Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en tilfeldig gang. Jeg forhørte meg på et utenlandsk forum som tilhørte hans religion/ bakgrunn. De fortalte at i deres er det fy fy å ha sex utenfor ekteskap, men at flere brøt dette iblant, men ba om tilgivelse men at de etter prinsipp forsøker å leve et liv i sølibat inntil de er gift. De sa at de forstår at min kjæreste har brutt dette, men de antar at han allikevel er påvirket av religionens prinsipper.... så jeg antar at det er årsaken... Jeg elsker han såpass at jeg er villig til å akseptere det, men jeg begynner iblant å analysere hva som kan være den faktiske årsaken. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Da har du jo fått en slags klarhet i hva som er årsaken, og jeg forstår ikke hva mer det er å spekulere i. Men kan du leve med å ha det slik, inkludert at han ikke kan være åpen om dette? Dessuten - om han tillater seg at du gir ham oralsex kan en spørre seg om hvorfor han ikke kan tillate seg å gi deg det samme. Er det grunnet religion eller i at han er mest opptatt av seg selv og sine behov?

Anonymkode: 5f41a...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har du jo fått en slags klarhet i hva som er årsaken, og jeg forstår ikke hva mer det er å spekulere i. Men kan du leve med å ha det slik, inkludert at han ikke kan være åpen om dette? Dessuten - om han tillater seg at du gir ham oralsex kan en spørre seg om hvorfor han ikke kan tillate seg å gi deg det samme. Er det grunnet religion eller i at han er mest opptatt av seg selv og sine behov?

Anonymkode: 5f41a...a47

Ja, etter å ha vært på det utenlandske forumet som tilhørte hans bakgrunn så fikk jeg ganske så klare svar på det jeg lurte på. Jeg fikk de svarene som jeg hadde googlet meg til på forhånd. Men det er bare informasjon fra folk fra samme samfunn, og ikke mer. Så jeg står egentlig igjen med null anelse om hva som er årsaken til dette. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du jo fått en slags klarhet i hva som er årsaken, og jeg forstår ikke hva mer det er å spekulere i. Men kan du leve med å ha det slik, inkludert at han ikke kan være åpen om dette? Dessuten - om han tillater seg at du gir ham oralsex kan en spørre seg om hvorfor han ikke kan tillate seg å gi deg det samme. Er det grunnet religion eller i at han er mest opptatt av seg selv og sine behov?

Anonymkode: 5f41a...a47

Men det gjelder å enten akseptere at sexlivet er sånn eller gå... Jeg har valgt å akseptere det, selv om det er anderledes. Jeg aksepterer det kun fordi jeg elsker han, og er blitt glad i han. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han rører ikke meg mer enn en gang i måneden. Men han vil at jeg skal utføre oralsex på han. Han viser ingen tegn til interesse for å ha intim kroppskontakt med meg mer enn den ene gangen i måneden. Og da virker han veldig gira. Så det er merkelig. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Forstår jeg deg rett nå, det er kun han som får oralsex ukentlig, det er ikke gjensidig?

Jeg kunne ikke hatt det sånn, og ville også tenkt mitt. Jeg syns han høres ego ut, som kun ønsker å bli tilfredsstilt selv. Har det alltid vært sånn? Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 967dc...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 jeg står egentlig igjen med null anelse om hva som er årsaken til dette. 

Spør han. Si at du også liker oralsex og ønsker at han gir deg det. 

Anonymkode: 967dc...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det gjelder å enten akseptere at sexlivet er sånn eller gå... Jeg har valgt å akseptere det, selv om det er anderledes. Jeg aksepterer det kun fordi jeg elsker han, og er blitt glad i han. 

Anonymkode: e4b94...5c6

I tillegg til det med religion spekulerer jeg på om han mangler vanlig kunnskap om sex og forhold, som vi tar for gitt i Norge.

Kanskje han først og fremst er umoden nær det gjelder forhold, og ikke egoist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Gargamel skrev:

I tillegg til det med religion spekulerer jeg på om han mangler vanlig kunnskap om sex og forhold, som vi tar for gitt i Norge.

