Gå til innhold

Er de noen her inne så like å bruke bleier?


Bleier34år

Anbefalte innlegg

I dag er de en fornøyelse å gå ute med termodress og bleier de er varmt og godt og ingen så ser dei våte bleiene under.. Men er snart på tide å få på seg noen tørre bleier igjen.. De er og godt de snør❤️er glad de finnes veldig tykke bleier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet hva de sier om å tisse i buksa for å få varmen eller? Det tar ikke så lang tid før det blir jævlig kaldt. Kan nok være lurt å ikke tisse på seg på vinterstid. Ville vært kjedelig med koldbrann i understellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bleier34år skrev:

I dag er de en fornøyelse å gå ute med termodress og bleier de er varmt og godt og ingen så ser dei våte bleiene under.. Men er snart på tide å få på seg noen tørre bleier igjen.. De er og godt de snør❤️er glad de finnes veldig tykke bleier

🤣

Anonymkode: b5b23...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt og alle tider og situasjoner krever sitt etter mitt begrepsapparat eller mitt syn. Håper alt står bra til med deg og dine ellers også.😊

Anonymkode: 774d2...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Trine skrev:

Du vet hva de sier om å tisse i buksa for å få varmen eller? Det tar ikke så lang tid før det blir jævlig kaldt. Kan nok være lurt å ikke tisse på seg på vinterstid. Ville vært kjedelig med koldbrann i understellet.

Er ikke noe fare for de når en bruke varme gode bleier 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bleier34år skrev:

Hei eg lurte på om de er No her inn så liker å bruke bleier i voksen alder? 

Det har du spurt om før uten å få positivt svar. Så nei det tror jeg ikke det gjør.

Anonymkode: c6fa4...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bleier34år skrev:

Hei eg lurte på om de er No her inn så liker å bruke bleier i voksen alder? 

Nei jeg fikk hetta da sykepleieren foreslo bleier om natten fordi jeg tisset på meg pga medisiner, ikke talom. Da slutter jeg heller med medisinene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tråder om samme tema er slått sammen. Vi er ett lite forum med lav aktivitet, så å opprette flere tråder om omtrent samme tema med samme bruker er unødvendig posting.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
7 timer siden, Bleier34år skrev:

Hei eg lurte på om de er No her inn så liker å bruke bleier i voksen alder? 

jeg liker å bruke bleier. Jeg bruker bleie når jeg har mensen. Jeg er 33 år kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, Bleier34år skrev:

Liker du de kunn når du har mensen? Eller er de bind du mener 😊

ja kun under mensen. jeg mener voksenbleier. jeg får de på blå resept pga ekstreme blødninger.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

fra Tysvær.

Kjære Blomsterflue, ikke legg ut noe som kan identifisere deg! Og ikke la denne fyren lure deg til å skrive personlige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Kjære Blomsterflue, ikke legg ut noe som kan identifisere deg! Og ikke la denne fyren lure deg til å skrive personlige ting. 

Enig (jeg holdt på å svare noe liknende da jeg så spørsmålet), men hun har hatt "location" utfylt en halv evighet, så foreløpig har det ikke skjedd noe fra eller til... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
23 minutter siden, Lillemus skrev:

Kjære Blomsterflue, ikke legg ut noe som kan identifisere deg! Og ikke la denne fyren lure deg til å skrive personlige ting. 

ok. jeg skal ikke gi personen mer info. det er jo maaaange som bor i tysvær kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...