Gå til innhold

Vennskap på nettet


Kayia

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
20 timer siden, Gargamel skrev:

Ja. Det er enorm forskjell på å miste en sønn og å lese en trist historie i avisa.

Jeg blir trist av å lese det, men jeg gråter ikke av å lese bøker, avis eller se film. Jeg tror få menn gjør det. 

 

Nåja, her satt det i hvert fall en mann i stua og tørket tårer akkuat nå, nå når faren til gutten nettopp ble intervjuet på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.1.2019 den 11.46, Gargamel skrev:

Nei, det var kun en spontan kommentar til @Gråsteins innlegg etter å ha sett masse snufse-innlegg. Beklager avsporingen. Det er mer interessant å diskutere det du ville ta opp.

 Mitt innlegg var kun en spontan kommentar til gråtekonene ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 21.19, Madelenemie skrev:

Hei!

vet ikke...

Jeg kjente følelser, men jeg gråt jo ikke, så rart lese om at dette får tårer til å trille.

Det handler vel mest om at man lar seg berøre ulikt og av ulike ting.

Jeg syns det var rart foreldrene hans ikke i det hele tatt, hadde tenkt tanken om hvor mye spillingen ga han av glede, for i hvert fall vet de fleste foreldre enten de spiller selv eller ikke, hvor mye glede det er i å spille, man hører det jo gjennom døren ofte.

Jeg kjenner knapt følelser lenger, det er mulig det skyldes langvarig AD-bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...