler at en prøver å modne sin psyke ved hjelp av psykoterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...