Gå til innhold

Livet må bare gå sin skjeve gang videre.


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Jeg tar også et " siste farvell" med DOL og setter meg opp på "Pause. " for ubestemt tid. Bare tusen takk for alt og lykke til videre og alt godt til hver især.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg tar også et " siste farvell" med DOL og setter meg opp på "Pause. " for ubestemt tid. Bare tusen takk for alt og lykke til videre og alt godt til hver især.😊

Takk til deg også og lykke til videre på ferden du oså 😊

Anonymkode: acc7f...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tusen takk det samme til dere.😊

Det er nok ikke alt som er så lett bestandig for så altfor mange av oss. Godt der finnes slike forum  tenker jeg på mange måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg tar også et " siste farvell" med DOL og setter meg opp på "Pause. " for ubestemt tid. Bare tusen takk for alt og lykke til videre og alt godt til hver især.😊

Lykke til videre i livet ❤️ Du er en veldig grei person ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til videre til dere også!😊

Dere er en flott gjeng med egne type mennesker.😊 Jeg kommer aldri til å glemme dere og tenker på hvordan jeg tilfeldigvis kom over disse sidene mens min mor ennå var sammen med meg. Representerte mye tilførsel av sunn fornuft  og "erfaringsbase "for meg med hva jeg strever med. Noe som var der for meg  også.God bedring med deres egne plager.😊

Anonymkode: 1b6a8...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til videre til dere også!😊

Dere er en flott gjeng med egne type mennesker.😊 Jeg kommer aldri til å glemme dere og tenker på hvordan jeg tilfeldigvis kom over disse sidene mens min mor ennå var sammen med meg. Representerte mye tilførsel av sunn fornuft  og "erfaringsbase "for meg med hva jeg strever med. Noe som var der for meg  også.God bedring med deres egne plager.😊

Anonymkode: 1b6a8...ba4

Hvorfor trekker du deg??

Anonymkode: 4e853...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
På 17.1.2019 den 17.35, Mëmëso skrev:

Takk til deg også Maggie. Det kommer til å bli stillere her uten deg. Lykke til videre :)

" Stilleste vann har ofte dypeste grunn", men stillhet kan være god også husker jeg fra enkelte hjem jeg har besøkt  og også fra eget.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg bare " velger bort" " sygdommen" jeg i alle år har trodd har rammet meg fra unge år. Blir ikke så lite svimmel og alvorlig utmattet bare ved tanken men det gir seg kanskje. Alderspensjon virker det  ikke så lett å ta fra en person iallefall ikke akkurat nå for tida og "når jeg blir 66 så gjør jeg som jeg vil".  Alt trenger man ikke i dag. Man må bare lære å klare seg mere sjøl Enkelte er det så uendelig mye mer grunn til å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Jeg bebreider ikke hjelpeapparatet eller noen andre for den sakens skyld.  Alle gjør vi så godt vi kan tror jeg og vi har alle vårt å tenke på. Alt er ikke så lett tror jeg bare selv om man er veldig flinke i dag og er kommet veldig langt.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
10 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg bebreider ikke hjelpeapparatet eller noen andre for den sakens skyld.  Alle gjør vi så godt vi kan tror jeg og vi har alle vårt å tenke på. Alt er ikke så lett tror jeg bare selv om man er veldig flinke i dag og er kommet veldig langt.😊

Jeg er også lei for eventuelt dumme svar og innspill. Alt er ofte så enkelt så lenge man selv har det bra der man selv bor i " sin egen lille bunkers". Jeg tar veldig selvkritikk for egen uvitenhet. Alt trenger man ikke og jeg har lett for å fly av sted på et teppe av drømmer om hvordan tingene burde ha vært. Men alt koster i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
1 time siden, Maggie55 skrev:

Jeg er også lei for eventuelt dumme svar og innspill. Alt er ofte så enkelt så lenge man selv har det bra der man selv bor i " sin egen lille bunkers". Jeg tar veldig selvkritikk for egen uvitenhet. Alt trenger man ikke og jeg har lett for å fly av sted på et teppe av drømmer om hvordan tingene burde ha vært. Men alt koster i dag.

Det er ikke alt som er av det enkle om dere skjønner hva jeg mener.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan vi ha vanskelige tanker dog uten at vi nødvendigvis behøver å være verken kriminelle eller syke. Men selvfølgelig forskjellige sykdommer gir jo ofte tunge følelser så jeg vil ta kontakt med lege så snart jeg kan. Veldig greit å sjekke så langt man kan.😊

Anonymkode: 1b6a8...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan vi ha vanskelige tanker dog uten at vi nødvendigvis behøver å være verken kriminelle eller syke. Men selvfølgelig forskjellige sykdommer gir jo ofte tunge følelser så jeg vil ta kontakt med lege så snart jeg kan. Veldig greit å sjekke så langt man kan.😊

Anonymkode: 1b6a8...ba4

Kan du ikke ta kontakt med lege i dag?

Anonymkode: db6eb...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...