Gå til innhold

Er de noen her inne så like å bruke bleier?


Bleier34år

Anbefalte innlegg

1 time siden, laban skrev:

Enig (jeg holdt på å svare noe liknende da jeg så spørsmålet), men hun har hatt "location" utfylt en halv evighet, så foreløpig har det ikke skjedd noe fra eller til... 

Joda, men hun har gått på noe slikt tidligere, da var det tidligere fast bruker som fleipet (tror ikke han var klar over hennes diagnose) og det holdt på å bli ganske teit (bilder...)

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg skal ikke gi personen mer info. det er jo maaaange som bor i tysvær kommune.

Det går nok helt fint, men pass på hvor mye du forteller om private / intime ting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager eg spurte? Er ikke ute etter å lure noen lurer bare på om de er noen så liker de samme som meg som bor i nerheten av Bergen de var ikke noe anna formål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Bleier34år skrev:

Beklager eg spurte? Er ikke ute etter å lure noen lurer bare på om de er noen så liker de samme som meg som bor i nerheten av Bergen de var ikke noe anna formål

Ok, nå har du forsøkt å få napp her uten hell, så nå bør du dra videre til andre steder. Det finnes sikkert et forum for sånne fetisj-greier et sted der ute... Gudd løkk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, Bleier34år skrev:

Beklager eg spurte? Er ikke ute etter å lure noen lurer bare på om de er noen så liker de samme som meg som bor i nerheten av Bergen de var ikke noe anna formål

du kan foreksempel lage en bergen bleie fetisj gruppe på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes GARANTERT et eller annet diskusjonsforum om sånt på nettet. DOL er neppe stedet. Hva med å google f.eks. adult diaper fetish? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får arrangere et treff i Bergen hvor dere kan sitte å prompe i bleiene deres. Blir sikkert koselig.

Anonymkode: c6fa4...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere får arrangere et treff i Bergen hvor dere kan sitte å prompe i bleiene deres. Blir sikkert koselig.

Anonymkode: c6fa4...d9c

jeg er ikke fetisj på bleier. men jeg promper gjerne i bleia når jeg har den på når jeg har mensen. da må jeg lette litt på bleiereima for at ikke fisen skal sette seg i bleia.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg er ikke fetisj på bleier. men jeg promper gjerne i bleia når jeg har den på når jeg har mensen. da må jeg lette litt på bleiereima for at ikke fisen skal sette seg i bleia.

Du trenger virkelig ikke beskrive alt i detalj. De fleste synes det er frastøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
7 minutter siden, Xtra skrev:

Du trenger virkelig ikke beskrive alt i detalj. De fleste synes det er frastøtende.

jada, det var bare en satirespøk. ab skrev jo at vi kunne møtes og prompe i bleiene, så jeg tok en "spansk-en".

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Felixia skrev:

Ok, nå har du forsøkt å få napp her uten hell, så nå bør du dra videre til andre steder. Det finnes sikkert et forum for sånne fetisj-greier et sted der ute... Gudd løkk 

Ka er problemet dit egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
7 minutter siden, Bleier34år skrev:

Ka er problemet dit egentlig? 

Du har vel valgt feil forum. Skulle du lage en slik tråd burde du legge den på samliv og seksualitet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Du har vel valgt feil forum. Skulle du lage en slik tråd burde du legge den på samliv og seksualitet.

 

 

Alle kan gjør feil men skjønner egentlig ikke koffor folk svare når dei ser de ikke angår dei.. Men har mistanke om hva de er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg er ikke fetisj på bleier. men jeg promper gjerne i bleia når jeg har den på når jeg har mensen. da må jeg lette litt på bleiereima for at ikke fisen skal sette seg i bleia.

Off ja er ikke greit når fisken setter seg i bleien 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Bleier34år skrev:

Off ja er ikke greit når fisken setter seg i bleien 😜

Skulle vere fisen 😜😜😜🤪🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bleier34år skrev:

Skulle vere fisen 😜😜😜🤪🤪

Kass type voksen bleier er de du bruker da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bleier34år skrev:

Kass type voksen bleier er de du bruker da? 

Det vet du vel selv?

Anonymkode: c6fa4...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 timer siden, Bleier34år skrev:

Kass type voksen bleier er de du bruker da? 

sånne for å samle tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...