Gå til innhold

Hva er årsak til at dere velger « AnonymBruker «?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av hvem er på forum for psykiatri`?

 

Anonymkode: a4f6d...df1

De anonyme?

Anonymkode: e8733...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at man viser lite respekt når man vet at personer vil være anonym i innlegg, og så skal man absolutt gjette eller fortelle HVEM man tror vedkommende er. 

Anonymkode: a20ed...80c

Jeg pleier ikke å oute noen da, selv det sikkert har hendt jeg har gjort det både med og uten vilje. Selv kan jeg bare glemme å være anonym for jeg outer meg selv etter 2 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av hvem er på forum for psykiatri`?

 

Anonymkode: a4f6d...df1

De som bruker anonym bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

De som bruker anonym bruker.

Ok, da er jeg en av de få.

Anonymkode: a4f6d...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom nick og anonym. Skulle gjerne skrevet under nick hele tiden, men ved personlige innlegg under psykiatri føler jeg meg mindre naken og sårbar uten nick.

Anonymkode: 4a32d...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten litt slemt, vel?

Anonymkode: e8733...65c

Bare tuller litt med deg 😊

Anonymkode: b8666...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tuller litt med deg 😊

Anonymkode: b8666...f43

Så lenge du ikke 'tuller' så.😀

Anonymkode: e8733...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hovedsaklig fordi jeg lever mitt liv i den "virkelige" verden" og forholder meg til mennesker in real life. På nettet har jeg den friheten at jeg kan undersøke/spørre/utforske ting som jeg ikke ønsker min bekjentskapskrets skal vite om. Og jeg kan gi tilsvar til andre, uten at de er farget av å kjenne hele min historikk. Så jeg, på nett er jeg anonomy så langt det lar seg gjøre. Jeg er heller ingen hyppig bruker av sosiale medier og kommentarfelter osv engasjerer jeg meg ikke.  Jeg har facebook ,men foretrekker å sende personlige meldinger fremfor å ytre meg på "veggen" da allmennheten ikke trenger å vite alt jeg foretar meg. Dette forumet var noe av det første jeg fant når jeg fikk internett i -97, og her har jeg vært siden, men mest som observatør. Tror aldri jeg har benyttet nick og kan kanskje telle på 2 hender så mange innlegg jeg har hatt, i form av et spørsmål når jeg har lurt på noe, eller delt egen erfaring. Aldri deltatt i noen typiske diskusjoner. Er en helt vanlig person, sliter ikke med noe  spesielt....for meg er nettet et oppslagsverk og nytteverktøy og TV 🙂

Anonymkode: a40d4...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del redd for å bli identifisert ! 

Var likevel mer interessant å være her med nicknavn da det da virket å være folk som rett og slett brydde seg og «fulgte litt med» . Mer personlig på et vis:) 

Anonymkode: aed8a...884

Jeg liker å være anonym egentlig, men dukker opp med brukeren min iblant for å vise de som kjenner meg blant folket her inne at jeg er her. De forstår hvilke bruker jeg har tror jeg, men heldigvis har de begynt å vise respekt til meg, og nevner ikke brukernavnet mitt i det jeg skriver anonymt. Iblant liker jeg å være anonym. 

Anonymkode: a20ed...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...