Gå til innhold

når alt føles håpløst ut


villakulla

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, villakulla skrev:

men: mitt problem blir å klare å holde meg våken, å ikke drikke mer! å ikke drikke den siste flaska

 

akkurat nå: dame ringe opp,husle isje kem,har ett stort kutt på overleppa, vet isje hvorfor,huske ingenting,god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, frosken skrev:

Du må gå til psykologtimen på torsdag. Sånn er det - og du vet det. Prøv å stoppe før dette blir enda mer alvorlig. 

sorry og god natt <<<<<<<<<<<<<<<<<.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, villakulla skrev:

sorry og god natt <<<<<<<<<<<<<<<<<.9

Håper det går bedre med deg nå. Du er nødt til å slutte å drikke deg fra sans og samling, du vet du tåler alkohol dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frosken skrev:

Håper det går bedre med deg nå. Du er nødt til å slutte å drikke deg fra sans og samling, du vet du tåler alkohol dårlig. 

Litt bedre,bare skamfull. Men jeg klarte en smart ting i natt og det var å sende melding til legen og be om resept på antabus.Gjorde det for noen mnd siden og men da hadde hun vikar og hun ville ikke gi det uten at jeg kom på legetime,hvilket jeg ikke klarte. Men nå fikk jeg resept og skal begynne på dem på Mandag.Det er nok lurt men det blir vanskelig og. Avbestillte timen til psykologen gjorde jeg og i natt, nå har hun gitt meg en på Fredag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, villakulla skrev:

Litt bedre,bare skamfull. Men jeg klarte en smart ting i natt og det var å sende melding til legen og be om resept på antabus.Gjorde det for noen mnd siden og men da hadde hun vikar og hun ville ikke gi det uten at jeg kom på legetime,hvilket jeg ikke klarte. Men nå fikk jeg resept og skal begynne på dem på Mandag.Det er nok lurt men det blir vanskelig og. Avbestillte timen til psykologen gjorde jeg og i natt, nå har hun gitt meg en på Fredag :(

Da må du dra til psykologtimen på fredag. Håper antabus vil oppleves som ok, tross alt. Du tar så veldig stor risiko når det gjelder alkohol, så jeg tenker at antabus må være en god løsning, i alle fall en periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, frosken skrev:

Da må du dra til psykologtimen på fredag. Håper antabus vil oppleves som ok, tross alt. Du tar så veldig stor risiko når det gjelder alkohol, så jeg tenker at antabus må være en god løsning, i alle fall en periode. 

Skal prøve å gå, vet det bare blir vanskelig å gå jo lenger jeg venter. Ja jeg trenger nok å gå på antabus en laaaaaang stund, for jeg tåler ikke alkohol og husker aldri hva jeg gjør,og det er en forferdelig følelse å våkne til neste dag. OG: likevel er jeg i vinen igjen idag og ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, frosken skrev:

Jeg får som vanlig lyst til å filleriste deg når du ikke tar bedre vare på deg selv:-(

du kan få filleriste meg idag og,det fortjener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, villakulla skrev:

Litt bedre,bare skamfull. Men jeg klarte en smart ting i natt og det var å sende melding til legen og be om resept på antabus.Gjorde det for noen mnd siden og men da hadde hun vikar og hun ville ikke gi det uten at jeg kom på legetime,hvilket jeg ikke klarte. Men nå fikk jeg resept og skal begynne på dem på Mandag.Det er nok lurt men det blir vanskelig og. Avbestillte timen til psykologen gjorde jeg og i natt, nå har hun gitt meg en på Fredag :(

Bra gjørt. Jeg håper du få det bedre snart. Lykke til med psykologtimen på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...