Kanskje han først og fremst er umoden nær det gjelder forhold, og ikke egoist? 

Det kan godt være. 

Jeg tror gjennomsnittet ligger på ca 2 til 3 ganger i uken hos de fleste par i Norge. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være. 

Jeg tror gjennomsnittet ligger på ca 2 til 3 ganger i uken hos de fleste par i Norge. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Dere bor fremdeles ikke sammen? Og selv ikke når dere av og til deler seng er han interessert i å ha deg inntil seg og bare kose? Vi har vært sammen i snart 14 år og jeg ligger på armen hans hver kveld vi er sammen (er foreløbig særboere en liten stund til), med mindre han har lagt seg såpass mye tidligere enn meg at han har sovnet. Jeg hadde taklet mindre sex, men om han aldri hadde villet ha nærhet, kos og kroppskontakt så hadde jeg ikke orket å være sammen med ham, det er jo noe av det deiligste med å ha en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Dere bor fremdeles ikke sammen? Og selv ikke når dere av og til deler seng er han interessert i å ha deg inntil seg og bare kose? Vi har vært sammen i snart 14 år og jeg ligger på armen hans hver kveld vi er sammen (er foreløbig særboere en liten stund til), med mindre han har lagt seg såpass mye tidligere enn meg at han har sovnet. Jeg hadde taklet mindre sex, men om han aldri hadde villet ha nærhet, kos og kroppskontakt så hadde jeg ikke orket å være sammen med ham, det er jo noe av det deiligste med å ha en partner.

Nærhet vil han ha. Vi sitter inntil hverandre og klapper på hverandre men det er kun de intime delene som mangler. Men nærhet er der hele tiden. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Dere bor fremdeles ikke sammen? Og selv ikke når dere av og til deler seng er han interessert i å ha deg inntil seg og bare kose? Vi har vært sammen i snart 14 år og jeg ligger på armen hans hver kveld vi er sammen (er foreløbig særboere en liten stund til), med mindre han har lagt seg såpass mye tidligere enn meg at han har sovnet. Jeg hadde taklet mindre sex, men om han aldri hadde villet ha nærhet, kos og kroppskontakt så hadde jeg ikke orket å være sammen med ham, det er jo noe av det deiligste med å ha en partner.

Det er faktisk litt spennende at han er som han er. ;) . Han gir meg mye nærhet. Veldig mye. Men det er bare et sted grensen går. Det er det intime. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk litt spennende at han er som han er. ;) . Han gir meg mye nærhet. Veldig mye. Men det er bare et sted grensen går. Det er det intime. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Som gift kan man jo ha seg både sent og tidlig. Just sayin' 😜

Anonymkode: 5f41a...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som gift kan man jo ha seg både sent og tidlig. Just sayin' 😜

Anonymkode: 5f41a...a47

Hehe 😜. Sex er herlig, men jeg har lært gjennom livets løp at det er andre ting enn sex som teller mer.  Vil heller være uten sex enn sex med en feil person. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som gift kan man jo ha seg både sent og tidlig. Just sayin' 😜

Anonymkode: 5f41a...a47

Men som sagt i tråden så får jeg inntrykk at det normale er 2 ganger i uken i en travel hverdag. Egentlig er det altfor lite og ;)

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Jeg og kona har sex ca. 1 gang hver 3.-4. måned. Slik har det vært i 6-7 år! Jeg for min del kunne hatt sex annenhver dag, men hun orker knapt en gang i kvartalet. Dette sliter veldig på forholdet for min del, da jeg føler det er altfor lite, og du lurer jo litt på om hun tenner på meg i det hele tatt. Svaret fra henne er at hun ikke føler seg vel fordi hun er overvektig, men hun må da ha et minimumsbehov for sex allikevel?  Jeg har ikke mistet lysten på henne selv om hun har noen kilo for mye. Etter såpass mange år i tilnærmet sølibat, begynner jeg å bli redd for at mitt sexliv er over allerede , i en alder av 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...