Gå til innhold

Er det mulig.............


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...............å diskutere f.eks. kleskjøp uten at det blir til at de fleste legger ut om hvor lite de bruker, og hvor flinke de er til å spare.  Jeg kan forstå at de som har lite penger kan komme i forsvar, men er det slik at alle på dol har lite penger og må snu hver krone?

Tør jeg f.eks. spørre her om det finnes en klesbutikk (ikke kjedebutikk) i Bergen med dameklær i store størrelser?  Da snakker jeg om litt mer eksklusive klær enn på HM eller Lindex.

Jeg synes diskusjonene er blitt så ensformige i det siste.  Jeg er nesten aldri her mer, men var mye her i en periode hvor det var liv.

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...............å diskutere f.eks. kleskjøp uten at det blir til at de fleste legger ut om hvor lite de bruker, og hvor flinke de er til å spare.  Jeg kan forstå at de som har lite penger kan komme i forsvar, men er det slik at alle på dol har lite penger og må snu hver krone?

Tør jeg f.eks. spørre her om det finnes en klesbutikk (ikke kjedebutikk) i Bergen med dameklær i store størrelser?  Da snakker jeg om litt mer eksklusive klær enn på HM eller Lindex.

Jeg synes diskusjonene er blitt så ensformige i det siste.  Jeg er nesten aldri her mer, men var mye her i en periode hvor det var liv.

Anonymkode: 2542d...884

Hvorfor må klærne være eksklusive?

Anonymkode: ed51f...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må klærne være eksklusive?

Anonymkode: ed51f...15c

Mer eksklusive enn HM og Lindex er ikke det samme som eksklusive. 

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer eksklusive enn HM og Lindex er ikke det samme som eksklusive. 

Anonymkode: 2542d...884

Det høres ut som HM og Lindex har simple klær.

Anonymkode: ed51f...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klær fra zalando, vet ikke om det går under eksklusivt jeg men de har fra middels til høye priser avhen  gig av merke en er ute etter, sikkert noe lavt også, finner alle mulige størrelser der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter å diskutere ordbruk som simpelt eller eksklusivt.  En bekreftelse på at det ikke går an å diskutere noe annet enn det som er billig osv.

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ute etter å diskutere ordbruk som simpelt eller eksklusivt.  En bekreftelse på at det ikke går an å diskutere noe annet enn det som er billig osv.

Anonymkode: 2542d...884

Du må nesten lage en bedre oversikt hvis du vil ha seriøse saklige svar.

Anonymkode: ed51f...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eksperten skrev:

Jeg kjøper klær fra zalando, vet ikke om det går under eksklusivt jeg men de har fra middels til høye priser avhen  gig av merke en er ute etter, sikkert noe lavt også, finner alle mulige størrelser der

Er ikke det netthandel?

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det netthandel?

Anonymkode: 2542d...884

Jo, så finnes i alle norske byer, inklusiv Bergen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eksperten skrev:

Jo, så finnes i alle norske byer, inklusiv Bergen ;) 

😁ja til og med i Bergen kan man bestille på nettet.  Jeg tenkte på butikk hvor jeg kan gå inn og prøve klærne.  Har ikke bestilt fra Zalando, men har bestilt fra Zizzi på nettet.  Har lyst på noe mer spesielle klær.

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ute etter å diskutere ordbruk som simpelt eller eksklusivt.  En bekreftelse på at det ikke går an å diskutere noe annet enn det som er billig osv.

Anonymkode: 2542d...884

Du ber jo litt om bråk i både innledningen og avslutningen din. Hvorfor ikke bare spørre etter en butikk i Bergen med dameklær i store størrelser utenom klesbutikk-kjedene?

Jeg bor ikke i Bergen, så jeg kan dessverre ikke svare på hovedspørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Du ber jo litt om bråk i både innledningen og avslutningen din. Hvorfor ikke bare spørre etter en butikk i Bergen med dameklær i store størrelser utenom klesbutikk-kjedene?

Jeg bor ikke i Bergen, så jeg kan dessverre ikke svare på hovedspørsmålet ditt.

Fordi jeg tar opp temaet at det er vanskelig å spørre om noe her uten at svarene preges av sparsommelighet.  Det er hovedpoenget mitt.

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg tar opp temaet at det er vanskelig å spørre om noe her uten at svarene preges av sparsommelighet.  Det er hovedpoenget mitt.

Anonymkode: 2542d...884

Det kommer helt an på hvordan man stiller spørsmålet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, laban skrev:

Det kommer helt an på hvordan man stiller spørsmålet :P

Det er ikke det jeg legger merke til, og kom nå ikke med svar som at da er det noe i veien med meg og jeg ser noe annet enn alle andre.  Dol er blitt kverulering om sparsommelighet dagen lang.  Jeg har lyst å diskutere klær uten at det blir til at alle legger ut om hvor lite de trenger og kjøper for å lære noen opp i å spare.  År etter år og måned etter måned er det lange tråder om samme personens forbruk og ingenting annet.

Anonymkode: 2542d...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må klærne være eksklusive?

Anonymkode: ed51f...15c

TS har et poeng, ser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det jeg legger merke til, og kom nå ikke med svar som at da er det noe i veien med meg og jeg ser noe annet enn alle andre. 

Jeg ville ikke drømme om å påstå at det er noe i veien med deg, men siden du også skriver at du er her veldig lite, kan jeg jo lure litt.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dol er blitt kverulering om sparsommelighet dagen lang. År etter år og måned etter måned er det lange tråder om samme personens forbruk og ingenting annet.

Alle slike tråder starter med at noen ber om råd om økonomi, sparing eller lån.  Eller kredittkort :P

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å diskutere klær uten at det blir til at alle legger ut om hvor lite de trenger og kjøper for å lære noen opp i å spare.

Prøv å starte en tråd om klær uten å være negativ til svarene før du har fått dem, så kanskje det går bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er VILA?

Anonymkode: 2542d...884

Hei!

Vi  I  Large Alle størrelser. 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl har en avd med store størrelser. Litt mer for voksne damer. Ellers er det Zizzi på bla Åsane storsenter. Lykke til. 

Anonymkode: d0288...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...