Gå til innhold

Går det greit å variere dosen lithionit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blodspeilet viste for lite på 3x42 , mens med 4x42 viste det høyt. Jeg har derfor begynt å ta disse dosene annen hver dag.  Antar det da vil ligge på et greit nivå. Hvis det ikke er greit så ønsker jeg å vite hvorfor. 

Anonymkode: ef044...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg sto på litium, ble det litt ulik dose fra dag til dag for å holde en ønsket serumkonsentrasjon. Litt pirk å huske, men det virket. Jeg vil ikke råde noen til å gjøre dette aleine. Best å samarbeide med en lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Da jeg sto på litium, ble det litt ulik dose fra dag til dag for å holde en ønsket serumkonsentrasjon. Litt pirk å huske, men det virket. Jeg vil ikke råde noen til å gjøre dette aleine. Best å samarbeide med en lege :)

Takk for svar. Det går greit når jeg bruker dosett. Jeg pleier å gi beskjed til legen når jeg har endret på medisiner. Litt usikker på om info sendt på pasiensky kommer til legen, eller om det bare er de andre som jobber der som ser den?

Anonymkode: ef044...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tre tabletter gir for lav konsentrasjon og fire for høy, ville jeg tatt et par nye målinger før jeg bestemte meg for ny dosering. Men måten du gjør det på er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kupton skrev:

Hvis tre tabletter gir for lav konsentrasjon og fire for høy, ville jeg tatt et par nye målinger før jeg bestemte meg for ny dosering. Men måten du gjør det på er helt ok.

Når ikke legen reagerer på at det går fra 0,3 til 0,8, kvier jeg meg for å be om nye målinger. . Men jeg vil tro at denne kombinasjonen vil gi et greit resultat.

Anonymkode: ef044...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ikke legen reagerer på at det går fra 0,3 til 0,8, kvier jeg meg for å be om nye målinger. . Men jeg vil tro at denne kombinasjonen vil gi et greit resultat.

Anonymkode: ef044...5f5

Skal passe meg for å kverulere, men om jeg skulle bruke litium, ville jeg ikke vært tilfreds med bare å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, kupton skrev:

Skal passe meg for å kverulere, men om jeg skulle bruke litium, ville jeg ikke vært tilfreds med bare å tro.

Er det mulig at kroppen begynner å ta opp veldig mye mer av medisinen, selv om jeg ikke har merket endringer med mer tørste, eller har har vært syk? Ble usikker nå. 

Anonymkode: ef044...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...